مسکن

اگر واجد این شرایط هستید از لیست مسکن ملی حذف می شوید

مدیر عامل شرکت عمران مسئول شهر جدید پرند متقاضیان مسکن ملی که شرایط لازم را نداشته باشند یا آن ها را رعایت نکنند، از لیست خرید مسکن حذف خواهند شد.

به گزارش تجارت امروز؛ آرش صیادی، مدیر عامل شرکت عمران مسئول شهر جدید پرند روز گذشته ۳۱ مرداد در خصوص پیش فروش مسکن ملی شهر پرند اظهار کرد: بر مبنای مصوبه شورای مسکن استان تهران افراد متقاضی نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند که تا کنون دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکرده‌اند، اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال خواهد شد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آنها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا