خودرو

کارشناسی خودرو با ضمانت ۸۰۰ میلیونی

کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است؛ زیرا آمارها نشان می دهد که حدود ۷۲ درصد خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک ایراد فنی یا بدنه هستند.

«از وقتی این ماشین را خریده‌ام همیشه یک پایم در تعمیرگاه است»، «ماشین دور رنگ را به اسم در حد نو به من فروختند و موقع فروش مجدد کلی ضرر کردم»، «بعداً فهمیدم خودروی صفری که خریده ام یک بار صافکاری شده است» و…

اینها جملات رایجی هستند که از قربانیان خرید خودروهای کارشناسی نشده می‌شنویم و فرقی نمی‌کند که خودروی موردنظر از طریق آگهی‌های آنلاین خریداری شده باشد یا بازارهای هفتگی؛ حتی فرقی نمی‌کند که خودرو کارکرده باشد یا صفر. اگر در زمینه کارشناسی خودرو تخصص نداشته باشید یا از خدمات کارشناسی خودروی مطمئن استفاده نکنید، همیشه ممکن است سرتان کلاه برود و خودرویی را بخرید که نواقص جدی دارد.

گاهی اوقات خود فروشنده هم از نواقص خودروی خود مطمئن نیست و ناخواسته به خریدار ضرر می‌زند یا برعکس به‌دلیل نداشتن آگاهی فنی، خودروی سالم خود را پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد. استفاده از سرویس کارشناسی خودروی همراه مکانیک هم به نفع خریدار و هم فروشنده است؛ چون به فروش به‌قیمت خودرو و اطلاع دقیق از وضعیت فنی و بدنه خودرو کمک می‌کند. در این مقاله قرار است به‌صورت کامل با این خدمات آشنا شوید.

سرویس کارشناسی همراه مکانیک چه‌کار می‌کند؟

خدمات کارشناسی خودرو همراه مکانیک شامل بررسی دقیق وضعیت فنی و بدنه خودرو می‌شود و کارشناسان خودروی همراه مکانیک برای رسیدن به این هدف، موارد زیر را با وسواس بررسی می‌کنند:

  • وضعیت بدنه، شاسی و اتاق خودرو
  • وضعیت فنی، موتور و گیربکس
  • آپشن‌ها
  • جلوبندی و لاستیک

در ادامه با نحوه بررسی وضعیت فنی و بدنه خودرو به‌صورت تفکیک شده آشنا می‌شوید:

بررسی وضعیت فنی

برای بررسی وضعیت فنی، کارشناسان همراه مکانیک از تجهیزات پیشرفته‌ای مثل دیاگ و تست رانندگی کمک می‌گیرند و به تجربه خود و آموزش‌های تخصصی آکادمی همراه مکانیک تکیه می‌کنند.

بررسی وضعیت بدنه خودرو

در این بخش کارشناسان همراه مکانیک از دستگاه ضخامت سنج استفاده می‌کنند تا بتوانند وجود مغایرت در ضخامت قسمت‌های مختلف بدنه خودرو را تشخیص دهند و به وجود لکه رنگ پی ببرند. درصورتی‌که تشخیص رنگ‌شدگی با کمک ضخامت سنج امکان‌پذیر نباشد، کارشناس بر اساس تجربه خود و دیگر آثار به‌جامانده روی بدنه خودرو تصمیم می‌گیرد.

البته امکان بررسی دقیق‌تر رنگ‌شدگی بدنه، وضعیت فنی و آپشن‌های خودرو در اتو سنتر و اتاق رنگ همراه‌مکانیک میسر است که درصورت تمایل خریدار یا فروشنده، خودرو به این محل منتقل می‌شود.

استفاده از سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم استفاده از خدمات کارشناسی خودرو همراه مکانیک به نفع هر ۲ طرف معامله است. فروشنده از وضعیت فنی و بدنه خودروی خود به‌صورت کامل مطلع می‌شود و واحد قیمت همراه مکانیک هم با توجه به گزارش کارشناسی، ارزش واقعی خودرو را به او اعلام می‌کند که بر اساس قیمت روز بازار و معاملات واقعی است.

از طرف دیگر هم خریدار متوجه می‌شود که خودروی موردنظرش دقیقاً چه شرایطی دارد و بر اساس آن تصمیم به خرید می‌گیرد. همچنین مطمئن می‌شود که سرش کلاه نرفته و خودرو را با قیمت واقعی خریده است.

سایر مزایای مهم استفاده از سرویس کارشناسی همراه مکانیک به شرح زیر است:

  • ضمانت ۷ روزه کارشناسی تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان
  • امکان ثبت سفارش به‌صورت آنلاین
  • اعزام کارشناس زیر ۴۵ دقیقه
  • کارشناسی خودرو در محل موردنظر خریدار یا فروشنده
  • کارشناسان با تجربه و آموزش دیده
  • ارائه برگه کارشناسی خودرو بلافاصله پس از اتمام کار
  • دسترسی آنلاین به گزارش فنی از طریق لینک ارسال شده به شماره درخواست‌دهنده
  • ارائه خدمات مشاوره حقوقی و عقد قرارداد در صورت درخواست خریدار یا فروشنده
  • امکان بهره‌مندی از خدمات فروش خودرو و معاف شدن فروشنده از پاسخگویی به تلفن و هماهنگی برای بازدید

کارشناسی خودرو با ضمانت ۸۰۰ میلیونی

کارشناسی خودرو همراه‌مکانیک چه مراحلی دارد و کجا باید ثبت سفارش کنیم؟

برای ثبت سفارش استفاده از خدمات کارشناسی خودرو، باید وارد آدرس: https://www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/ شوید و مراحل زیر را طی کنید:

  • انتخاب نوع و مدل خودرو
  • ثبت مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی و شماره تماس
  • مشخص‌کردن محل کارشناسی
  • پرداخت هزینه کارشناسی

پس از طی کردن مراحل بالا، از شرکت با شما تماس می‌گیرند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، کارشناس فنی همراه مکانیک در محل موردنظر شما حاضر می‌شود و وضعیت فنی و بدنه خودرو را با دقت بررسی می‌کند و در انتها هم گزارش کارشناسی را به شما تحویل می‌دهد. درصورت تمایل می‌توانید از خدمات حقوقی و عقد قرارداد همراه مکانیک هم در ادامه استفاده کنید.

پس از ثبت گزارش کارشناسی در سیستم، واحد تعیین قیمت خودرو همراه مکانیک، ارزش واقعی خودرو را به شما اعلام می‌کند.

مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از استفاده از این سرویس بدانید:

پیش از سفارش خدمات کارشناسی خودروی همراه مکانیک، بد نیست نکات زیر را بدانید:

  • این خدمات فعلاً فقط در شهرهای تهران و کرج ارائه می‌شود.
  • برای کارشناسی خودرو در محل شما، باید فضای کافی برای باز کردن تمامی درب‌ها و نور مناسب برای تست بدنه و عکاسی فراهم باشد.
  • باید امکان جابه‌جایی خودرو برای تست رانندگی وجود داشته باشد.
  • هزینه کارشناسی خودرو بر اساس مدل و نوع خودرو مشخص می‌شود.
  • امکان دارد خودروی صفر هم در نمایندگی یا هنگام جابه‌جایی دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل بهتر است خودروی صفر هم کارشناسی شود.

آیا همراه‌مکانیک برای خریدارانی که خودرویی پیدا نکرده‌اند، راه‌حلی دارد؟

جواب سوال بالا، بله است. حتی اگر به‌عنوان خریدار، خودرویی را شخصا پیدا نکرده‌اید تا برای کارشناسی خودرو اقدام کنید، می‌توانید روی همراه مکانیک حساب کنید.

اگر می‌خواهید خودروی سالم و کارشناسی شده بخرید و هنوز خودروی خاصی را نشان نکرده‌اید، می‌توانید به‌جای استفاده از خدمات کارشناسی خودرو همراه مکانیک، وارد نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک شوید. تمامی خودروهای موجود در این نمایشگاه از قبل کارشناسی شده‌اند و برای کارشناسی آن‌ها نیز همان ضمانت ۸۰۰ میلیونی داده می‌شود.

برای مشاهده تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، وارد آدرس زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/

منبع: کارشناسی ماشین

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا