کسب پر افتخار تندیس سفیر اقتصاد از دومین کنگره سراسری برند ملی توسط گروه صنعت رایان پارس

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند با هدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی، تاکید بر ضرورت مشتری مداری و جلب اعتماد مشتریان به منظور برندسازی تولیدات و خدمات کشور، توصیف جایگاه برندسازی ملی در صنایع منتخب و پیشران و هم چنین تقویت برند سازی ملی در ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور جمع کثیری از بزرگان اقتصادی و سیاسی در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
گروه صنعت رایان پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی بازرگانی در زمینه باتری های سیلد لید اسید (VRLA) که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با بکارگیری مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا و هم چنین با کیفیت ترین مواد اولیه و برجسته ترین محققان این حوزه آغاز نموده، توانست پس از ارزیابی های تخصصی انجام شده در زمینه های فنی و کیفی و با توجه به فعالیت های گسترده در برندسازی در حوزه های B2B و B2G تندیس برند ملی، اقتدار ملی و سفیر اقتصاد ایران را با موفقیت کسب نماید.
امیرکیوان طیبی فعال در حوزه توسعه کسب و کار و توسعه سازمانی به نمایندگی از گروه صنعت رایان پارس به این مجمع ارزشمند دعوت شده و پس از کسب تندیس، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت و افزود: ما در گروه صنعت رایان پارس برای روند پایدار انرژی در کشور فعالیت می کنیم و به دلیل رعایت چارچوب های علمی در تولیداتمان توانسته ایم افتخار حضور در صنایع بانکی، ICT، نفت و گاز و پتروشیمی، برق و انرژی و دیگر حوزه های مرتبط را داشته باشیم. خوشبختانه درمسیر ارتقای جایگاه صنعت دانش بنیان قدم های بزرگی برداشته ایم تا بتوانیم علاوه بر منبعی به عنوان پشتوانه تامین انرژی، به توانمندسازی صنایع کشور نیز خدمت نماییم. در این مقطع با رسیدن به نقطه عطف رقابت در بازارهای داخلی و اغنا شدن در آن در تلاشیم تا حوزه فعالیت خود را از سطوح داخلی کشور فراتر برده و به بازاهای جهانی دست پیدا کنیم که برای شروع برنامه های توسعه ای جهت احداث و گسترش دفاتر فروش در سرتاسر منطقه و کشورهای خلیج فارس را پی ریزی کرده ایم.
ایشان هم چنین تاکید نمودند که برند فقط یک طرح نیست، بلکه یک شخصیت است و مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی ها، سازنده هویت آن هستند و این هویت برند است که در جلسات با مشتریان صحبت می کند و یا توسط رسانه ها به عموم مردم معرفی می گردد، پس می بایست اصالت آن که خلاصه در کیفیت و مشتری مداری است حفظ گردد.
و در پایان اشاره نمودند که بیشتر فضاهای تبلیغاتی و برندینگ در انحصار شرکت های B2C است، که می توان با برنامه ریزی های صحیح و اصولی در حوزه مارکتینگ، استفاده از ابزار و روش های برندینگ و طرح ریزی چنین رویداد های پر اهمیتی برای تولیدکنندگان به این مهم نیز دست پیدا کرد.
گروه صنعت رایان پارس با علم به اینکه برندسازی و خلق آداب و رسوم در توسعه همه جانبه کشور نقش موثری را ایفا می کند در تلاش است که با افزایش تمرکز به تولید برپایه کیفیت محصولات، علاوه بر بالا بردن ظرفیت های صنعتی، صادراتی و فناوری کشور، سهم بزرگی را در رشد و پیشرفت حوزه ارتباطی، مخابراتی و صنعتی از آن خود نماید و در نهایت با تلاش های اثربخش و نوآورانه در این راه و تکیه بر تعهداتش توانست به این مهم دست یابد که اخذ این تندیس گرانبها نشانه صحت و اعتبار عملکرد این شرکت می باشد.