
به گزارش تجارت امروز؛ دولت استرالیا اعلام کرد سقف جریمه شرکتهایی که قانون ممنوعیت استفاده افراد زیر ۱۶ سال از شبکههای اجتماعی را رعایت نکنند، از ۴۹.۵ میلیون دلار به ۹۹ میلیون دلار استرالیا افزایش مییابد.
مقامهای استرالیایی میگویند شرکتهای بزرگ فناوری از جمله اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، اسنپچت و تیکتاک اقدامات کافی برای جلوگیری از حضور کودکان انجام ندادهاند.
بر اساس یک مطالعه، با وجود اجرای این قانون، ۸۵ درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله همچنان به شبکههای اجتماعی دسترسی داشتهاند و بسیاری از آنها روشهای احراز سن را دور زدهاند.
نوشته های مشابه
-
افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد! + جزئیات۱۴۰۴-۰۸-۲۵
دولت استرالیا همچنین اختیارات نهاد نظارتی اینترنت را افزایش میدهد تا بتواند شرکتها را مجبور به ارائه مدارک درباره نحوه اجرای این محدودیتها کند.
انتهای مطلب/ م.ا
امتیاز بدهید






