رمز ارز

بروکر AUS Global در سال 2024

یافتن یک مقاله معتبر در مورد بروکر Aus Global در سطح محلی یا جهانی می تواند یک فرآیند دشوار باشد، به ویژه یافتن یک متن جامع از یک منبع معتبر . در زیر یک بررسی کامل در مورد بروکر Aus Global آورده شده است تا به شما کمک کند قبل از باز کردن حساب خود یا معامله در پلتفرم آنها تصمیمی آگاهانه بگیرید.

طبق تحقیقات اخیر،  Aus Global یک شرکت کارگزار فارکس استرالیایی است که اکنون در لندن مستقر است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ به منظور ارائه خدمات بهتر به بازار جهانی، دفتر مرکزی خود را به انگلستان منتقل کرد.

با این اقدام،بروکر Aus Global همچنین مقرراتی را توسط اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) و همچنین نظارت کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) دریافت کرد.

Aus Global به عنوان یک بروکر تجارت آنلاین پیشرو، خدمات معاملات آنلاین را به سرمایه گذاران خصوصی، موسسات، بانک ها و کارگزاری ها ارائه می دهد.

آنها در مبادلات خارجی (فارکس) و قراردادها (CFD) تخصص دارند و مشتریان از دسترسی ۲۴ ساعته به تمام بازارهای مالی جهانی از طریق پلتفرم های معاملاتی MetaTrader 4 و MetaTrader 5 به بازار وصل هستند.

کارکنان اختصاصی و باتجربه بروکر Aus Globals از سوابق مالی بین‌المللی متنوعی دارند که تخصص و دانش مشترک زیادی برای عموم مشتریان دارند.

Aus Global  دفاتری در لندن، قبرس، پکن، شانگهای، مالزی و ونکوور دارد اما به مشتریانی که در ژاپن،  کوبا، سودان، سوریه، بلژیک و کره شمالی هستند خدمات ارائه نمی دهد.

حساب های بروکر AUS Global

حساب فارکس یک حساب تجاری است که توسط یک معامله گر در شرکتی مانند Aus Global نگهداری می شود که عمدتاً با هدف تجارت ارز صادر می شود. معمولاً تعداد و نوع حساب‌هایی که یک معامله‌گر می‌تواند با یک شرکت کارگزار باز کند، با توجه به کشوری که کارگزاری در آن فعالیت می‌کند، کشور محل اقامت معامله‌گر و مقامات نظارتی که تحت صلاحیت آنها فعالیت می‌کند، متفاوت است. در سایت کندل به معرفی کامل حساب ها پرداخته شده است.

ویژگی های حساب های بروکر AUS Global

در مورد Aus Global چهار نوع حساب، حساب STP (اجرای مستقیم از طریق پردازش) و حساب ECN (شبکه ارتباط الکترونیکی) وحساب CLA و حساب VIP ارائه می شود که هر دو از طریق پلتفرم محبوب MetaTrader 4 قابل دسترسی هستند.

با یک حساب STP، کمیسیون معاملات کارگزاران در اسپرد گنجانده می شود و یک حساب ECN، مانند ارائه شده توسط Aus Global، یک سیستم کامپیوتری است که به طور خودکار با سفارشات خرید و فروش اوراق بهادار در بازار مطابقت دارد.

کارگزاری‌های بزرگ و معامله‌گران فردی را به یکدیگر متصل می‌کند تا مستقیماً بدون مراجعه به واسطه، بین خود تجارت کنند. این امکان را برای سرمایه گذاران در مکان های جغرافیایی مختلف فراهم می کند تا به راحتی با یکدیگر تجارت کنند.

حساب ECN با گرفتن کارمزد برای هر تراکنش درآمد کسب می کند. نقش شخص ثالث در اجرای دستورات را حذف می کند و اجازه می دهد چنین دستوراتی به طور کامل یا جزئی اجرا شوند.

استفاده از ECN به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا خارج از ساعات معاملاتی سنتی معامله کنند و مکانیزمی را برای معامله گرانی که نمی توانند در زمان های عادی بازار فعال باشند و کسانی که انعطاف پذیری در دسترس بودن گسترده تر را ترجیح می دهند، فراهم می کند.

حساب Aus Global ECN اسپردهای کمتری را ارائه می دهد، اما شامل کمیسیون ۱۰ دلاری برای هر لات استاندارد است، در حالی که حساب STP معاملات بدون کمیسیون و اسپردهای نسبتاً بالایی را ارائه می دهد و حساب CLA هزینه تراکنش کمی دریافت می کند

هر سه حساب به حداقل سپرده ۵۰ دلاری نیاز دارند، اما حساب VIP حداقل به ۱۰۰۰ دلار نیاز دارد بنابراین در واقع انتخاب یک حساب به انتخاب بین یکی با اسپردهای بالاتر از میانگین اما بدون کارمزد، یا یکی با اسپردهای شگفت‌انگیز اما بالاتر از هزینه کمیسیون بستگی دارد.

گزینه های حساب MAM و PAMM نیز در دسترس هستند. حساب های ماژول مدیریت تخصیص درصد (PAMM) به عنوان یک سرویس جذاب برای سرمایه گذاران ارائه می شود.

سیستم PAMM مجموعه ای متمایز از حساب های معاملاتی فارکس است که توسط معامله گران برای مدیریت سرمایه خود و همچنین سرمایه مشترک سایر معامله گران استفاده می شود. معامله‌گران را قادر می‌سازد تا در سایر حساب‌های تجاری سرمایه‌گذاری کنند .

حساب PAMM را می توان نوعی مدیریت اعتماد دانست که در آن کارگزاری که قوانین مشترک حساب را انجام می دهد، حقوق برابر همه معامله گران را تضمین می کند.

در پایان یک دوره معاملاتی، سود حاصل در حساب PAMM بین تمام سرمایه گذاران در حساب توزیع می شود در حالی که معامله گر PAMM کمیسیونی را که در توافقنامه تصریح شده دریافت می کند.

لوریج حساب های بروکر AUS Global

تسهیلاتی که معامله‌گر را قادر می‌سازد تا نسبت به مبلغی که برای باز کردن معامله سپرده گذاری کرده، در معرض دید بازار قرار گیرد، اهرم نامیده می‌شود. چنین محصولات اهرمی سود بالقوه معامله گران را افزایش می دهد – اما البته ضرر احتمالی را نیز افزایش می دهد

مقدار اهرم به عنوان یک نسبت بیان می شود، برای مثال، ۵۰:۱، ۱۰۰:۱، یا ۵۰۰:۱. با فرض اینکه یک معامله گر ۱۰۰۰ دلار در حساب معاملاتی خود دارد و در حال معامله با اندازه بلیط ۵۰۰۰۰۰ USD/JPY است، این اهرم معادل ۵۰۰:۱ خواهد بود.

حداکثر اهرم ارائه شده توسط Aus Global تا ۱:۵۰۰ است که کاملاً متوسط ​​است. پایین ترین گزینه اهرم ۱:۵۰ است، به این معنی که شما با پنجاه برابر وجوهی که در حساب خود دارید معامله می کنید.

هنگام ایجاد یک حساب کاربری، می توانید از بین ۱:۱۰۰، ۱:۲۰۰، ۱:۳۰۰ و در نهایت ۱:۵۰۰ به عنوان گزینه های اهرمی انتخاب کنید.

بروکر AUS Global در سال 2024

بازارها، محصولات و ابزار های بروکر AUS Global

اکثر کارگزاران همه یا برخی از انواع ابزارهای بازار زیر را برای معامله ارائه می دهند:

فارکس:

معاملات فارکس، که به آن معاملات ارز یا FX نیز می گویند، شامل بازار مبادلات ارزی می شود که در آن افراد، شرکت ها و مؤسسات مالی، ارزهای خود را با نرخ های شناور با یکدیگر مبادله می کنند.

کالاها:

همانند بازارهای مبادله ارز، بازارهای کالا فرصت های سرمایه گذاری متفاوتی را برای معامله گران فراهم می کند. سرمایه گذاری در کالاهای قابل مبادله مبتنی بر قرارداد روشی قابل اعتماد برای کاهش ریسک در زمان تورم یا عدم اطمینان اقتصادی است.

شاخص ها:

شاخص‌های سهام یا شاخص‌های سهام، شاخص‌های واقعی بازار سهام هستند که ارزش بخش خاصی از بازار سهام را اندازه‌گیری می‌کنند. آنها می توانند مجموعه خاصی از بزرگترین شرکت های یک کشور را نمایندگی کنند یا می توانند نماینده یک بازار سهام خاص باشند.

فلزات گرانبها:

تجارت طلا و سایر فلزات گرانبها شامل کالاهای است که کالاهای قابل مبادله مبتنی بر قرارداد هستند.

انرژی:

نوسانات بالای قیمت انرژی ناشی از عوامل سیاسی و محیطی، عرضه و تقاضا، شرایط آب و هوایی شدید و رشد اقتصادی جهانی

یکی از ویژگی های معمول این محصول است که آن را به یکی دیگر از گزینه های تجاری محبوب تبدیل می کند.

ارزهای دیجیتال:

بیت کوین (BTC) ارز دیجیتالی است که از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۰۸ بیشترین ارزش بازار و سطح قیمت را دارد. ۵۰ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

لایت کوین (LTC) مشابه بیت کوین است اما از نظر مقیاس پذیری متفاوت است. Litecoin یکی دیگر از آلتکوین های بسیار محبوب است و LTCUSD یک فورک بیت کوین (BTCUSD) است که از کد بیت کوین کپی شده و با تغییراتی انجام شده و پروژه جدیدی را راه اندازی کرده است.

ریپل (RPL) با شبکه ریپل یک سیستم تسویه ناخالص بی‌درنگ نسل بعدی در بین بانک‌های بزرگ محبوب است. این امکان تراکنش فوری صندوق های بین المللی را با هزینه های بسیار کم فراهم می کند.

اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین است و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند را روی یک پلتفرم ایجاد کنند.

بیت کوین کش (BCH) توسط هارد فورک بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به عنوان نسخه جدیدی از بلاک چین با قوانین متفاوت ایجاد شد.

ایمنی و مقررات بروکر AUS Global

یکی از اولین چیزهایی که یک معامله گر بالقوه باید ایجاد کند این است که آیا کارگزاری مانند Aus Global برای تجارت با آن ایمن است یا خیر. یکی از مطمئن‌ترین معیارها برای سنجش ایمنی یک کارگزاری، تعیین این است که کدام مقامات نظارتی ناظر اعمال آن هستند.

Aus Global اکنون توسط نهادهای نظارتی زیر مجوز دارد:

اداره رفتار مالی (FCA) EEA، شماره تنظیمی: ۸۰۳۲۶۸. مجوز کلاس III کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC)، شماره نظارتی: BLU727. نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC)، شماره نظارت: ۳۵۰/۱۷.

Aus Global همچنین از سال ۲۰۰۵ توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) مجاز و تنظیم شده است.

این نشان می‌دهد که تمام وجوه مشتری در حساب‌های اعتماد مشتری کاملاً تفکیک شده نگهداری می‌شود و در صورت ورشکستگی Aus Global، برای بازپرداخت بستانکاران استفاده نمی‌شود.

بروکر AUS Global در سال 2024

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا