تجارت

شارژ کپسول اکسیژن در کوتاه ترین زمان

همانطور که می دانید کپسول های اکسیژن پس از اتمام گاز اکسیژن باید دوباره پر شوند . شارژ کپسول اکسیژن توسط دستگاه های خاصی انجام می شود که در خارج از شهر توسط کارخانه های تولید گاز اکسیژن و در شهر توسط مراکز مجاز انجام می شود.

به طور معمول بارگیری کپسول های اکسیژن در کارخانه ها زمان می برد و ممکن است ساعت ها با روزها طول بکشد. در مورد کاربرانی که از کپسول اکسیژن استفاده می کنند، معمولاً نیاز به شارژ فوری کپسول اکسیژن برای تهیه آن برای‌بیمار دارند. مراکز مجاز زیادی در تهران وجود دارند که در مدت زمان کوتاهی برای شما کپسول های اکسیژن پر می کنند. کافیست مرکز پرکن کپسول اکسیژن را نزدیک محل سکونت خود بیابید و در اسرع وقت به آن نزدیک شوید و پر کردن کپسول اکسیژن خود را کامل کنید.

شارژ کپسول اکسیژن در تهران

مراکز پرکن کپسول اکسیژن زیادی در تهران وجود دارد که نسبت به کارخانه‌های اطراف تهران مقرون به صرفه‌تر هستند. زیرا از نظر فاصله نزدیکتر هستند و در زمان کمتری می‌توانید کپسول اکسیژن را شارژ کنید و در چند دقیقه کپسول اکسیژن را شارژ می‌کنند. اگر به دنبال پر کردن کپسول اک سیژن در تهران هستید، فروشگاه شارژ کپسول اکسیژن پارس می‌تواند بهترین گزینه برای کلیه امور مربوط به پرکردن کپسول اکسیژن سفارشی باشد، زیرا علاوه بر پرکردن کپسول اکسیژن، خدماتی مانند کپسول اکسیژن و تعمیر شیرآلات، تعمیر و تحویل مانومتر اکسیژن دارای کلیه قطعات یدکی لازم جهت تامین اکسیژن بیماران ریوی می‌باشد. مجموعه پارس اکسیژن یکی از مراکز اکسیژن در تهران است که با سابقه درخشان خود در این زمینه با بسیاری از بیمارستان ها، مراکز درمانی و آمبولانس‌های سطح شهر تهران قرارداد بسته است و این مراکز در کمترین زمان ممکن اکسیژن مصرفی روزانه خود را تامین می‌کنند.

شارژ کپسول اکسیژن خانگی

همانطور که از نام آن‌ها پیداست این کپسول‌ها برای مصارف خانگی هستند. برای شارژ کپسول اکسیژن خانگی باید سال ساخت روی بدنه کپسول حک شود و حجم کپسول مشخص شود. یک جزء مهم فشار بار است که در آن سیلندر شارژ می‌شود. این مبلغ توسط اتحادیه و انجمن ثابت و به کارخانه‌ها ابلاغ می‌شود. این تقریبا ۱۳۵ برابر است، اگرچه این مقدار می‌تواند بین ۱۰۰ تا ۱۳۵ بار تغییر کند. موضوع مهم دیگر خلوص گاز اکسیژنی است که داخل کپسول است، این میزان خلوص گاز می‌تواند دو کاربرد مفید داشته باشد: اول اینکه می‌تواند تا حد زیادی حال بیمار را بهبود ببخشد و بعد اینکه مصرف گاز را کاهش می‌دهد. در نهایت از یک فشارسنج استاندارد و ایمن اکسیژن استفاده کنید تا علاوه بر مصرف بهینه
اکسیژن، بتوانید از میزان مطلوب و مطمئن اکسیژن در کپسول استفاده کنید.
قیمت شارژ کپسول اکسیژن خانگی

هزینه پر کردن مجدد کپسول‌های اکسیژن خانگی از مرکز به مرکز متفاوت است. شما می‌توانید کپسول اکسیژن منزل خود را با نازل ترین قیمت در مجموعه شارژ اکسیژن پارس در کمترین زمان به صورت حضوری شارژ نمایید. یکی از مهمترین
ویژگی‌های این مرکز این است که کپسول اکسیژن بدون حرکت بارگیری می‌شود و کپسول اکسیژن بیمار هرگز با کپسول
دیگری جایگزین نمی‌شود. این‌ها از مهمترین نکاتی است که بسیاری از مراکز به آن توجهی ندارند و بهتر است کاربران به
این موضوع توجه کنند. یکی دیگر از مواردی که این مرکز را از دیگر مراکز پرکن کپسول اکسیژن متمایز می‌کند این
است که کپسول اکسیژن در حین پرکردن چک می‌شود تا خطر نشتی و پیری نداشته باشد.
شارژ کپسول اکسیژن بیمارستانی

کپسول‌های اکسیژن مورد استفاده در بیمارستان‌ها در اندازه‌های ۴۰ لیتری، ۲۰ لیتری، ۱۰ لیتری و ۵۰ لیتری می‌باشد.

این کپسول‌ها بیشتر در خودرو‌های اورژانس و آمبولانس‌ها استفاده می‌شود. فشاری برای شارژ کپسول اکسیژن بیمارستان وجود دارد که توسط انجمن سازندگان و کارخانجات گزارش شده است. حداکثر فشار برای پر کردن مجدد این سیلند رها ۱۳۵ بار می‌باشد. بین فشار، حجم و دما رابطه مستقیمی وجود دارد. هنگامی که فشار افزایش می‌یابد، دمای بدنه سیلندر به دلیل آن افزایش می‌یابد. در نتیجه امکان بارگیری مجدد کپسول‌ها وجود ندارد، زیرا باعث افزایش دمای بدن کپسول و در نتیجه منفجر شدن آن می‌شود.

چرا نباید کپسول اکسیژن را خودمان شارژ نماییم؟

وقتی گاز کپسول اکسیژن شما تمام می‌شود، ممکن است پرسیده باشید که چرا خودم کپسول اکسیژن را پر نمی‌کنم؟ برای این کار باید یک فرد حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه و همچنین آشنا به دستگاه تنفسی باشید، زیرا احتمالا در اخبار شنیده اید که عدم مهارت در زمینه پر کردن کپسول اکسیژن باعث اتفاقات ناگواری شده است.. رعایت کامل دستورالعمل‌های ایمنی در حین کار الزامی است و اگر می‌توانید آن را زیر نظر سرپرست انجام دهید. به همین دلیل کوچکترین اشتباه در انجام این کار باعث خسارات مالی و جانی و حوادثی مانند انفجار کپسول و آتش سوزی می‌شود. در نتیجه برای انجام این کار به مهارت کافی و رعایت مسائل ایمنی نیاز است. بهتر است کپسول را برای پر کردن به مراکز پر کردن کپسول ببرید تا اینکه خودتان آن را پر کنید.

نکات مهم درباره قیمت شارژ کپسول اکسیژن

زمانی که می‌خواهید کپسول اکسیژن خود را شارژ کنید باید به این نکات توجه کنید. وقتی به یک مرکز شارژ می‌روید.
باید قیمت رسمی ترکیب را داشته باشند و در محل فروش شما نصب کنند. شاید بپرسید این قیمت‌ها چگونه تعیین می‌شوند؟
عموما در ابتدا یا پایان هر سال، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پیشنهاداتی را به اتحادیه ارائه می‌کنند. در اتحادیه کلیه
نظرات و پیشنهادات بر اساس ضوابط دیگری از جمله نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و … جمع آوری و
قیمت گذاری می‌شود. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به مراک ز غیر معتبری که پروانه کار و پروانه
کسب از اتحادیه کشور دریافت نکرده اند مراجعه نکنید، زیرا با توجه به اهمیت و دقت پرکردن کپسول اکسیژن می‌تواند
عواقب بدی برای شما داشته باشد.

راه‌های ارتباطی با امداد اکسیژن پارس

جهت شارژ اضطراری کپسول اکسیژن، می‌توانید روی ما حساب کنید.

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه ولیعصر، خیابان هاشمی فر، پلاک ۲۲،
۰۹۱۲۶۴۸۱۴۳۸ | ۰۲۱۶۶۷۱۹۹۴۲

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا