واردات و صادرات

واردات کالا از چین و فروشگاه علی بابا بدون هزینه های گمرکی و کارت بازرگانی

حجم بزرگی از واردات کشور ما از کشور چین انجام می‌شود و بیشتر تجار و واردکننده‌های خرد و کلان مایل هستند که واردات محصولات و کالاهای مختلف را از چین انجام دهند. برای واردات در مسیر معمولی نیاز به کارت بازرگانی و همین‌طور پرداخت هزینه‌های گمرکی خواهد بود؛ اما خبر خوب این‌که شما می‌توانید از طریق شرکت وانیکس، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گمرکی و همین‌طور بدون داشتن کارت بازرگانی، واردات مورد نظر خود را انجام دهید.

اگر می‌پرسید چطور و کنجکاو هستید که در این باره بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شاید پس از مطالعه این مطلب شما نیز تمایل پیدا کردید که شانس خود را در واردات امتحان کنید تا با سرمایه کم یا زیاد، به سودآوری قابل توجهی دست یابید.

واردات کالا از چین با وانیکس

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، واردات کالا مقوله مهم و دارای قوانین و استانداردهای مخصوص به خود است. از جمله الزامات واردات از کشور چین یا هر کشور دیگری، داشتن کارت بازرگانی است که برای گرفتن آن باید مراحل مختلفی را پشت‌سر بگذارید. شاید این یکی از دلایلی باشد که بسیاری از افراد باانگیزه که واقعا تمایل دارند تا کسب‌وکار خود را در قالب واردات آغاز کنند، از انجام آن منصرف می‌شوند.

اما خبر خوب این‌که در وانیکس عصایی جادویی به‌کار افتاده و واردات از چین را بدون نیاز به کارت بازرگانی برای شما فراهم ساخته است. به این شکل دیگر درگیر چالش‌های مربوط به این موضوع نخواهید شد و همه امور را وانیکس برای شما سر و سامان خواهد داد.

خرید از فروشگاه علی بابا با وانیکس

به دلیل تحریم‌های شکل گرفته علیه ایران، در حال حاضر خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی بزرگ و جهانی علی بابا برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست؛ اما نباید در این مورد مایوس شوید. وانیکس این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید خرید خود را از فروشگاه علی بابا انجام دهید. بازرگانی وانیکس، به‌عنوان شرکت واسط میان خریداران ایرانی و فروشگاه علی بابا، امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از این وب‌سایت بزرگ را فراهم ساخته است.

به این ترتیب هیچ ریسکی برای خرید از فروشگاه اینترنتی علی بابا را متحمل نخواهید شد و شیرینی خرید از این فروشگاه بزرگ را با وانیکس تجربه خواهید کرد. با در نظر گرفتن این واقعیت که نرخ محصولات و کالاهای عرضه‌شده در علی بابا کاملا منصفانه و تقریبا ارزان‌تر از هر جای دیگری است، فرصتی عالی برای خرید این کالاها با وانیکس را خواهید داشت.

واردات کالا از چین و فروشگاه علی بابا بدون هزینه های گمرکی و کارت بازرگانی

نکته قابل توجه دیگر این است که شما می‌توانید از علی بابا خرید عمده داشته باشید؛ بنابراین محدودیتی برای خرید شما از این وب‌سایت فروشگاهی خارجی وجود ندارد. با این حساب راهی عالی پیش‌روی شما قرار گرفته است تا بتوانید واردات خود را به این طریق با وساطت وانیکس انجام دهید و در قالب خرید از علی بابا، از قیمت عالی نیز برخوردار شوید و از لحاظ مشکلات کارت بازرگانی و هزینه گمرکی نیز به کلی خلاصی پیدا کنید.

این شیوه هم کار واردات را برای شما آسان‌تر خواهد کرد و هم حاشیه سود به مراتب بیشتری را خواهید داشت که درنهایت جذابیت واردات از چین و از فروشگاه علی بابا را بالا می‌برد.

تحویل بار محصولات در ایران

یکی از جذابیت‌های قابل توجه واردات از طریق شرکت بازرگانی وانیکس این است که تحویل بار و محصولات در ایران و در آدرس شما انجام خواهد شد. به این شکل شما نباید نگران حمل‌ونقل بار باشید؛ وانیکس در فرمول خرید از چین یا علی بابا، کالا را در یکی از انبارهای خود در کشور چین تحویل می‌گیرد و با حمل آن به ایران، بار را در محل آدرس شما که باید از قبل اعلام کرده باشید، تحویل خواهد داد.

بیمه محموله با وانیکس

بیمه کردن بار از سوی وانیکس نیز امکان ویژه‌ای است که باعث می‌شود تا بابت آسیب دیدن محموله خود و سوخت ارزش آن نگرانی نداشته باشید. این در حالی است که بدون بیمه شدن بار ممکن است مشکلی برای آن در مسیر حمل‌ونقل اتفاق بیفتد و نبود بیمه‌نامه باعث شود تا ضرر زیادی متوجه واردکننده و همین‌طور شرکت بازرگانی شود. شرکت بازرگانی وانیکس این مشکل و ریسک را از پایه حل کرده است و تمامی محموله‌ها را بیمه می‌کند تا هرگونه نگرانی از این بابت از ابتدا مرتفع شود.

واردات کالا از چین و فروشگاه علی بابا بدون هزینه های گمرکی و کارت بازرگانی

سخن آخر

مطابق چیزی که در بالا دیدیم، شما از طریق وانیکس می‌توانید واردات کالا از چین و فروشگاه علی بابا را بدون هزینه‌های گمرکی و کارت بازرگانی انجام دهید. با این حساب اگر پیش از این واردات را تجربه کرده‌اید، این بار با وانیکس تجربه‌ای تازه و به مراتب جذاب‌تر را در این حوزه رقم بزنید. همین‌طور اگر تاکنون به‌عنوان واردکننده فعالیتی نداشته‌اید، اما علاقه‌مند هستید که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید، وانیکس می‌تواند مسیر شما را به شکل معجزه‌آسایی هموار و ساده کند. کافی است امتحانش کنید!

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا