خواندنی

۱۰ ایده برای داشتن یک ولنتاین هیجان انگیز

امروزه کمتر کسی است که با واژه ولنتاین یا روز عشاق آشنایی نداشته باشد. ۲۵ بهمن ماه مصادف با ۱۴ فوریه، روز جهانی عشق یا روز ولنتاین می‌باشد. این روز در واقع بهانه‎ای است تا برای کسانی که از اعماق وجود دوست‎شان داریم، هدیه‎ای به عنوان یادگاری تقدیم نمائیم. روز ولنتاین تنها در مورد جشن عشق نیست، بلکه چیزی فراتر از آن است، روز عشاق در واقع به اشتراک گذاشتن علاقه و احساسات قلبی افراد با یکدیگر است. احساسی که باعث می‎شود محبوب شما درک کند که چقدر برای شما خاص و منحصر به فرد است و این بهترین تجربه‌ای است که هر فرد می‌تواند از عشق داشته باشد. اما سخت‌ترین قسمت این روز به یاد ماندنی هدیه‌ای است که باید تهیه نمائید. چرا که عزیزان شما در این روز چشم انتظار هدیه‌ای هستند که به اندازه روز ولنتاین، خاص و ویژه باشد. معمولا برای این روز ارزشمندترین هدایا را انتخاب می‌کنند چرا که خاطره آن قرار است، سالیان سال یادآور عشق و علاقه بین زوجین باشد، بنابراین باید هدیه این روز نیز خاص و شگفت انگیز باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ ایده برای داشتن یک ولنتاین هیجان انگیز و به یاد ماندنی آشنا کنیم.

چه هدیه ای برای روز ولنتاین مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود تا یک جشن یا یک روز خاص خاطره‌انگیز شده و همیشه در اذهان باقی بماند، انتخاب هدیه مناسب برای آن است. خرید یک هدیه ویژه و خاص باعث می‌شود خاطرات این روز جاودانه شده و برای همیشه در قلب و روح محبوب‌تان حک شود. در ادامه شما را با ایده‌های نابی که با آن‌ها می‌توانید یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنید آشنا می‌کنیم.

گل و عروسک سنبل قدیمی روز عشق

۱۰ ایده برای داشتن یک ولنتاین هیجان انگیز

یکی از رایج‌ترین اقدامات روز ولنتاین که هر ساله با شکوه و جلال بیشتری توسط عشاق برگزار می‌گردد، رزرو میز در یک رستوران خاص مورد علاقه محبوب‌شان، به همراه شمع، گل، عروسک و بدون شک شکلات‌های رنگارنگ و متنوع می‌باشد. در سال‌های گذشته برگزاری مراسم در همین حد کافی و بعضا عالی هم بود، اما امروزه بدون دادن یک هدیه ویژه تمام اقدامات لطف و رنگ و لعاب خود را از دست می‌دهند، پس در کنار تمام این‌ها باید حتما یک هدیه هم وجود داشته باشد که به عنوان یادگاری این شب خاطره انگیز باقی بماند.

عطر و ادکلن

دادن عطر و ادکلن به عنوان هدیه قطعا کار پر ریسکی می‌باشد چرا که باید کاملا از سلیقه و نظر فرد مقابل مطلع بوده و اطمینان داشته باشید که از رایحه آن لذت خواهد برد. بنابراین اگر سلیقه محبوب‌تان را خوب می‌شناسید به سراغ این گزینه بروید.

۱۰ ایده برای داشتن یک ولنتاین هیجان انگیز

طلا بهترین گزینه به عنوان هدیه

همانطور که گفتیم در کنار تمام تدارکات زیبا و رمانتیک روز عشق، دادن یک هدیه می‌تواند مهم‌ترین بخش و تکمیل‌کننده این ضیافت دو نفره، زیبا باشد. یکی از بهترین و رمانتیک‎ترین هدایا، جواهرات و علی الخصوص طلا می‎باشد. هدیه طلا به عنوان یک هدیه کلاسیک، همیشه محبوبیت و جذابیت خاص خودش را داشته و به دلیل شکوه و زیبایی چشم نوازی که دارد، بهترین انتخاب برای این روز می‌باشد. جذاب‌ترین مدل‌های طلا و جواهر مناسب کادو که می‌توانید برای این روز انتخاب نمائید، شامل موارد زیر می‌باشند:

انگشتر طلا

همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها جهت هدیه طلا، خرید یک انگشتر طلا شیک می‌باشد. چرا که کم ریسک‌ترین و پر کاربردترین هدیه طلایی است که می‌توان به عنوان کادو ولنتاین تقدیم کرد. مخصوصا اگر قصد ازدواج با محبوب‌تان را دارید این بهترین فرصت است که به صورت رسمی با یک انگشتر طلا ظریف و زیبا از عشق‌تان خواستگاری نمائید.

خرید گردنبند طلا با طرح قلب

گزینه مناسب بعدی که برای هدیه ولنتاین بسیار مورد پسند قرار می‌گیرد، خرید گردنبند طلا با طرح قلب است. معمولا برای این مناسبت یک زنجیر نازک با یک تو سینه‌ای قلب را به نشان عشق و محبت به محبوب‌شان هدیه می‌دهند، اما شما می‌توانید سنت شکنی کنید و به جای قلب از انواع پلاک و حروف اسم یا حتی اسم کامل فردکه با فونت‌های خاص و زیبا نوشته شده است، استفاده نمائید.

دستبند طلا

اگر می‎خواهید هدیه‌ای که می‌خرید همیشه جلوی چشم محبوب‌تان باشد، قطعا گزینه پیشنهادی ما خرید یک دستنبد طلا ظریف خواهد بود. یکی از نماد‌هایی که برای ولنتاین بسیار رایج و مرسوم است نماد قلب می‌باشد. بدون شک هر بانویی از دریافت یک دستبند طلا قلب که نشانه عشق و علاقه محبوبش باشد، خرسند خواهد شد. از مزایای دستنبد این است که شما برای مردان هم می توانید از میان انواع دستبند طلا مردانه، نمونه‌ای که بیشتر با استایل و سلیقه عشق‌تان همخوانی دارد را انتخاب نمائید.

النگو طلا

در انتخاب النگو به عنوان هدیه باید توجه داشته باشید که طرح النگوی شما باید مناسب هدیه دادن در این روز مهم باشد. پس از خرید طرح‌های معمولی پرهیز کرده و به دنبال طراح‌های خاص و مد روز باشید.

گوشواره طلا

زیبایی و جذابیت این اکسسوری خاص بر کسی پوشیده نیست، مخصوصا وقتی طراحی منحصر به فردی برای مناسبت ولنتاین دارد، بیشتر از همیشه محبوبیت پیدا می‌کند. یکی از طرح‌های معروفی که برندهای مطرح طلا و جواهر برای ولنتاین ارائه می دهند، گوشواره طلا قلب می‌باشد. معمولا در طراحی این مدل، گوشواره طلا با شکل قلب تیرخورده ( نماد ولنتاین) ارائه می‌گردد. اگر به دنبال یک هدیه خاص هستید گوشواره طلا می‌تواند نظر شما راتامین نماید.

آویز طلا زیور همیشه محبوب

آویزهای مختلفی از جنس طلا وجود دارد که با طرح قلب، حروف، ماه‌های سال، نماد تولد و … در بازار طلا و جواهر ارائه می شوند. خرید یکی از این آویزها به عنوان هدیه ولنتاین می تواند بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد.

طلا سفارشی

از مزایای سفارشی سازی طلا این است که شما را از گشتن در مدل‌های مختلف طلا و جواهر و وقت گذاشتن بی نیاز کرده و از طرف دیگر می‌توانید دقیقا بر اساس سلیقه و نظر مخاطب خاص خود یک هدیه ویژه را تدارک ببینید.

ساعت طلا

ازآنجایی که خرید هدیه برای آقایان همیشه کار دشواری است، یکی ازگزینه‌های محبوب برای هدیه روز عشق برای آقایان می‌تواند ساعت طلا مردانه باشد.

کلام آخر

در کنار تمام نکاتی که گفته شد باید دقت کنید که، هدیه روز ولنتاین باید متناسب با سن مخاطب خاص‌تان بوده و دقیقا مناسب این موقعیت انتخاب گردد. همچنین توجه داشته باشید که برای خرید یک هدیه ویژه باید به سراغ گالری طلا و جواهر معتبری مانند روبی گالری بروید، تا بتوانید علاوه بر استفاده از تنوع بی نظیر طرح و مدل‌هایی که برای روز عشق دارند، بتوانید از کیفیت و امنیت خرید خود اطمینان حاصل نمائید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا