راهنمای سرمایه گذاران

کارآمدترین راه های سرمایه گذاری با 700 میلیون تومان در سال1403

ایده های سرمایه گذاری با 700 میلیون تومان به چند مورد محدود نمی‌شود و دست شما در این مورد بازتر است. اما برای اینکه در میان این ایده ها سرگردان نشوید؛ این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش تجارت امروز؛ ایده های سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان شاید محدود به نظر برسد اما چه باورتان بشود چه  نشود شما با این سرمایه در ایران یا حتی کشور های خارجی توانایی سرمایه گذاری دارید. این زمینه‌ها برای سرمایه‌گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان می‌تواند برای شما به سکوی پرتابی تبدیل شود که خیلی مفید تر از گذاشتن پول در بانک و دریافت سود ماهیانه است. پس از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه این مطلب از سایت تجارت امروز با ما همراه باشید.

بهترین سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان

ورود به بازارهای سرمایه با ۷۰۰ میلیون تومان ایده خوبی است اما به شرط آنکه تنها سرمایه شما همین مقدار پول نباشد  و توانیایی ریسک کردن روی آ را داشته باشید. راه اندازی خط تولید با ۷۰۰ میلیون را می توان با ایده های بسیار پرسود و پربازده بهترین سرمایه گذاری و کسب و کار را برای خود راه اندازی کرد. فقط کافی است کمی در مورد پیشنهادات فراز صنعت تامل کنید هم اکنون افراد بسیاری توانسته اند با این مبلغ چنین کسب و کارهایی را ایجاد نمایند و در آمد بسیار خوبی از آن داشته باشند.

بازار سهام

ارزیابی شرکت‌ها برای سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان در بازار سهام یا سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف نیازمند دارایی سواد مالی و نوسان گیری است. برای یادگیری نوسان گیری شما را به مقاله آموزش نوسان گیری بورس را مطالعه کنید.

سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون در ملک

بررسی بازار ملک در مناطق مختلف و تصمیم‌گیری در خصوص خرید یا سرمایه‌گذاری در املاک یکی دیگر از گزینه های سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان است.

ارزهای دیجیتالسرمایه گذاری در بازار بورس

ارزهای مثل بیت‌کوین یا اتریوم را بررسی کنید و تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید در این بازار سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان را آغاز کنید یا خیر.

ارزش ذخیره‌سازی

بررسی گزینه‌های مختلف برای سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان در بازار طلا یا سکه به عنوان یک ابزار ذخیره‌سازی ارزش اصل پول است.

بورس اوراق بهادار

بررسی موارد مختلف اوراق بهادار مانند اوراق مشارکت، اوراق تسهیلات بانکی، یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری ملی. با توجه به این گزینه‌ها، شما می‌توانید تصمیمات بهتری در خصوص سرمایه‌گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان اتخاذ کنید. همچنین، حوصله و زمان خود را برای تحلیل و مطالعه بیشتر در مورد هر گزینه به کار گیرید تا تصمیمات خود را بهینه کنید.

راه اندازی خط تولید با ۷۰۰ میلیونخط تولید آرایشی بهداشتی

شما می توانید سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان هوشمندانه و با راه اندازی خط تولیدهایی که بازار بسیار مطلوب و داغی دارد از همان ماه های ابتدایی درامد زایی خود را ایجاد نمایید و بعد از بازگشت سرمایه به طور کامل از سود دهی آن استفاده نمایید.

شروع کسب و کار نوپا سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان

اگر دارای ایده یا علاقه به کارآفرینی هستید، ممکن است خوب باشد از این سرمایه برای شروع یا حمایت از یک کسب و کار جدید استفاده کنید.

البته همه چیز بر می گردد به شما و تلاش شما البته ایده خلاقانه و حضور مشاور نیز می تواند شما را در این زمینه موفق نماید به همین دلیل شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده دستگاه های صنعتی و راه اندازی انواع خط تولید و کارخانه برای کارافرینان کشور، هم اکنون اقدام به مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی انواع خط تولید می کند و شما را تا زمان سود دهی و درآمد زایی همراهی می کند.

خط تولیدهایی که می توان با ۷۰۰ میلیون راه اندازی کرد به شرح زیر می باشد:

خط تولید مواد شوینده با ۷۰۰ میلیون

آیا می دانستید شما با ۷۰۰ میلیون سرمایه می توانید به خط تولید مواد شوینده بپردازید و انواع محصولات را تولید کنید و روانه بازار کنید؟ محصولات شوینده یکی از پرفروش ترین محصولات است که شما می توانید اقدام به تولید آن کنید در ادامه بررسی می کنیم که با ۷۰۰ میلیون سرمایه چه خط تولید هایی را می توانید ایجاد و راه اندازی کنید.

یکی دیگر از محصولاتی که زیر مجموعه خط تولید مواد شوینده قرار می گیرد و سودآوری خوبی دارد تولید مایع دستشویی است. تولید این محصول را می توان به عنوان یکی از کسب و کارهای مطلوب جهت راه اندازی در نظر گرفت و به آن فکر کرد.

خط تولید انواع شامپو با ۷۰۰ میلیونخط تولید مواد شوینده

تولید شامپوها یکی دیگر از محصولاتی است که خط تولید آن می تواند باز دهی بسیار مطلوبی داشته باشد. با تولید محصول با کیفیت می توان فروش خوبی را برای این محصول ایجاد کرد.

خط تولید ضد یخ با ۷۰۰ میلیون

ضد یخ محصولی است که در ۴ فصل سال تمامی خودروها از آن استفاده می کنند و با تولید آن می توان بازار محلی را دست گرفت و درآمد خوبی برای خود ایجاد کرد. خط تولید ضد یخ یکی از گزینه های مطلوب برای راه اندازی کسب و کار با ۷۰۰ میلیون تومان می باشد.

خط بسته بندی عسل با ۷۰۰ میلیون

افرادی که مشغول به فروش عسل هستند می دانند که این محصول چقدر می تواند پرفروش و درآمد زا باشد البته به شرط این که بتوانید برند سازی کنید و محصول با کیفیت به دست مشتریان خود برسانید. اگر شناختی نسبت به بازار و فروش این محصول دارید راه اندازی خط بسته بندی عسل می تواند درآمد شما را چندین برابر کند.

خط تولید روغن خوراکی با ۷۰۰ میلیون

روغن خوراکی یکی از محصولات بسیار پرفروش و نیاز بلا استثناء برای هر خانواده می باشد. تولید و بسته بندی روغن خوراکی می تواند درآمد بسیار مطلوبی را برای شما ایجاد کند. راه اندازی خط تولید روغن خوراکی و بسته بندی آن می تواند یکی از انتخاب های بسیار خوب برای راه اندازی کسب و کار می باشد.

مهاجرت با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیون تومانمهاجرت از ایران با سرمایه 700 میلیون

سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان که مبلغ کمی نیز نیست، در بعضی روش های مهاجرتی مانند مهاجرت از طریق تحصیل، این مبلغ معادل شهریه چند سال تحصیل در یک کشور است اما سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان، آن قدرها هم کم نیست. کشورهای زیادی وجود دارند که مبالغی با این میزان را نیز به عنوان سرمایه در بخش های مختلف جذب کرده و اقامت سرمایه گذاری را برای فرد ارائه می کنند. به عبارت دیگر، مبلغ نه چندان زیاد سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون هم می تواند مبلغی برای داشتن شانس مهاجرت سرمایه گذاری باشد، البته اگر در بخشی درست و در کشوری با شرایط مناسب سرمایه  گذاری شود.

انتخاب کشور برای سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان چنین مبالغی مهم ترین موضوعی است که باید در نظر داشت. البته انتخاب روش سرمایه گذاری هم به اندازه انتخاب کشور اهمیت دارد. به همین دلیل در این زمینه بهتر است با کارشناسان شرکت سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط بود تا همه انتخاب ها برای سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان به صورت اصولی و بدون اشتباه انجام شوند.

با این حال بعضی کشورها در قاره آمریکا نیز هستند که با کمی تحقیق و انتخاب روشی مناسب، امکان مهاجرت به آن ها با مبالغ پایین هم وجود دارد که از جمله آن ها می توان کشور بولیوی، کشور شیلی، ونزوئلا، کشور آرژانتین، اکوادور و کاستاریکا را نام برد.

کشورهایی مانند یونان، اسپانیا و پرتغال امکان سرمایه گذاری با مبالغ پایین در بخش های مختلف را برای متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری فراهم می کنند و در بیشتر بخش ها، سود حاصل از سرمایه گذاری در این کشورها نسبتا مناسب است.

ترکیه، امارات و عمان از دیگر کشورهایی هستند که به دلیل نزدیکی به ایران و امکان رفت و آمد ساده به آن ها برای کسب سود از طریق سرمایه گذاری، انتخاب مناسبی می باشند.

معرفی ۲۰ ایده سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان20 ایده راه اندازی کسب و کار

در ادامه بدون توضیحات ۲۰ تا از برترین کسب و کار ها و خط تولید با ۷۰۰ میلیون را به شما به صورت لیست معرفی می کنیم.

  • تولید کفش های دست ساز
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه
  • خدمات رستوران و کیترینگ
  • تولید محصولات خانگی تزئینی
  • تولید محصولات بدون گلوتن و رژیمی
  • خدمات تعمیرات موبایل و لوازم الکترونیکی
  • تولید آب معدنی و آب میوه
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی
  • تولید شیرینی و نان صنعتی
  • تولید محصولات چرمی دست ساز
  • تولید محصولات پلاستیکی بازیافتی
  • خدمات طراحی و چاپ گرافیکی
  • تولید محصولات مراقبت از پوست و مو
  • خدمات طراحی و تولید گیاهان داخلی
  • تولید محصولات پوستی و لوازم آرایشی
  • تولید محصولات بسته بندی شده از غذاهای محلی
  • تولید محصولات سلامت و تغذیه
  • تولید محصولات تمیزکننده طبیعی
  • خدمات تزیین کیک و شیرینی
  • تولید محصولات خانگی نان
  • واردات محصول دیجیتالی سرمایه گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان

پایان مطلب/س.آ

۴/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا