رمز ارز

آموزش قدم به قدم ساخت کیف پول اتریوم

ساخت کیف پول اتریوم، اولین قدم برا یداشتن یک حساب اتریوم است. شما ابتدا با ید یکی از کیف پول های اتریوم را انتخاب کنید و بعد شروع به ایجاد حساب و خرید و فروش در آن کنید.

به گزارش تجارت امروز؛ ساخت کیف پول اتریوم بسیار راحت است و شما تنها باید مراحل ثبت نام و احراز هویت آن رابه درستی انجام بدهید تا به یک حساب اتریوم برای خود داشته باشید.

معرفی و ساخت کیف پول اتریوم

اتریوم یک پلتفرم محاسباتی غیرمتمرکز، منبع باز و توزیع شده است که امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز را فراهم می کند که به عنوان dapps نیز شناخته می شوند.

قراردادهای هوشمند پروتکل‌های رایانه‌ای هستند که مذاکره و اجرای نوعی توافق را تسهیل، تأیید یا اجرا می‌کنند. به عنوان مثال، یک قرارداد هوشمند می تواند برای نشان دادن یک قرارداد قانونی با تقلید از منطق بندهای قراردادی یا یک قرارداد مالی که مسئولیت های طرفین و جریان های خودکار ارزش را مشخص می کند، استفاده شود.

یک قرارداد هوشمند تقریباً دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می‌کنید: این یک توافقنامه برنامه‌ریزی شده و با اجرای خودکار است که در بلاک چین اتریوم ثبت می‌شود. بر اساس یک if، سپس منطق عمل می کند، به طوری که اگر عمل x اتفاق بیفتد، آنگاه عمل y رخ می دهد. در اینجا یک تعریف مفید از بنیاد اتریوم آورده شده است:

«قراردادهای هوشمند برنامه‌هایی هستند که دقیقاً طبق برنامه اجرا می‌شوند، بدون هیچ گونه امکان خرابی، سانسور، تقلب یا دخالت شخص ثالث».

زمان توقف: برنامه ها هرگز به طور غیرمنتظره خاموش نمی شوند و هرگز نمی توان آنها را خاموش کرد.

سانسور: گره‌های اتریوم (رایانه‌هایی که پروتکل را اجرا می‌کنند) در سراسر جهان توزیع می‌شوند و سانسور را از یک مرجع مرکزی حذف می‌کنند.

تقلب: قرارداد را نمی توان تغییر داد، هک کرد یا دستکاری کرد.

اشخاص ثالث: قرارداد خود به خود اجرا می شود و بنابراین نیازی به واسطه ندارد.

نحوه ساخت کیف پول اتریوم

همه هر لحظه می‌توانند به طور رایگان یک حساب اتریوم بسازند. اگرچه مسیرهای متعددی وجود دارد اما ساده‌ترین و معمول‌ترین روش، استفاده از اپلیکیشنی است که تحت عنوان کیف پول شناخته می‌شود. کیف پول‌ها کلیدها را تولید کرده و از آنها محافظت می‌کنند تا بتوانید از اتریوم استفاده کنید. می‌توانید از کیف پول خود برای ارسال تراکنش‌ها، بررسی موجودی توکن‌های خود و اتصال به برنامه‌های مبتنی بر اتریوم، مثل مراکز تبادل توکن، بازی‌ها، بازارهای NFT و غیره استفاده کنید. برخی از اپلیکیشن‌های “web2” هم اکنون به شما اجازه وارد شدن با اتریوم را هم می دهند.

در این مقاله نحوه ساخت حساب کاربری اتریوم در تراست والت را آموزش می دهیم. مراحل ایجاد این کیف پول با اپلیکیشن برای شما عزیزان بسیار راحت است. شما باید برنامه تراست والت را دانلود کنید و نصب آن رابه طور کامل انجام دهید. آدرس سایت آن https://trustwallet.com می باشد.

مرحله اول: دو گزینه به شما نشان داده می‌شود. گزینه Create a new wallet، برای ساخت و ایجاد یک کیف پول جدید،‌و گزینه I already have a wallet، برای بازیابی کیف پول. برای ساخت کیف پول تراست والت روی گزینه اول یعنی Create a new wallet بزنید.

مرحله اول ساخت کیف پول اتریوم

حالا شما باید بر روی دکمه پذیرفتن بزنید تا بتوانید ادامه بدهید.

مرحله دوم ساخت کیف پول اتریوم

مرحله دوم: مرپذیرفتن این موضوع که «عبارت بازیابی خود» را، که در مرحله بعد به شما نشان داده می‌شود، در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

مرحله سوم ساخت تراست والت

مرحله سوم: نگهداری از عبارت بازیابی در جایی امن (ترتیب کلمات اهمیت دارد) (معمولا پیشنهاد می‌شود این کلمات را با دقت و با رعایت ترتیبی که به شما نشان داده می‌شود روی یک کاغذ بنویسید).

مرحله چهارم ساخت تراست والت

مرحله چهار: وارد کردن عبارت بازیابی با همان ترتیبی که نشان داده شده (برای اطمینان از اینکه این عبارت را نگهداری می‌کنید) (اگر کسی به عبارت بازیابی شما دسترسی پیدا کند، به راحتی کنترل دارایی‌های شما را بر عهده خواهد داشت)

مرحله 5 ساخت تراست والت

به شما تبریک می گوییم. حالا شما یک کیف پول اتریوم در اختیار خود دارید. حالا شما بایدبه دکمه پایینی که در پایین صفحه کیف پول خود قرار دارد کلیلک کنید.

صفحه کیف پول تراست والت

حالا در این مرحله بروید و روی عکس اتریوم کلیک کنید تا وارد حساب اتریوم خود شوید.

صفحه کیف پول تراست والت

حالا برای اینکه شما بتوانید حساب اتریوم خود را شارژکنید باید روی دکمه دریافت در زیر الگوی اتریوم بزنید تا این صفحه به شما نشان داده شود.

صفحه کیف پول تراست والت

حالا شما حساب کاربری خود را می بینید و برای اینکه این حساب کاربری خود را با بقیه به اشتراک بگذارید و  جهت ارسال اتریوم به شماره حساب اتریوم دیگران یا سایت مربوطه ای ابتدا طبق شکل به دکمه ی Send در زیر لوگوی اتریوم کلیک کنید.

در فرم ارسال اتریوم طبق شکل زیر، در کادر Recipient Address شماره حساب اتریوم مقصد که می خواهید برایش اتریوم ارسال کنید را می نویسید و همچنین در کادر Amount BTC مقدار اتریومی که می خواهید ارسال کنید را می نویسید و سپس به دکمه ی CONTINUE کلیک می کنید – در مرحله ی بعدی برای شما پیش نمایشی از ریز تراکنش ارسال اتریوم شما را نشان می دهد که شما با کلیک به دکمه ی confirm تراکنش ارسال اتریوم خود را تایید می کنید. بعد از تایید شما، ارز اتریوم بصورت سریع به شماره حساب اتریوم مقصد ارسال می شود .

 ارسال حساب اتریوم خود به حساب دیگری

شما حالا هم تمام کارهای ایجاد یک حساب اتریوم را انجام داده اید و آدرس حساب خود را در اختیار دارید. همچنین برای دیدن تاریخچه دریافت و پرداخت های خود به گزینه Transaction مراجعه کنید. حالا شما یک حساب کاربری دارید کهخرید و فروش را می توانید با این حساب خود انجام بدهید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا