
به گزارش تجارت امروز؛ «ریچارد لاو» مالک موسسه و وبسایت لوگو (logo.com) گفته است که در طراحی لوگوی کوکاکولا، حرف دوم «C» به شکل لبخند کشیده شده و همینطور بهطور ناخودآگاه مفهوم شادی و لذت را به ذهن مصرفکنندگان القا میکند؛ موضوعی که همواره بخشی از پیام اصلی شرکت کوکاکولا بوده است.
این لوگو نخستین بار در سال ۱۹۶۹ معرفی شد و از آن زمان تاکنون بدون تغییر جدی باقی مانده است.
شرکت کوکاکولا اخیرا اعلام کرده قصد دارد در آمریکا نسخهای از نوشیدنی خود را با شکر نیشکر عرضه کند؛ مادهای که پیشتر عمدتا در اروپا و مکزیک استفاده میشد، در حالیکه در آمریکا بیشتر از شربت ذرت استفاده میشود.
بازگشت دکمه کوکاکولا به کاخ سفید
بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید با یک جزئیات عجیب اما نمادین همراه شد: بازنصب دکمه کوکاکولا بر روی میز معروف ریاستجمهوری.
این دکمه به ترامپ امکان میدهد تنها با یک فشار، نوشابه رژیمی کوکاکولا به دستش برسد. علاقه ترامپ به این نوشیدنی پیشتر هم خبرساز شده بود؛ در گزارشی از سال ۲۰۱۸ گفته شده بود او روزانه تا ۱۲ قوطی کوکاکولا رژیمی مصرف میکند، رقمی بالاتر از میزان توصیهشده کافئین برای بزرگسالان.
با وجود هشدار متخصصان درباره خطرات مصرف بیش از حد، ترامپ همچنان این نوشیدنی را به نوشابههای پرشکر ترجیح میدهد. بازگشت دکمه کوکاکولا در نخستین هفته کاری او در دوره جدید، نشان میدهد علاقهاش به این برند همچنان ادامه دارد.






