تلفن

معرفی اکسون 60 و 60 لایت، گوشی ارزان ولی باطرح آیفون

زد تی ای به تازگی دو مدل گوشی قیمت با پایین با طرح آیفون به نام های اکسون 60 و 60 لایت (Axon 60 و Axon 60 Lite) معرفی کرد. در این مقاله به معرفی مشخصات کامل این دو گوشی می پردازیم.

به گزارش تجارت امروز؛ دو گوشی اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت (Axon 60 و Axon 60 Lite) را با طرح جذاب و پر طرفدار آیفون، اما قیمتی کاملا معقولانه معرفی کرده است. شما اگر جز افرادی هستید که به دنبال گوشی ارزان قیمت با طراحی جدید می گردید این گوشی مناسب شما است.

مشخصات اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت

اکسون ۶۰ مجهز به SoC Unis ocT 616 است و دارای فضای ذخیره سازی RAM 6GB و ۲۵۶gb به عنوان پیکربندی استاندارد است. بر این اساس، ۶۰ لایت مجهز به SoC Unis ocT 606 است و دارای حافظه ram 4gb و ۲۵۶gb است.

صفحه نمایش اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت

اکسون ۶۰ دارای صفحه نمایش ۶,۷۲ اینچی IPS LCD با تجزیه و تحلیل fhd + و نسبت ابعاد ۲۰:۹ در حالی که ۶۰ لایت دارای صفحه نمایش ۶,۶ اینچی HD+ LCD با نرخ تجدید ۹۰ هرتز است.

خیلی برای آن اکسون ۶۰ و همچنین ۶۰ لایت دارای جزیره Zte Live هستند که اعلان ها، یادآوری ها و فعالیت ها را در اطراف دوربین سلفی جلو نمایش می دهد، که تقریبا مشابه جزیره پویا اپل است.

دوربین اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت

اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت،  دارای دوربین های اصلی با سرعت ۵۰MP  هستند که همچنین دارای یک دوربین ماکرو با سرعت ۲MP و یک سنسور عمق با مشخصات ناشناخته هستند، در حالی که اکسون ۶۰ لایت  سنسور عمق و ۲mp و یک دوربین Hey را ارائه می دهد.

این اکسون ۶۰ همچنین دارای یک دوربین سلفی جلو در ۳۲mp است در حالی که مدل زندگی برای یک سنسور در ۸mp برای دوربین سلفی جلو راضی است.

باتری اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت

هر دو گوشی از بسته بندی خود Android 13 را اجرا می کنند و با باتری های ۵۰۰۰ میلی آمپر با شارژ سریع ۲۲.۵ وات کار می کنند.آنها همچنین جک های هدفون، بلوتوث ۵.۲ و پشتیبانی از wifi دو منطقه ای دارند.

رنگ بندی گوشی اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت

اکسون ۶۰ در رنگ های طلایی، بنفش و سیاه موجود است، در حالی که از سوی دیگر، اکسون ۶۰ لایت در رنگ های بنفش، طلایی و آبی موجود است.

قیمت گوشی اکسون ۶۰ و ۶۰ لایت

قیمت اکسون ۶۰ از ۲۱۹ دلار شروع می شود. همچنین قیمت اعلام شده برای اکسون ۶۰ لایت ۱۷۷ دلار می باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا