تجارت

چاپ سریع و با کیفیت روی بسته بندی با جت پرینتر

با استفاده از جت پرینتر می توانید اطلاعات مورد نیاز را به راحتی و با کیفیت بالایی روی همه انواع بسته بندی ها چاپ کنید.

کاربردهای جت پرینتر

اغلب مشتریان به محض خرید یک محصول اطلاعات درج شده روی محصول را می خوانند. این اطلاعات می تواند شامل ارزش غذایی محصول، تاریخ تولید و مصرف، هشدارهای لازم برای روش حمل یا باز کردن بسته بندی محصول و سایر موارد مورد نیاز باشد. همچنین صاحبان صنایع مختلف از طریق چاپ لوگو و برند خود روی بسته بندی محصولات می توانند محصولات خود را در بازار ردیابی و شناسایی کنند. سریع ترین و کارآمدترین راه چاپ روی انواع مختلف بسته بندی های محصولات استفاده از جت پرینتر می باشد. شما می توانید انواع مختلف این چاپگرهای صنعتی را از شرکت آرین جت تهیه نمایید. کارشناسان و مشاوران خبره و توانمند این شرکت راهنمایی‌های لازم را نیز برای انتخاب برند و مدل مناسب کسب و کار شما ارائه می دهند.

چاپگر دستی

یکی از انواع قابل حمل جت پرینتر چاپگر دستی است. گاهی به این نوع چاپگر تاریخ زن نیز گفته می شود. با استفاده از چاپگر دستی شما می توانید به راحتی داده های مورد نظر خود را روی بسته بندی محصولات درج کنید. حتی می توانید از چاپگرهای دستی برای تبلیغات برند خود استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید نام و آدرس شرکت خود را روی یک خودکار چاپ کرده و به سازمانهای مختلف هدیه نمایید. گرافیک ها و آرم ها را می توان به راحتی با استفاده از یک کابل USB به دستگاه منتقل کرده و سپس عملیات چاپ را آغاز نمود. استفاده از این نوع چاپگر برای چاپ متون تک رنگ مانند قیمت، تاریخ مصرف و بارکد مقرون به صرفه است.

با استفاده از یک دستگاه تاریخ زن می توانید روی هر نوع سطح جامدی از پلاستیک گرفته تا شیشه و کارتون چاپ کنید. جوهرهایی که در این دستگاهها استفاده می شوند اغلب ضد آب و مقاوم در برابر آلودگی ها هستند. در ضمن برخلاف چاپگرهایی که در منازل استفاده می شوند؛ این چاپگرها با مشکلاتی مانند خشک شدن جوهر یا انسداد جوهر مواجه نمی شوند. علت آن هم این است که معمولاً از این چاپگرها هر روز استفاده می شود. این نوع چاپگر دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی می باشد. برای اطلاع از مدل های متنوع و قیمت های آنها می توانید با کارشناسان آرین جت تماس بگیرید.

جت پرینتر ایماژ

یکی از برندهای معتبر جت پرینتر ایماژ است. محصولات ایماژ تولید کشور فرانسه هستند. این برند چندین دهه است که در صنایع مختلف جای خود را باز کرده است. این چاپگرهای صنعتی یکی دیگر از محصولاتی هستند که شما می توانید به راحتی از طریق شرکت آرین جت آن‌ها را خریداری نمایید. این جت پرینتر های قدرتمند به شما کمک می کنند به روشی کاملاً هوشمند مشخصات محصولات خود را روی بسته‌بندی آن درج نمایید. این چاپگرها روی هر نوع بسته بندی چاپ را به خوبی انجام می دهند و کاراکترهای چاپ شده با سرعت بسیار بالایی خشک می شوند. از طریق یک چاپ خوب روی بسته بندی شما می توانید با مشتریان خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

جت پرینتر

کار کردن با جت پرینتر ایماژ بسیار ساده است. مدل های s8,9030 و تاریخ زن ایماژ از جمله مدل های پرفروش این برند هستند که شما نیز می توانید در خط تولید خود از آنها استفاده کنید. این چاپگرها دارای مجموعه بزرگی از جوهر هستند که شما با توجه به نوع استفاده خود می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. سرعت چاپ این دستگاهها نیز بسیار بالا است و استفاده از آن می تواند بهره وری شما را افزایش دهد.

سایر برندهای جت پرینتر

شرکت آرین جت علاوه بر محصولات ایماژ ارائه کننده برند معروف دومینو نیز می باشد. محصولات دومینو ساخت انگلستان و بسیار بادوام هستند. بدنه های فلزی مقاوم این چاپگرها امکان نصب آنها در فضاهای مختلف کارخانجات را فراهم نموده است. شرکت دومینو از سال ۱۹۷۸ تا کنون بخش بزرگی از چاپ های کسب و کارها را با عرضه چاپگرهای با کیفیت خود به عهده گرفته است. مدل های A100,A200,A300 و A400 دومینو را می توانید از شرکت آرین جت خریداری نمایید. این مدل ها جزو بهترین مدل های دومینو هستند که علاوه بر داشتن کیفیت و سرعت چاپ، دارای رابط کاربر پسندی نیز می باشند.

تکنولوژی به کار رفته در ساخت این جت پرینتر ها تمیز کاری خودکار دستگاه را انجام می دهد. برخی مدلها هنگام راه اندازی ابتدا همه مسیرهای عبور جوهر را تمیز می کنند. همچنین نازل جوهر دارای محافظ است که سبب می شود جوهر دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد.

چاپگر صنعتی رده متوسط

در ضمن آرین جت ارائه دهنده مدل های کاملاً ایرانی چاپگر صنعتی نیز می باشد. این دستگاههای ایرانی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی نیز می باشند. تامین و تعویض قطعات این دستگاهها نیز به سهولت انجام می گردد.

سایر خدمات آرین جت

شرکت آرین جت قدم به قدم همراه شماست. از لحظه ای که تصمیم به خرید می گیرید؛ زمان انتخاب برند و مدل مناسب، هنگام نصب و راه اندازی اولیه و در صورت هرگونه بروز مشکل در عملکرد دستگاه کارشناسان آرین جت خدمات خود را به شما ارائه می دهند. تمام مشکلات مربوط به خرابی دستگاه توسط کارشناسان خبره

۲/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا