اجتماعی

چرا استفاده از عطر مردانه برای زنان اشتباه است؟

استفاده از عطر مردانه برای زنان با چه اشتباهات رایجی همراه است؟ تفاوت های عطرهای مردانه و زنانه کدامند؟ ممکن است شما هم جزو بانوانی باشید که از عطر مردانه برای معطر کردن خود استفاده می کنید و یا قصد دارید این مدل عطرها را تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم برای پاسخ به سوالات خود و درنظر گرفتن برخی نکات، مطالبی را که در این بخش بیان کرده ایم تا انتها دنبال کنید.

تفاوت های عطر مردانه و زنانه

آیا تا به حال راجع به استفاده از عطر مردانه برای زنان و بالعکس فکر کرده اید؟ شاید برای شما هم جالب باشد در مورد تفاوت های عطر مردانه و زنانه اطلاعاتی را کسب کنید؛ چراکه می تواند درک درستی به شما در مورد این دسته بندی ارائه کند. در حالت کلی باید گفت عطرها از نظر جنسیت به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شوند. البته برخی از آنها می توانند به صورت مشترک استفاده شوند.

تفاوت عطرهای مردانه و زنانه با یکدیگر در چند مورد خلاصه می شوند که عبارتند از:

  • غلظت: در گذشته استفاده از عطر برای کاور کردن بوی آلودگی ها کاربرد داشته است. مردان از ادکلن با اسانس ۲۰-۳۰ درصدی بیشتر و زنان از عطر که سبک تر بودند، استفاده می کردند. این خود می تواند منشایی بر تفاوت این دو رایحه ها و تفاوت آنها با هم باشد که می توانید در ادکلن هرمس یا سایر برندها مشاهده کنید.
  • تفاوت نیاز و سلیقه ها: مورد دیگر از تفاوت های عطر مردانه و زنانه به تفاوت سلیقه ها، ویژگی های شخصیتی و نیاز افراد بر می گردد. به همین خاطر شاهد آن هستیم که عطرهای زنانه رایحه لطیف تری دارند. همچنین از آنجایی که پوست زنان خشک تر از مردان است، عرق پوست بوی بهتری همراه با عطر ارائه می کند.
  • تفاوت فرهنگ ها و سنت ها: مورد دیگر مرتبط با تفاوت فرهنگ ها و سنت ها می شود. این موضوع باعث شده است تا زنان با رایحه های خاصی از گیاهان و برخی گل ها در برخی فرهنگ ها شناخته شوند که منجر شده است تا عطر آنان نیز برگرفته از این مواد بوده و متفاوت از مردان باشد. مثلا در هند شاهد استفاده از گل هایی مانند رز و یاس برای زنان بودیم که منجر به استفاده از این رایحه بیشتر برای زنان شد.

تفاوت عطرهای مردانه و زنانه

اشتباهات رایج در استفاده از عطر مردانه برای زنان

برخی از اشتباهاتی که ممکن است در زمان استفاده از عطر مردانه برای زنان، شما هم مرتکب آنها شده باشید به شرح زیر می باشند:

  • استفاده از مدل هایی با غلظت بالا و استفاده بیش از حددو اشتباه رایج انتخاب مدل هایی است که غلظت بالایی دارندمعمولا عطرهای مردانه غلظت یا رایحه سنگینی داشته و نباید آنها را به طور غلیظ و یا چندین بار استفاده کرد.

  • عدم درنظر گرفتن سلیقه مخاطبان و زمان مناسببسته به اینکه نظر دیگران چقدر برای شما مهم است، می بایست از عطرهای مردانه در جای مناسب استفاده کنیدهمچنین عدم توجه به نت ها و فصلی بودن این عطرها از جمله اشتباهاتی هستند که غالب افراد در استفاده از عطر مردانه برای زنان و بالعکس مرتکب می شوند.

  • بی توجهی به شخصیت خودفرقی نمی کند برای خرید عطر هرمس اقدام می کنید یا عطر آمواجاز آنجایی که رایحه ها خود بیانگر شخصیت و پرسونالیتی اشخاص هستند، مهم است که زنان با این عطرها لطافت خود را نیز حفظ کنندبنابراین استفاده از عطرهای مردانه با نت های سنگین و سخت تر برای زنان پیشنهاد نمی شود.

  • حساسیت عطرهاهرچند این مورد ممکن است کمتر پیش آید ولی می توان انتظار داشت که استفاده از عطر مردانه در برخی برندها یا مدل های خاص که صرفا با توجه به ویژگی های پوست مردان ساخته شده اند، منجر به حساسیت در زنان شونددر نتیجه بهتر است قبل از پرداخت قیمت ادکلن آمواج اصل یا محصولات سایر برندهای بزرگ از ترکیبات آنها مطمئن شوید.

چرا استفاده از عطر مردانه برای زنان اشتباه است؟

اشتباهات رایج در استفاده از عطر مردانه برای زنان

عطر مردانه مناسب زنان

اگر قصد دارید برای پرداخت قیمت ادکلن هرمس یا سایر برندها جهت تهیه عطر مردانه برای زنان اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به موارد زیر داشته باشید:

  • Sauvage by Christian Dior: این عطر ترکیبی از رایحه های تازه، تند و مشک آلود است که می تواند اعتماد به نفس شما را بیشتر کند. از جمله ترکیبات آن می توان به نت های نعناع هندی، فلفل صورتی، شمعدانی و غیره اشاره کرد.
  • Tom Ford Grey Vetiver: شما می توانید محصولات بسیاری را از برند تام فورد در فروشگاه عطر و ادکلن مارسلا مشاهده نمایید. یکی از عطرهای مردانه که زنان می توانند آن را بپسندند Grey Vetiver نام دارد. این ادکلن دارای رایحه ای از ادویه و مرکبات است. اگر به دنبال عطرهای چوبی و آروماتیک هستید، این مدل پیشنهاد می شود.
  • Terre D’Hermes by Hermes: محصول دیگر از برند هرمس Terre D’Hermes نام دارد که به عنوان یک ادکلن با رایحه تند و چوبی و مرکبات است. شما می توانید آن را با ماندگاری بالاتر در شب و روز استفاده کنید. شاید بتوان گفت این ادکلن مردانه مورد تایید همه خانم هایی است که به استفاده از عطر اهمیت می دهند.

چرا استفاده از عطر مردانه برای زنان اشتباه است؟

عطر مردانه مناسب زنان

خرید عطر مردانه و زنانه از مارسلا

اگر قصد دارید جهت استفاده از عطر مردانه برای زنان، ادکلنی را تهیه کنید بهتر است این کار را از یک فروشگاه با پشتیبانی کارشناس انجام دهید. همچنین اگر قصد دارید برای خرید ادکلن آمواج، شانل، هرمس و بسیاری از برندهای شناخته شده جهانی اقدام کنید، باید از یک فروشگاه معتبر اقدام نمایید. مارسلا جایی است که هردو ویژگی را دارد و می توانید به صورت اینترنتی از خدمات آن برای تهیه عطر بهره مند شوید. این مجموعه با داشتن دو شعبه در تهران و شیراز، اکنون فروشگاه مجازی خود را نیز راه اندازی کرده است. کاربران می توانند برای خرید عطر مردانه و زنانه با پشتیبانی و مشورت با یک کارشناس اقدام نمایید.

استفاده از عطر مردانه برای زنان با توجه به تنوع بسیار زیاد عطرها و سلیقه های مختلف در افراد گوناگون متداول است. دسته بندی عطر زنانه و مردانه از دو قرن قبل با توجه به تفاوت در شخصیت، ویژگی ها و اهداف مردان و زنان شکل گرفت. بهتر است در استفاده از عطر مردان برای زنان، برخی نکات از جمله عدم استفاده بیش از حد، درنظر گرفتن رایحه ها، سنگین و لطیف بودن آنها رعایت شوند. شما کاربران می توانید برای تهیه عطر موردعلاقه خود از فروشگاه مارسلا اقدام به خرید نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا