خواندنی

چرا شلوار مام استایل زنانه محبوب ترین شلوار جین زنانه است؟

لباس های جین طرفداران زیادی دارند که شلوار های جین یکی از محبوب ترین آنها در بین خانم ها و آقایان در سنین مختلف می باشند. امروزه یکی از شلوارهای جین زنانه پرطرفدار و محبوب در بین جوانان و نوجوانان شلوار جین مام استایل زنانه است.

امروزه به دلیل پیشرفت در زمینه مد و پوشاک، انتخاب لباس کمی مشکل شده است. اما برخی از افراد نیز به دنبال لباس های به روزی می روند که هم کاربردی و اقتصادی باشند و هم باعث زیبایی استایلشان شوند. اگر تا به حال دقت کرده باشید، بیشتر شلوار های جینی که در بیرون از منزل توسط افراد استفاده می شود، شلوار مام استایل است. ما سعی داریم در این مقاله به علت های محبوبیت این شلوار بپردازیم با ما همراه باشید.

شلوار جین مام استایل چیست؟

بیشتر بانوان از شلوار جین مام استایل زنانه و نحوه ست کردن آن کاملا آگاهی دارند. اما ما در این قسمت سعی می کنیم تا به توضیح بیشتری از این مدل شلوار بپردازیم و شما را با شلوار مام استایل زنانه بیشتر آشنا کنیم. مام استایل زنانه به حالت کمردار و دارای فاق بلند می باشد. با پوشیدن این مدل شلوار شما قد کوتاه تر دیده می شوید. از قسمت شکم بلندی این شلوار تا بالای ناف می باشد. از قسمت پشتی شلوار نیز تمامی قسمت باسن شما را می پوشاند. این مدل شلوار در رنگ های متفاوتی از طیف رنگ آبی و مشکی تولید می شود اما رنگ های پرطرفدار این شلوار را می توان رنگ های آبی کم رنگ و روشن بیان کرد. برخی از مدل های این شلوار زاپ دار هستند.
با انتخاب این شلوار شما احساس راحتی می کنید. در قسمت مچ پای این شلوار شما احتمالا احساس چسبندگی خواهید داشت. این شلوار به دلیل مدل خاصی که دارد، در قسمت های باسن و ران گشاد بوده و در قسمت مچ پا تنگ تر خواهد بود. از طراحی های متفاوت این شلوار نیز می توان به کش دار بودن در قسمت کمر اشاره کرد. در صورتی که این شلوار برای شما کمی گشاد باشد، می توانید از کش هایی که درون شلوار مام استایل زنانه قرار داده شده است استفاده کنید.

انواع شلوار جین مام استایل

همانطور که گفتیم شلوار جین مام استایل زنانه و دخترانه، دارای تنوع بسیاری در طراحی می باشد. برخی از مدل های طراحی شده این شلوار در مچ پا دارای کش هستند و برخی به حالت تا خورده و پاکتی می باشند. در قسمت کمر همانطور که پیشتر گفته بودیم مدلی از انواع شلوار مام استایل وجود دارد به نام کمر هویجی که این مدل در قسمت کمر دارای کش می باشد. شما می توانید جهت خرید مدل های متنوع شلوار جین مام استایل زنانه و بررسی قیمت شلوار جین زنانه به سایت فروشگاه پوشاک پادمیرا مراجعه نمایید.

چرا شلوار مام استایل زنانه محبوب ترین شلوار جین زنانه است؟

چرا شلوار جین زنانه مام استایل محبوب ترین شلوار جین زنانه است؟

همانطور که می دانید یکی از خاص ترین و شیک ترین شلوار های جین، شلوار جین مام استایل زنانه است. این شلوار انتخاب بسیار زیبایی برای ست کردن استایل کژوال می باشد. شلوار های جین مام استایل زنانه را می توان مشابه با شلوار های بگ دانست. اما آمار ها و نظر سنجی ها نشان می دهد که شلوار جین مام استایل زنانه از محبوبیت بالاتری نسبت به شلوار های جین مشابه برخوردار است. در ادامه این مقاله ما سعی می کنیم دلایل انتخاب این شلوار را به عنوان محبوب ترین شلوار در بین شلوار های جین به شما توضیح دهیم.

•  ویژگی های منحصر به فرد شلوار جین مام استایل زنانه

۱- شما به راحتی می توانید در هر زمان و به شکل های مختلف آن را ست کنید. تقریبا می توان گفت که دست شما برای ست کردن به همراه این شلوار باز است. شومیز، انواع ژاکت، کاپشن، لباس های راحتی تابستانه  کوتاه، به همراه کتونی و جوراب های ساق کوتاه می تواند یک استایل زیبا برای شما ایجاد کند.
۲- شلوار های جین در دو اندازه متفاوت تولید می شوند. برخی از آنها که الهام گرفته از شلوارهای مام استایل دهه ۸۰ می باشد، دارای قدی بلند است تا جایی که کاملا روی کفش شما را می پوشاند. گروه دیگر از این مدل شلوار از اندازه ی کوتاه تری برخوردار هستند. فرم این شلوار در قسمت طراحی زیپ و کمر تغییری نمی کند اما در قسمت مچ پا از لحاظ اندازه می توانند متفاوت باشند.
۳- شلوار های جین قد نود در قسمت مچ پا کوتاه تر هستند. این مدل شلوار با این طراحی باعث می شود تا قد شما از حالتی که قرار دارد کوتاه تر بنظر برسد. این شلوار برای افرادی که دارای قد بلندی هستند و تمایل دارند تا کوتاه تر دیده شوند مناسب است.

•  موقعیت های مناسب استفاده از شلوار جین مام استایل

از موقعیت هایی که می توان این شلوار را  پوشید، مهمانی ها و دورهمی های دوستانه است. این شلوار به همراه یک تونیک ساده و کوتاه، می تواند مناسب برای پوشیدن بیرون از منزل باشد. اگر اهل هنر یا مطالعه کتاب هستید یا به کافه گردی علاقه مندید، انتخاب شلوار مام استایل زنانه می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

•  سهولت در ست کردن شلوار جین مام استایل زنانه

برای ست کردن به همراه شلوار جین زنانه، می توانید از یک تیشرت اورسایز استفاده کنید. انتخاب یک یقه اسکی نیز به همراه این شلوار برای روز های سرد زمستان، به شما استایل کلاسیک زیبایی می بخشد. شاید تصور شما این باشد که حتما باید به همراه شلوار جین مام استایل از کفش های اسپرت و کتونی ساده به همراه جوراب ساق کوتاه استفاده کنید. اما این تصور اشتباه است. یکی از دلایلی که این شلوار در بین بانوان بسیار پر طرفدار می باشد این است که شما می توانید بدون هیچ قائده ای آن را با لباس های دیگر و انواع کفش ست کنید. پس برای انتخاب کفش اگر کفش های پاشنه دار را بپوشید، می توانید استایل خوبی به همراه این شلوار داشته باشید. در انتخاب رنگ لباس نیز با کمی توجه می توانید از همه ی رنگ ها در استایل خود استفاده کنید. البته پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های لیمویی و زرد، آبی کم رنگ و پررنگ، صورتی می باشد.
در صورت تمایل اگر قصد کوتاه کردن شلوار مام استایل جین زنانه را داشتید می توانید از پایین در قسمت مچ پا کمی تا بزنید. برای انتخاب کفش نیز در فصل های سرد سال از بوت یا نیم بوت ها با جوراب ساق کوتاه زنانه و یا جوراب ساق بلند متناسب با کفش می توانید استفاده کنید. در روز های گرم سال نیز انواع صندل تابستانه را انتخاب کنید. اگر به دنبال انتخاب مانتو مناسب برای شلوار مام استایل مشکی هستید، از مانتو های گشاد استفاده کنید. پوشیدن مانتو جلو باز برای ست کردن با شلوار جین مام استایل انتخاب بسیار خوبی است. اما برای پوشیدن مانتو جلو باز باید به همراه آن از تیشرت ها و شومیز های ساده استفاده کنید. شما باید این لباس ها را درون شلوار خود تا بزنید.

•  سهولت در شستن شلوار جین مام استایل

شستن شلوار های جین مام استایل شاید در نگاه اول کمی سخت و مشکل باشد، اما اینطور نیست. تنها نکته ای که باید توجه کنید این است که بهتر است شلوار های جین مام استایل با دست شسته شوند و از شستن با لباسشویی خودداری کنید. شستن این مدل شلوار از قاعده و قانون بسیار سختی پیروی نمی کند. نکته ی دیگری که شاید در همه ی لباس ها باید رعایت شود، شستشو با آب سرد یا ولرم می باشد. شستن شلوار مام استایل جین با آب داغ باعث گشاد شدن شلوار و وارفتگی آن می شود.

چرا شلوار مام استایل زنانه محبوب ترین شلوار جین زنانه است؟

•  راحت بودن شلوار زنانه مام استایل

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند باعث محبوبیت شلوار جین زنانه شود، شاید انتخاب این شلوار به عنوان لباسی بیرونی و راحت در عین حال مناسب برای محل کار و همین طور مناسب برای پوشیدن در انواع مهمانی ها و جشن ها و دورهمی های دوستانه می باشد. همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودیم، در قسمت فاق و کمر و باسن این مدل شلوار به دلیل آزاد بودن، شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما سعی کردیم تا دلایل محبوبیت بیشتر شلوار مام استایل لی زنانه را نسبت به شلوار های جین دیگر به طور کامل برای شما توضیح دهیم. شلوار لی مام استایل در مدل های مختلفی تولید می شود از جمله مام استایل کمر هویجی که از مدل های به روز این دوره می باشد. مد و فشن روز به روز در حال پیشرفت و تولید مدل های مختلفی از شلوار های جین می باشند. اما این مدل شلوار از جمله شلوار هایی است که از دهه ۸۰ و ۹۰ تاکنون اصالت خود را کاملا حفظ کرده است. فروشگاه اینترنتی پادمیرا یکی از فروشگاه های معتبر گرگان می باشد، که محصولات مختلفی از شلوار لی زنانه از جمله شلوار جین مام استایل زنانه را عرضه می‌کند تا شما به راحتی از میان تنوعی بسیار بهترین انتخاب را داشته باشید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا