سیاسی

آخرین اخبار از حمله تروریستی جیش الظلم به مقر نظامی در واسک و چابهار

حمله تروریستی گروه جیش الظلم به مقرهای نظامی در راسک و چابهار با کشته و زخمی شدن تروریست ها ناکام ماند.

گروهک تروریستی جیش الظالم شامگاه چهارشنبه در یک حمله مسلحانه به چندین مقر نظامی در جنوب استان سیستان و بلوچستان حمله کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ در ابتدای درگیری در شهرستان راسک، نیروهای گروهک تروریستی جیش الظلم از ارتفاع بیمارستان راسک به سمت مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیراندازی کردند که با واکنش نیروهای مسلح مواجه شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

علیرضا مرحمتی اظهار داشت: ساعت ۱۰ شب گذشته حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار صورت گرفت.

وی از عدم ورود تروریست ها به مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راسک خبر داد و افزود: تروریست ها در شهرستان راسک طی یک حمله مسلحانه قصد ورود به مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داشتند که وارد این مقر شدند. به دلیل تبادل آتش بین نظامیان ناموفق، اما درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد.”

شهادت ۳ مدافع وطن

مرحماتی گفت: در این حملات سه سرباز و تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی، مهاجمان لو رفتند و تعدادی از این مهاجمان کشته و زخمی شدند.جانشین کلانتری ۱۱ چابهار به شهادت رسید

«عباس میر» پاسدار ۱۱ چابهار که در درگیری با تروریست های جیش ظلم مجروح شده بود به شهادت رسید. ستوان کریمی از مأموران کلانتری ۱۱ چابهار دومین شهید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به این کلانتری است که پس از تعویض این کلانتری به شهادت رسید.

گروه جیش ظلم مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت

گروه جیش‌الظالم در بیانیه‌ای مسئولیت این حملات تروریستی را بر عهده گرفت و اعلام کرد که ۱۰ نفر در نزدیکی بیمارستان امام علی چابهار هدف قرار گرفته‌اند، اما تاکنون هیچ مقام یا مقام امنیتی و انتظامی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است.

۲ تروریست به هلاکت رسیدند

بر اساس اطلاعات موجود، سه عملیات تروریستی به طور همزمان در کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه شهرستان راسک انجام شد.
گزارش های اولیه حاکی از کشته شدن حداقل دو تروریست در حمله به قول اردوی راسک بود. منابع خبری از پایان درگیری در راسک و آغاز عملیات پاکسازی و تعقیب مهاجمان در منطقه خبر دادند.

صدای تیراندازی در دریابانی چابهار نیز به دلیل عدم توانایی تروریست ها در خروج از محاصره نیروهای امنیتی و ادامه درگیری است.

این تصاویر تعدادی از مردم را نشان می دهد که با شنیدن صدای تیراندازی برای تماشا به خیابان آمده اند. گروهک تروریستی جیش الظالم از آغاز عملیات حمله به الاقصی و فشارهای میدانی رژیم صهیونیستی تاکنون برای دومین بار دست به اقدامات تروریستی و تهاجمی علیه مردم و امنیت کشور می زند.

درگیری در راسک و چابهار ادامه دارد

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتگو با شبکه خبر افزود: تروریست ها در راسک هم اکنون در محاصره کامل قرار دارند و درگیری ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

دبیر شورای امنیت ملی افزود: در چابهار نیز تروریست ها موفق به ورود به مقر سپاه شدند اما با اقدامات نیروهای نظامی مستقر در حال حاضر به دام افتاده اند، تعدادی مجروح شده اند و گزارش ها حاکی از آن است که یک نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده و به این ستاد نظامی که اصالت آن در دست بررسی است.

وی ادامه داد: تروریست هایی که وارد محیط دریایی شده اند در حال حاضر در محاصره کامل هستند. برخی از تروریست ها بیرون از این مقر نظامی در ساختمان های اطراف مستقر هستند و به صورت کور به سمت این نهاد نظامی تیراندازی می کنند. با امنیت مواجه می شوند. چهره شجاع ادامه دارد.وی هرگونه شنیده شدن صدای شلیک گلوله و یا حملات تروریستی را جز در شهرستان های راسک و چابهار تکذیب کرد و تصریح کرد: تروریست ها به قصد تصرف مقر نظامی و انتظامی حمله کردند که خوشبختانه نه تنها شکست خورد بلکه اکنون در محاصره کامل قرار دارد. واقع شده اند
وی گفت: بر اساس آمار اولیه که هنوز نامشخص است، در این درگیری ها تاکنون ۳ نیروی انتظامی که از نیروی انتظامی و سپاه بودند به هلاکت رسیده و تعدادی از عناصر تروریستی نیز به هلاکت رسیده اند.

جیش الظالم در خط مقدم دفاع از رژیم صهیونیستی قرار دارد

همزمان با واکنش احتمالی ایران به جنایت صهیونیست ها در سوریه، گروه های تروریستی در شرق این کشور موظف به ایجاد ناامنی در برخی شهرهای مرزی شدند. این اقدام شیطانی با واکنش سریع و به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شد.

اکانت های توئیتری وابسته به رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا با ضریب بخشی به عملیات تروریستی امشب در راسک و چابهار، از این اقدام تروریستی حمایت رسانه ای کنند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا