تلفن

شماره مجازی ارزان از کجا بخریم؟

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای شماره مجازی افتتاح حساب در پلتفرم‌های مختلف است. این پلتفرم شماره‌های مجازی را با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌هد تا بسته به نیاز خود یک شماره مناسب را انتخاب و خریداری کنید. برای آشنایی با این پلتفرم با ما در این گزارش همراه شوید.

شماره مجازی در زندگی ایرانی‌ها بیش از پیش کاربرد پیدا کرده است. این اصلی است که روز به روز بیشتر به ما ثابت می‌شود و تعداد سرویس‌هایی که نیاز به شماره تلفن برای ایجاد حساب دارند در حال افزایش است. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای شماره مجازی افتتاح حساب در پلتفرم‌های مختلف است و خود شماره مجازی نیز انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز خود می‌توانید آنها را خریداری کنید.

اهمیت شماره مجازی باعث شده تا در این مطلب به معرفی یکی از بهترین پلتفرم‌های ارائه دهنده شماره مجازی در ایران بپردازیم. این پلتفرم شماره‌های مجازی را با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌هد تا بسته به نیاز خود یک شماره مناسب را انتخاب و خریداری کنید. برای آشنایی با این پلتفرم با ما در این گزارش همراه شوید.

شماره مجازی چیست؟

همان‌ طور که از نام آن پیداست، شماره مجازی یک نوع شماره تلفن است که به صورت مجازی وجود دارد. یعنی هیچ نوع کالای فیزیکی برای استفاده از این شماره‌ها نیاز نیست. در حالت معمولی افراد برای استفاده از یک شماره باید سیم کارتی را درون گوشی موبایل خود قرار دهند. در صورتی که با شماره مجازی نیاز نیست هیچ نوع کالای فیزیکی مانند سیم کارت را به همراه داشته باشید. از نظر کاربرد نیز شماره مجازی مانند شماره‌های واقعی و فیزیکی عمل می‌کند. دور از حقیقت نیست که بگوییم شماره مجازی کاربردهای فراوان‌تری نسبت به شماره تلفن واقعی دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای این دسته از کالاها باشد. چرا که شماره‌های واقعی در برخی مواقع می‌توانند برای اکثر محدودیت به وجود آورند.

همان‌طور که گفته شد این دسته از شماره‌ها به طور کامل مجازی هستند و نیازی نیست سیم کارتی درون گوشی خود قرار دهید. به همین خاطر شماره تلفن شما می‌توانید از تمامی کشورهای دنیا باشد. برای استفاده از شماره مجازی نیز تنها به اینترنت نیاز دارید تا با آن ارتباط برقرار کنید. سازمان‌‌ها و شرکت‌های بزرگی از شماره مجازی استفاده می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: خرید شماره مجازی گوگل ویس دائمی آمریکا

شرکت‌های بزرگی نیز اقدام به تولید شماره مجازی می‌کنند. از این دسته شرکت‌ها نیز می‌توان به شرکت گوگل اشاره کرد که سرویس گوگل ویس را ارائه می‌دهد. شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ نیز برای رهایی از محدودیت‌های شماره فیزیکی، از شماره مجازی استفاده می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

کاربردها و مزایای شماره مجازی

شماره مجازی کاربردهای فراوانی دارد که باعث شده افراد به این نوع از شماره‌ها روی آورند. به همین خاطر تعداد استفاده کنندگان شماره مجازی نیز در حال افزایش است. همچنین شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل نیز در حال حاضر به سمت استفاده از شماره مجازی قدم برداشته‌اند تا افراد بدون استفاده از سیم کارت بتوانند شماره‌ای برای خود داشته باشند. به همین خاطر در برخی کشورها برخی مدل‌های گوشی بدون درگاه سیم کارت ارائه می‌شوند.

استفاده از چند شماره تلفن

چه در مورد شماره تلفن سیم کارت و چه در مورد شماره تلفن خانگی می‌توان گفت که استفاده از آنها شما را با محدودیت مواجه می‌کند. با شماره مجازی می‌توانید به میزان نیاز خود شماره تلفن دریافت کنید. این نوع از شماره‌ها محدودیتی برای استفاده ندارند. ممکن است یک فرد دارای ۳ یا ۴ عدد شماره مجازی باشد. شما می‌توان هر تعداد از شماره مجازی را روی یک دستگاه استفاده نمایید. از طرف دیگر شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها که به تعداد شماره زیادی نیاز دارند، برای استفاده از شماره‌های دیگر یا اضافه کردن یک خط تلفن جدید، باید از ابتدا سیم کشی‌های شرکت را تغییر دهند. برای هر شماره تلفن باید یک خط تلفن نیز اضافه شود.

شماره مجازی ارزان از کجا بخریم؟

در صورتی که اگر این شرکت‌ها از شماره مجازی استفاده کنند، علاوه بر کنترل بیشتر روی ارتباطات می‌توانند به میزان نیاز خود شماره تلفن تهیه کرده و به بخش‌های نیاز اضافه نمایند. به همین خاطر شماره مجازی می‌تواند یک مزیت فوق العاده برای افراد معمولی و همچنین شرکت‌های بزرگ داشته باشد.

هزینه بسیار پایین

با خرید شماره مجازی هزینه‌های ارتباطی شما نیز بسیار کاهش پیدا می‌کند. با خرید سیم کارت و استفاده از شماره تلفن، باید برای هر پیامک و هر تماسی هزینه‌ای پرداخت کنید. در صورتی که با شماره مجازی، شما هزینه ناچیزی برای برقراری ارتباط پرداخت می‌نمایید. همچنین کیفیت ارتباطات برقرار شده نیز بسیار بالا است و می‌توانید با کیفیت زیادی به برقراری تماس مشغول شوید. در این حالت کیفیت تماس به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. با دسترسی به اینترنت می‌توانید همیشه از شماره مجازی استفاده کنید و مهم نیست در چه مکانی حضور دارید.

ثبت نام در پلتفرم‌های مختلف

از اصلی‌ترین دلایلی که ایرانیان از شماره مجازی استفاده می‌کنند، می‌توان به ثبت نام در پلتفرم‌های خارجی اشاره کرد. اکثر پلتفرم‌های خارجی برای برقراری امنیت بیشتر درخواست شماره تلفن می‌کنند تا حساب کاربران امنیت بیشتری پیدا کند. به همین خاطر بدون داشتن یک شماره تلفن نمی‌توان در اکثر پلتفرم‌های خارجی ثبت نام نمود. کشور ایران نیز در لیست تحریم‌های اکثر پلتفرم‌ها و سایت‌های خارجی قرار دارد. پس نمی‌توان با شماره تلفن ایران در این سایت‌ها ثبت نام کرد.

از این دسته سایت‌ها می‌توان به اپل، بایننس، پی پال و غیره اشاره کرد. به طور مثال شما برای ساخت اپل آیدی یا حساب ترید در بایننس به یک شماره نیاز خواهید داشت. شماره تلفن ایران نیز در لیست این پلتفرم‌ها وجود ندارد. به همین دلیل بهترین راه چاره استفاده از شماره مجازی است. شماره مجازی در این شرایط می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

حفظ حریم شخصی

احتمال این که شماره تلفن شما در اختیار بقیه افراد قرار داده شده باشد زیاد است. در صورت ثبت نام در سایت‌های مختلف ممکن است این افراد از ثبت نام شما مطلع شوند. در صورتی که می‌خواهید در پلتفرم‌های مختلف به راحتی فعالیت داشته باشید، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. شماره مجازی می‌تواند برای حفظ حریم شخصی و افزایش امنیت حساب کاربری شما نیز بسیار مفید باشد. به این ترتیب هیچ فردی نمی‌تواند از حضور شما در شبکه‌های اجتماعی یا پیام رسان‌ها مطلع شود.

استفاده از شماره تلفن بدون محدودیت

شماره تلفن مجازی همان‌طور که گفته شد بدون سیم کارت و کالای فیزیکی عمل می‌کند. به همین خاطر نیاز نیست تا سیم کارتی به همراه داشته باشید. همچنین شماره مجازی تهیه شده می‌تواند مربوط به هر کشوری باشد. پس شما می‌توانید در داخل ایران باشید و از شماره مجازی کشورهای اروپایی استفاده کنید. یکی دیگر از محدودیت‌های شماره تلفن واقعی می‌توان محدودیت کاربرد شما باشد و نتوانید از شماره خود در کشورهای دیگر استفاده کنید.

در صورتی که این محدودیت برای شماره‌های مجازی وجود ندارد. شما در هر کشوری که باشید می‌توانید از شماره‌های مجازی مختلف استفاده کنید. تنها چیزی که در آن لحظه نیاز دارید، امکان اتصال به اینترنت است.

خرید شماره مجازی از آریاپی

شماره مجازی شما دارای تمامی اطلاعات حساب‌های کاربری شما خواهد بود. این شماره می‌تواند اطلاعات شخصی شما را ذخیره داشته باشد. پس برای خرید شماره مجازی باید فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که اعتبار زیادی دارند. آریاپی به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های فروشنده شماره مجازی در ایران فعالیت می‌کند و شما می‌توانید با هزینه بسیار کم از این فروشگاه شماره مجازی خریداری کنید. شماره‌های مجازی شما در این پلتفرم از امنیت بالایی برخودار خواهند بود و بدون نگرانی می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای شماره‌های مجازی مختلف نیز بسیار ارزان است تا همه کاربران بدون دغدغه قیمتی از آریاپی خرید خود را انجام دهند.

شماره مجازی ارزان از کجا بخریم؟

آریاپی شماره‌های مجازی را برای کارهای مختلف عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای ساخت حساب کاربری تلگرام، واتس اپ، بایننس، اپل آیدی، پی پال و اینستاگرام از آریاپی شماره مجازی خریداری کنید. همچنین نوع دیگر شماره مجازی موجود در آریاپی مربوط به شماره مجازی گوگل ویس است. گوگل ویس یکی از سرویس‌های شرکت گوگل بوده و اعتبار زیادی دارد. امکانات این نوع شماره مجازی نیز بیشتر از دیگر شماره‌های مجازی بوده و می‌توانید قابلیت‌های بیشتری را از آن انتظار داشته باشید.

آریاپی امکان خرید انواع شماره مجازی را برای کاربران فراهم کرده است. با خرید از آریاپی شماره مجازی شما به صورت آنی و در کمترین زمان برای شما فعال خواهد شد. تیم پشتیبانی حرفه‌ای و مجرب آریاپی نیز همراه شما خواهد بود تا بتوانید در کمترین زمان مشکلات خود را حل نمایید.

آریاپی همچنین برای پرداخت‌های ارزی مختلف نیز خدمات ارائه می‌دهد. برای خریدهای دلاری یا خرید حساب کاربری در سایت‌های خارجی می‌توانید از پلتفرم آریاپی استفاده نمایید. برای ورود به سایت آریاپی و استفاده از خدمات این پلتفرم می‌توانید از آدرس ariapay.io استفاده کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا