خواندنی

پیوند خواننده آلبوم های صبح روشن و عشق بی مرز

پیوند خواننده ای که تاکنون دو آلبوم رسمی با مجوز از وزارت ارشاد اسلامی ایران می باشد که به نام های صبح روشن و عشق بی مرز می باشند. این آلبوم ها سر و صدای زیادی در بازار موسیقی نشان داد و واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

آلبوم صبح روشن

این آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی شامل ۱۱ قطعه آهنگ بوده است که به نام های اولین بار اتفاقی، زمین به آسمون، آروم آروم، بمون، آی دنیا، اکسیژن، عشق که، صبح روشن، شال گل گلی، دستام میلرزه، پام وایسا می باشد. این آهنگ ها همگی توسط علیرضا سهرابی آهنگسازی و تنظیم و میکس و مسترینگ شده اند و بسیار کیفیت بالا و خوبی دارند. آقای سهرابی هم چنین با بهره گیری از ساز های زنده باعث ماندگاری هر چه بیشتر این قطعه آهنگ ها شده است. او با بهره گیری از آخرین متود های کیفی تنظیم باعث ساخت این آهنگ ها شده است. همکاری پیوند زین العابدینی با علیرضا سهرابی هم اکنون نیز در چندین تک آهنگ دیگر نیز ادامه دار بوده و هم اکنون نیز در حال ساخت قطعه های جدیدی هستند.

در آلبوم صبح روشن ترانه سراهای کار بلدی همچون محسن حسن زاده، مریم حیدر زاده، میثم فرونی، علیرضا سهرابی، فاطمه پیر مرادیان، فاطمه کارزاری، مهدی حیدری، و سید قاسم رض نژاد حضور داشتند و با ساخت ترانه بسیار خوب شون در این آلبوم نقش موثری داشته اند.

این آلبوم فراهم شده در موسسه ایران مجوز و ویوا آوا بوده است که در زمستان سال ۱۳۹۹ منتشر شده اند. این آلبوم هم اکنون از طریق رسانه های معتبر موسیقی قابل دانلود و خرید قانونی می باشد.

آلبوم عشق بی مرز

در تابستان همان سال ۱۳۹۹ نیز آلبوم اول پیوند به نام عشق بی مرز منتشر شد. این آلبوم نیز بسیار با کیفیت و جذاب می باشد و قطعه های بسیار زیبا و شنیدنی دارد. این آلبوم موسیقی دارای ۸ قطعه می باشد که به نام های دامن حریر، اقرار، روز میلادم، چه معصومه چشمات، شال گردن، عشق بی مرز، مادر، شانه های کوه می باشد که در این میان برخی از آهنگ های این آلبوم مثل قطعه مادر بسیار سر و صدا کرد و در بازار جواب شده است. محمد رضا چراغعلی نیز مسئول تنظیم و آهنگسازی و میکس این آلبوم را بر عهده داشته است. هم چنین فاطمه کارزاری، رسول محمدی، عبدالجبار کاکایی، حسین خلجی، نادیا ندری نیز ترانه سرایی این آلبوم بی نظیر و جذاب را بر عهده داشته است.

آلبوم عشق بی مرز نیز توسط همان موسسه ویوا آوا و ایران مجوز منتشر شده است.

پیوند خواننده آلبوم های صبح روشن و عشق بی مرز

کمی با پیوند آشنا شویم!

پیوند زین العابدینی خواننده بسیار خوش ذوق و کار بلد، متولد آبان ماه ۱۳۵۰ از تهران و فارغ التحصیل ارشد رشته مدیریت اجرایی می باشد. تاکنون آهنگ های بسیاری را منتشر کرده است که به بهترین های آن می توان به مادر، میلاد من، شیرین شیرین، سوژه عکسام، ایران جاویدم، تو هم برو، آزادی، پدر، مرد روز های تنها، وصیت نامه، خاطره ها، بغلت یعنی، و … اشاره کرد که از طریق سایت آی ریتم به رایگان قابل شنیدن و دریافت می باشد.

دانلود آهنگ های پیوند

Peyvand Zain Al-Abidini is a singer born in November ۱۳۵۰ in Tehran. He has published many songs, the best of which can be called Madar, Milade Man, Shirin Shirin, Sozhe Axam, Iran Javidam, Toam Boro, Azadi, Pedar, Mard Rooz Haye Tanha, Vasiat Nameh,  Khatereha, Baghalet Yani and etc

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا