خواندنی

راهنمای خرید صندلی ماساژ + ۵ نکته ضروری

صندلی ماساژ دستگاهی  کاربردی در جهت حفظ  سلامت و شادابی و رفع خستگی اندام های  مختلف بدن  انسان است. این دستگاه بر اساس سازوکاری علمی طراحی و ساخته شده است. استفاده از این نوع صندلی از سوی پزشکان متخصص بسیاری در سراسر جهان توصیه شده و عملکرد آن مورد تایید قرار گرفته است. به همین دلیل تقاضای خرید و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است.

نکات مهم در زمان خرید صندلی ماساژ

هنگام خرید صندلی ماساژ لازم است نکات مهمی را مد نظر قرار داد. رعایت این نکات باعث می شود تا خرید مناسب و کارآمدی داشته باشید. برخی از این نکات مهم به قرار ذیل می باشند.

انتخاب مدل مناسب

مهم ترین و اولین مسئله ای که در زمان خرید این نوع صندلی باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب مناسب ترین مدل است. بنابراین پیش از خرید باید نوع ماساژور مورد نیاز خود را مشخص کنید. برای مثال باید تعیین کنید آیا شما یک صندلی لرزشی را بیشتر می پسندید؟  یا انتخاب تان  یک دستگاه کششی یا ویبره ای است؟

قابلیت های موجود

مورد مهم بعدی برای خرید صندلی ماساژ توجه به قابلیت های آن است. قابلیت ها و امکانات مهم و اصلی این نوع صندلی باید بر اساس راحتی و سلامتی افراد در نظر گرفته شده باشند.

طرح و رنگ محصول:

طرح و رنگ این دستگاه هیچ  تاثیری در عملکرد آن ندارند. با این وجود رنگ و مدل و در کل شکل ظاهری دستگاه برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که هماهنگی میان رنگ و طرح صندلی با دکوراسیون منزل برای تان مهم است حتما در انتخاب رنگ و طرح ان دقت کافی به خرج دهید.

روکش قابل شست و شو

از لحاظ بهداشتی داشتن چنین امکانی در صندلی ماساژ بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل لازم است در زمان خرید این نکته مهم را مورد توجه جدی قرار دهید. طی مدت زمانی که افراد بر روی صندلی می نشینند و از آن استفاده می کنند عرق خواهند کرد. پس طبیعی است که روکش صندلی با عرقیات بدن آلوده شود. بعد از مدتی استفاده لازم است این آلودگی ها از روی صندلی پاک شوند. حال اگر روکش صندلی قابل شست و شو باشد می توان آن را به عنوان یک نقطه قوت و مثبت برای دستگاه عنوان کرد.

قیمت ماساژور

هزینه ای که باید بابت خرید این نوع صندلی پرداخت شود از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار است. قیمت این دستگاه بر اساس فاکتور های متعددی از جمله، برند، قابلیت ها، امکانات و کیفیت تعیین می شود. بر همین اساس در صورت تمایل برای خرید یک صندلی با کیفیت که از امکانات بسیاری برخوردار است باید اندکی بیشتر هزینه کنید و وجه  بیشتری بابت خرید آن پرداخت کنید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید صندلی ماساژور-۷ویژگی مهم صندلی ماساژ

امکانات جانبی موجود در صندلی ماساژ 

در زمان خرید صندلی ماساژ باید به امکانات و قابلیت های دستگاه توجه شود. یک صندلی مناسب و کارآمد باید دارای امکانات ذیل باشد.

  • انواع تکنیک های ماساژ از جمله کششی و ضربه ای.
  •  سیستم گرمایشی تولید شده  وسیله اشعه  مادون قرمز.
  • درمان به وسیله ایجاد جریان مغناطیسی سازگار با سلول های بدن.
  • ماساژ دوبعدی و سه بعدی.
  • پخش موسیقی.
  • کیسه هوا.
  • گرمکن کمری.
  • ایجاد یون اکسیژن منفی.

اهمیت  وجود برنامه های خود کار در صندلی ماساژ

راهنمای خرید صندلی ماساژ + ۵ نکته ضروری

هنگام خرید صندلی ماساژ بهتر است از وجود برنامه های خودکار در آن اطمینان حاصل کرد.  وجود این برنامه ها باعث می شود تا صندلی برای افراد مختلف با آناتومی بدنی متفاوت سودمند بوده و بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. به عنوان مثال دستگاهی که دارای چنین برنامه هایی باشد برای یک کارگر، دانش آموز و خانم خانه دار عملکردی متفاوت و البته سودمند ی خواهد داشت. زیرا بر اساس خستگی اندام این افراد تنظیم شده و افراد را تحت ماساژ قرار می دهد.

مهم ترین ویژگی های  یک صندلی ماساژ حرفه ای

 در صورتی که در زمان خرید صندلی ماساژ متوجه شدید دستگاه   فاقد برنامه ای خاص و یا قابلیت  مد نظر شما است  می توانید  آن را جهت میزبانی برنامه آماده کنید. در واقع این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی های یک ماساژور حرفه ای است. این ویژگی مهم در تمام صندلی های مخصوص ماساژ وجود ندارد بلکه تنها برخی از این دستگاه ها از این امکان منحصر به فرد برخوردار هستند. از این رو اگر قصد خرید دستگاهی حرفه ای و کاملا پیشرفته را دارید باید این قابلیت مهم را مورد توجه قرار دهید.

برخورداری از سیستم اسکن بدنی یکی  دیگر از مشخصه های مهم صندلی ماساژ است. در بعضی از مدل های این دستگاه در ساختار آن از امکانی به نام اسکن بدنی استفاده شده است. به این معنی که به محض نشستن افراد صندلی به صورت خودکار از بدن آن ها اسکن می گیرد و ماساژ را مطابق با فیزیک بدن و توده عضلانی  ان ها انجام می دهد. لازم به ذکر است که در مدل های عادی و معمولی این دستگاه ماساژ  هوشمند تنها در بخش بالاتنه انجام می شود.

استفاده از صندلی مخصوص ماساژ برای درمان بیماری ها

صندلی ماساژ تنها برای رفع خستگی اندام ها و قسمت های مختلف بدن نیست. بلکه مدل های پیشرفته و جدید این نوع دستگاه را بر اساس ماساژ درمانی طراحی کرده اند.‌ تفاوت عمده این نوع ماساژورها با دستگاه های معمولی در قابلیت گرمکن است. در صندلی هایی که برای درمان بیماری ها طراحی شده اند امکانی به نام گرمکن تعبیه شده است. نحوه عملکرد این دستگاه ها به این ترتیب است که دستگاه اقدام به تاباندن اشعه مادون قرمز به کمر و پشت فرد می کند. گرمای این بخش از بدن تحت تاثیر تماس با صندلی تا ۵۰ درجه سانتی گراد بالا می رود. ایجاد  همزمان گرما و ماساژ در این نقاط باعث بهبود متابولیسم بدن افراد بیمار می شود. در نتیجه درمان بیماری آنان  با  روندی سریع انجام می گیرد.

کلام پایانی: صندلی ماساژ در برند های مختلف و با قابلیت ها و کارکرد های متفاوت در بازار وجود دارد. هر نوع ماساژوری طبق عملکرد و میزان تاثیری که در بدن انسان می گذارد قیمت گذاری می شود. برای یافتن بهترین مدل ماساژور می توانید از سایت www.irest.co بازدید کنیددر این سایت با انواع مختلفی از این نوع صندلی آشنا خواهید شد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا