رمز ارز

بروکر قابل اطمینان برای ایرانیان

معامله‌گری در بازار فارکس بدون استفاده از بروکر قابل اطمینان یا همان کارگزاری، غیرممکن می‌باشد و ضروری است که تمام تریدرها یک بروکر متناسب با نیاز خود را انتخاب کنند. بروکر، واسطه‌ای میان معامله‌گران کل دنیاست و با ایجاد بستر خرید و فروش، ترید کردن را ممکن می‌کند. در ایران به دلیل مشکلات تحریمی و قوانینی که وجود دارد، تعداد بروکرهای فعال محدود هستند به همین دلیل پیدا کردن بروکر قابل اطمینان برای ایرانیان سخت تر است. ما این مقاله را آماده کرده ایم تا به معرفی بهترین بروکرها برای تریدرهای ایرانی بپردازیم. دعوت می‌کنیم با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

بروکر آلپاری، بروکر قابل اطمینان برای ایرانیان

اولین بروکر قابل اطمینان برای ایرانیان که می‌خواهیم معرفی کنیم، بروکر آلپاری است. این بروکر بیش از دو دهه تجربه کاربری دارد و البته شعب آمریکا، انگلیس و نیوزلند آن ورشکسته شده اند اما در شعبه روسیه، همچنان خدمات را ارائه می‌دهد.

بروکر آلپاری فارسی تا سال ها قبل یک بروکر محبوب در میان معامله‌گران ایرانی بود اما به مرور از محبوبیت این کارگزاری کاسته شده است. هر چند در حال حاضر نیز مشتریان ایرانی بسیاری دارد.

این بروکر بیش از ۲۵۰ دارایی CFD (سیگنال فارکس، فلزات گران‌بها، سهام و شاخص‌ها) را ارائه می‌نماید و پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ را برای تریدرها ارائه کرده است. همچنین معامله‌گران می‌توانند ۴ نوع حساب معاملاتی شامل استاندارد، میکرو، ای ‌سی ‌ان و ای‌ سی ‌ان پرو در این کارگزاری افتتاح کنند.

از مزایای بروکر آلپاری می‌توانیم به لوریج بالا، سایت و پشتیبانی فارسی قابل قبول، کابین معاملاتی ساده با امکانات بالا و واریز و برداشت ریالی متناسب برای ایرانیان اشاره کنیم اما دارای برخی معایب هم می‌باشد از جمه آنکه اسپردهای بالا در بعضی نمادها دارد.

بروکر روبو فارکس برای ترید کردن ایرانی ها

بروکر روبوفارکس هم می‌تواند از بروکرهای امن و قابل اعتماد برای ترید کردن معامله‌گران ایرانی باشد. اصلی ترین دلیل محبوبیت این بروکر، تنوع بالای سبد معاملاتی آن است و در این بروکر، دسترسی به معامله سهام بیش از ۳۰۰۰ شرکت آمریکایی و همچنین ۲۶ رمز ارز، وجود دارد همچنین دارای اسپردهای کم و رقابتی می‌باشد.

در بروکر روبوفارکس، حساب معاملاتی کاربران تا ۲۰ هزار یورو بیمه می‌شود و برای تازه کارها نیز حساب Cent را در نظر گرفته است.

بروکر آمارکتس برای ایرانیان

دومین بروکر که می‌تواند برای ایرانی‌ها قابل اطمینان باشد، بروکر آمارکتس است. این بروکر حساب کاربران خود را تا سقف ۲۰ هزار یورو بیمه می‌کند تا با خیالی آسوده، معامله‌گری را انجام دهند.

آمارکتس را در حال حاضر می‌توانیم جزو قوی ترین بروکر ها در زمینه ارائه پشتیبانی فارسی به شمار آوریم و علاوه بر آن، معامله بر روی بسیاری از نمادهای معاملاتی را امکان پذیر می‌کند.

از مزایای بروکر آمارکتس به شرح سابقه ۱۳ سال فعالیت، بیمه کردن حساب کاربران تا سقف ۲۰ هزار یورو، ارائه خدمات پشتیبانی فارسی ۲۴ ساعته، امکان واریز و برداشت ریالی و مناسب برای ایرانیان، آسان بودن فرایند افتتاح حساب در این بروکر و عدم نیاز به تایید آدرس هستند.

همچنین دارای معایبی هم می‌باشد که از جمله آنها شامل عدم وجود رگولاتوری اروپایی، عدم وجود حساب Cent و عدم وجود وی ‌پی ‌اس رایگان هستند.

بروکر HYCM قابل اطمینان برای ایرانیان

بروکر HYCM از قدیمی ترین بروکرهای دنیاست و زمان تاسیس آن به سال ۱۹۷۷ برمی‌گردد. این بروکر جزو معدود کارگزاری‌هایی است که در ایران هم کار می‌کند و پشتیبانی فارسی هم ارائه می‌دهد البته تیم پشتیبانی فارسی آن چندان قوی نیست.

از مزایایی که می‌توانیم برای بروکر HYCM نام ببریم، به ارائه بیش از ۳۰۰ نماد معاملاتی و سرعت بالای انجام معاملات در آن اشاره می‌کنیم. همچنین دارای رگوله‌های قوی FCA و CySec می‌باشد و بیش از ۲۰ کریپتوکارنسی قابل معامله دارد.

بروکر لایت فارکس یا لایت فایننس برای ایرانیان

بروکر لایت فارکس با ارائه حساب اسلامی و بدون بهره، مورد توجه تریدرهای ایرانی قرار گرفته است. این بروکر تمام نمادهای معاملاتی همچون سینگال فارکس را ارائه می‌دهد و طبق بررسی‌ها، از نظر تعداد کاربران ایرانی دارای رتبه دوم در میان کل بروکرهای قابل کار در ایران، می‌باشد.

تا چند ماه اخیر، اسپردها در بروکر لایت فارکس بالا بودند اما هم اکنون حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اسپرد و کمیسیون در این بروکر کاهش یافته است و یکی از بهترین بروکرها در زمینه اسپرد، به شمار می‌رود.

ترید کردن و افتتاح حساب با حداقل ۱ دلار در بروکر لایت فارکس امکان پذیر است و حساب Cent با بیش از ۱۵۰ نماد معاملاتی را ارائه می‌دهد. از معایب آن نیز اسلیپیج و لغزش بیش از قیمت‌ها، پشتیبانی فارسی متوسط و عدم ارائه VPS رایگان هستند.

بروکر یو اس جی اف ایکس برای معامله‌گران ایرانی

بروکر USGFX از دیگر بروکرهایی است که به ایرانیان هم خدمات خود را ارائه می‌دهد. بروکر یو اس جی رگوله FCA انگلستان را دارد و معامله بر روی ۶۰ نماد معاملاتی از جمله طلا و نفت و شاخص داوجونز در این کارگزاری امکان پذیر است.

با بروکر یو اس جی اف ایکس می‌توانید به تیم پشتیبانی فارسی قوی هم دسترسی داشته باشید که همواره پاسخگو هستند. اسپردها در حساب VIP این بروکر، به مشتریان ایرانی با حداقل سرمایه ۲۵۰ دلار ارائه می‌شوند همچنین روی حساب میکرو، حساب اسلامی را نیز بدون محدودیت ارائه می‌دهد.

بروکر ویندزور Windsor برای معاملات کاربران ایرانی

از دیگر بروکرهای قابل اطمینان برای ایرانیان می‌توانیم بروکر ویندزور را معرفی کنیم که بیشتر از ۳۰ سال هم سابقه فعالیت دارد. این بروکر رگوله شده توسط CySec ،JSC ،FSA و FSC می‌باشد و دیگر مزیت آن نیز اسلیپیج کم در پردازش معاملات است.

تنوع بالای نمادهای قابل معامله، امکان معامله روی سهام‌های شرکت های بزرگ دنیا، ارائه طرح‌های تشویقی و بیمه کردن حساب معاملاتی کاربران تا ۵ میلیون یورو، از سایر ویژگی‌های مثبتی هستند که می‌توانیم به بروکر Windsor نسبت دهیم.

جمع بندی و معرفی کانال سیگنال طلا و جفت ارز مستر اسکلپر

ایرانیان علاقه‌مند به معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال، می‌بایست به دنبال کارگزاری مطمئنی باشند که در این مطلب چند مورد از آنها را معرفی کردیم. از شما دعوت می‌کنیم برای دسترسی رایگان به سیگنال‌‌های طلا و جفت ارز، در کانال mrscalpr عضو شوید. تریدرهای بسیار حرفه‌ای در کانال تلگرام مستر اسکلپر فعالیت دارند و سینگال‌های رایگان را در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید بیشترین سودآوری را در معاملات خود داشته باشید.

مستر اسکلپر در زمینه های مختلف بازار فارکس مانند سیگنال فارکس و آموزش فارکس هم فعالیت دارد. اگر به سیگنال فارکس نیاز دارید، فقط کافیست در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا