اجتماعی

۶ بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه

بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه، جوش شیرین و سرکه با ریختن آب داغ درون لوله می باشد. برای آموزش کامل در ادامه ۶ روش رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه را بخوانید.

معمولا چیزی آزاردهنده تر از این نیست که ببینید لوله آشپزخانه گرفته و آب بالا زده و همه جا را کثیف کرده. شاید در حال شستن ظروف هستید که احساس میکنید زیر پایتان خیس شده، یا آب به کندی تخلیه می شود. به هر حال گرفتگی لوله آشپزخانه رخ داده و مهم این است به زودی این مشکل را برطرف کنید تا همه جا را کثیف نکند. چون گرفتگی آشپزخانه میتواند استفاده از کل آشپزخانه را دشوار کند.

خوشبختانه در حالی که این مشکل بزرگ است اما معمولا چیزی نیست که نیاز باشد با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. در اغلب موارد میتوانید با یکی از روش های مختلف، لوله آشپزخانه را خودتان باز کنید. اگر به دنبال بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه هستید، آموزش ما را در ادامه بخوانید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

درحالی که تعدادی از روش های زیر بدون در نظر گرفتن علت گرفتگی میتوانند نتیجه مطلوبی بهمراه داشته باشند، اما گاهی اوقات دانستن دلیل گرفتگی فاضلاب آشپزخانه میتواند باعث شود یک روش بهتر از روش دیگر کار کند.

  • گرفتگی لوله آشپزخانه در قسمت شترگلو
  • ریختن پسماند مواد غذایی در لوله
  • شستن موهای اصلاح شده در سینک
  • شستن حیوان خانگی در سینک
  • ریختن تفاله چای یا قهوه در لوله
  • چربی و روغن
  • رسوب و جرم
  • مصالح ساختمانی

هر کدام از این دلایل گرفتگی اگر به موقع با بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه رفع نشوند میتوانند شدید ترین گرفتگی ها را ایجاد کنند. پس قبل از شدید شدن و نیاز پیدا کردن به شرکت های لوله بازکنی تهران بهتر است سریعا از روش هایی که در ادامه توضیح داده میشود استفاده کنید تا مشکل برطرف شود.

۶ روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه

۶ بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه

بیشتر این روش ها را میتوان با چیزهایی که از قبل در خانه دارید انجام داد. بسته به اینکه علت گرفتگی لوله آشپزخانه چیست، ممکن است یکی بهتر از دیگری نتیجه بدهد، بنابراین ممکن است لازم باشد بیش از یک مورد را برای پیدا کردن راه حل مناسب امتحان کنید.

۱. آب جوش

اگر گرفتگی ناشی از چربی است، یکی از ساده ترین راه ها برای باز کردن آن با آب جوش است. به سادگی یک کتری پر از آب جوش را در لوله فاضلاب بریزید، بگذارید یک دقیقه بماند و سپس آب گرم را باز کنید. آب جوش چربی را از بین میبرد و گرفتگی آشپزخانه را رفع می کند.

۲. جوش شیرین و سرکه

اگر مطمئن نیستید که علت گرفتگی آشپزخانه چیست و فقط می خواهید آن را باز کنید، جوش شیرین و سرکه ممکن است این کار را انجام دهند. اطمینان حاصل کنید که ابتدا آب جمع شده در اطراف لوله را خشک کرده اید و سپس یک فنجان جوش شیرین را در فاضلاب بریزید. حالا یک فنجان سرکه هم درون لوله بریزید و بلافاصله درپوش لوله را قرار دهید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه بگذرد. این محلول اغلب گرفتگی های لوله فاضلاب به ویژه آشپزخانه را باز می کند. برای پایان کار مقداری آب داغ درون لوله بریزید.

۳. نمک و جوش شیرین

اگر عجله ندارید جوش شیرین با نمک می تواند گرفتگی های شدید را باز کند،اما نیاز به زمان دارد. یک فنجان جوش شیرین را با یک فنجان نمک خوراکی مخلوط کرده و در لوله فاضلاب آشپزخانه بریزید. اطمینان حاصل کنید که آبی در اطراف لوله جمع نشده باشد. بگذارید مخلوط چند ساعت در لوله بماند. هر چیزی که مجرای فاضلاب را مسدود کرده باشد از بین میبرد. در آخر با آب داغ لوله را بشویید.

۴. نمک و آب جوش

اگر شک دارید که گرفتگی لوله آشپزخانه با چربی است، اما مطمئن نیستید، می توانید نمک را با آب جوش امتحان کنید تا آن را از بین ببرد. آب جمع شده در اطراف لوله را خشک کنید و نصف فنجان نمک را در لوله فاضلاب بریزید. حالا یک کتری آب جوش هم درون لوله بریزید و بگذارید چند دقیقه بماند، سپس مقداری آب گرم درون لوله بریزید تا همه چیز شسته شود.

۵. تلمبه لوله بازکن

اکثر مردم می دانند که تلمبه لوله بازکن یک راه سریع و آسان برای رفع گرفتگی توالت است، اما می تواند روی لوله های فاضلاب دیگر که مسدود شده نیز نتیجه خوبی داشته باشد. اگر مقدار زیادی آب و فاضلاب در اطراف لوله جمع شده و راه حلی ندارید، ممکن است تلمبه لوله بازکن به کارتان بیاید. اطمینان حاصل کنید که تلمبه مجرای فاضلاب را کاملاً بپوشانید. حالا چند بار به طور ناگهانی و با قدرت تلمبه را به پایین فشار دهید. وقتی آب به طور ناگهانی در لوله فرو رفت، متوجه خواهید شد که گرفتگی آشپزخانه رفع شده یا نه.

۶. فنر دستی لوله بازکنی

اگر گرفتگی بسیار شدیدی دارید که با هیچ یک از این روش‌ها برطرف نمی‌شود، یا اگر گرفتگی دارید که کمی باز می‌شود، اما بلافاصله پس از چند روز دوباره بدتر می‌شود، ممکن است نیاز به خرید یک فنر لوله بازکن دستی داشته باشید.

فنرهای لوله بازکن دستی، کابل های نازک و انعطاف پذیری هستند که می توانند داخل لوله فاضلاب بروند و گرفتگی های سخت یا عمیق را باز کنند. می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه ابزار فروشی خریداری کنید، برای باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه کافی است فنر را درون لوله فرو کنید و تا زمانی که احساس کردید به گرفتگی برخورد کرده آن را به جلو هدایت کنید. برای کمک به رفع گرفتگی، فنر را به آرامی به سمت بالا و پایین حرکت دهید، سپس آن را بیرون بکشید و لوله را با آب داغ بشویید.

اگر گرفتگی آشپزخانه باز نشد چه کنیم؟

۶ بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه

گاهی اوقات به دلیل گرفتگی شدید در لوله آشپرخانه، ممکن است هیچ یک از ۶ روش بالا نتیجه نداشته باشد و گرفتگی را باز نکنند. در این شرایط معمولا بهترین روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه تماس با یک لوله بازکن است. لوله بازکن ها دارای ابزار و دستگاه های حرفه ای و پرقدرت چاه بازکنی هستند که سخت ترین گرفتگی ها را با آنها باز میکنند. به همین دلیل در این شرایط بهترین کار کمک گرفتن از آنهاست.

معرفی بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران

با وجود اینکه در تهران و سایر شهرها لوله بازکن های زیادی در حال فعالیت هستند، اما انتخاب یک شرکت معتبر و مطمئن از لحاظ کیفیت انجام کار و دریافت هزینه معقول و مناسب شاید برای هر کسی کار دشواری باشد. از این رو تصمیم گرفتیم یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران را به شما معرفی کنیم تا با اطمینان خاطر، کار خود را به آنها بسپارید.

نام این شرکت “آقای لوله بازکن” می باشد. آقای لوله بازکن یک شرکت معتبر و قدیمی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه است که سراسر شهر تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. این مجموعه دارای سرویسکاران حرفه ای و با تجربه می باشد که لوله بازکنی شرق تهران، شمال، غرب و جنوب را سریع و فوری با دستگاه های پیشرفته انجام می دهند.

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی آشپزخانه دارید، میتوانید همین حالا نام “آقای لوله بازکن” را در گوگل جستجو کنید، یا به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir مراجعه کرده و با شماره پشتیبانی داخل سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار به شما در محل حاضر شود.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا