خودرو

معرفی امکانات کی ام سی A5 + طراحی و قیمت

کی ام سی A5، محصول جدید کرمان موتور در نمایشگاه رو نمایی شد. این خودرو جدید مرزها را در بین خودروهای کرمان موتور جابه جا کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ کی ام سی A5، خودرو جدید کرمان موتور در اردیبهشت ۱۴۰۳، به بازار عرضه می شود. ما قصد داریم تمام مشخصات این ماشین را در این مقاله بیان کنیم.

معرفی کی ام سی A5

این خودرو حقیقتا قبلا SWM G01 بود. این خودرو طراحی جذاب خود را مدیون استودیو پنین فارینا ایتالیا است. با وجود طراحی زیبا و دلنشین خودرو کی ام سی A5 به دلیل محدود بودن خدمات پس از فروش آن خیلی بازار گرمی نداشت.

مشخصات فنی کی ام سی A5

کی ام سی A5 از موتور ۱.۵ لیتری توربو استفاده می کند که توانایی تولید حداکثر ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور نیز از طریق یک گیربکس ۷ دنده دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون برای محور جلو خود، همچنین از سیستم نیمه مستقل در محور عقب خود استفاده کرده است. کرمان موتور اعلام کرده است که مینگین سوخت کی ام سی A5 7.5 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رانندگی است.

معرفی آپشن بیشتر کی ام سی A5 نسبت به SWM G01

با اینکه KMC A5 برای آنهایی ساخته شده که حاضرند در ازای هزینه بیشتر، خودروی اسپرت‌تری هم داشته باشند اما این نکته را هم فراموش نکنیم که این هزینه اضافی را فقط و فقط برای داشتن «کیت بدنه» آن می‌پردازیم؛ نه چیز دیگری! به عبارت بهتر، تنها مزیت KMC A5 نسبت به SWM G01، مربوط به کیت بدنه جذابی است که روی خودرو A5 نصب شده.

طراحی ظاهری کی ام سی A5

طراحی ظاهری کی ام سی A5

کیت بدنه کی ام سی A5، هم جلوپنجره را تغییر داده و هم ورودی هوای بزرگی به سپر جلو افزوده است. ورودی هوای طرفین سپر را اگر خوب ببینید، متوجه فیک‌بودن آن می‌شوید. ترکیب این بخش با چراغ ها و خطوط روی درب موتور، به همراه کیت رنگی بدنه چهره ای عضلانی و زیبا را ارائه می نماید.

رینگ ۱۸ اینچی این خودرو با وجود رنگ مشکی و حجمی که بر روی گلگیر جلو و عقب وجود دارد. باعث تناسب بیشتر با بدنه شده است.

اگزوزهای بزرگ، دیفیوزر مشکی پیانویی و نوار کرومی که دو چراغ را به یکدیگر متصل می نماید از جمله موارد قابل ذکر در نمای عقب A5 بوده که باعث جذابیت هرچه بیشتر این خودرو می گردد.

طراحی داخلی کی ام سی A5

طراحی داخلی کی ام سی A5

در ورود به کابین KMC A5 تریم دو رنگ مشکی و قرمز بسیار چشم نواز می باشد که جلوه ای خاص به صندلی های اسپرت این خودرو می بخشد.

یک الگوی ثابت به شکل U در این خودرو تکرار شده است. اهرم عملکرد تعویض دنده الکترونیکی و وجود طرح فیبر کربن در کنسول میانی  زیبایی بیش تری به این طراحی داده است.

صفحه نمایشگر این ماشین ۱۰ اینچی و پشت آمیز دیجیتالی آن ۷ اینچی می باشد. این صفحه نمایشگر با گذشت زمان های طولانی همچنان زیبا خواهد بود.

نگاه دقیق تر بر امکانات KMC A5

کی ام سی A5 به ۶ ایربگ مجهز است وتجهیزات ایمنی آن نیز شامل مواردی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار خروج از مسیر و رادار نقطه کور هستند.

 آپشن ها و امکانات رفاهی کراس اور جدید کرمان موتور

شیشه بالابر های برقی مجهز به پاور ویندوز، آینه های جانبی تاشونده برقی، سقف پانوراما، کی لس استارتر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور و باران، سیستم مولتی مدیا با دوربین ۳۶۰ درجه، درب صندوق عقب برقی، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، دوربین ثبت وقایع، جالیوانی گرمکن و سردکن دار، چراغ های اصلی LED، کروز کنترل، شارژر وایرلس و ترمز پارک برقی را شامل می شود.

قیمت خودرو کی ام سی A5

این خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۳، با قیمت ۱,۲۸۶,۵۰۰,۰۰۰ توسط کرمان موتور به مردم عرضه می شود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا