هنری

بهترین سریال های تلویزیون و شبکه خانگی از عید ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۲

در سه ماه گذشته سریال های زیادی از طریق تلوزیون و شبکه خانگی پخش شده است. این سریال ها به خوبی جای خود را بین مخاطبان باز کردند.

به گزارش تجارت امروز به نقل از پارت نیوز؛ سریال های رهایم کن، نیوکمپ، سیاه چاله و آتش و باد که به تازگی به پایان رسیده است در کنار سریال نیکان که در میانه راه است از جذابترین سریال های شبکه خانگی و تلوزیون هستند که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

در این مطلب بر آن شدیم تا محبوب ترین سریال این دو گروه را به شما خوانندگان عزیز تقدیم کنیم.

سریال نیکان با بازی بازیگران نامی و تازه کار

بهترین سریال های تلویزیون و شبکه خانگی از عید ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۲

سریال جدید شبکه سوم سیما نیکان نام دارد و چندین قسمت دارد. حضور بازیگران محبوب در این سریال باعث شد تا مخاطبان مشتاق تماشای این سریال شوند. سریال نیکان به تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی علی سرآهنگ با حضور بازیگران مشهور و جوان روی آنتن می رود و داستانی جذاب و پرماجرا را روایت می کند.

از معروف ترین بازیگران سریال نیکان می توان به پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داوودنژاد، مریم سعادت، بهنام تشکر، اصغر نقی زاده، مه لقا مینوش زاد، رویا جاودنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قاجاباگلو اشاره کرد. مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی، فریده دریماج، مهری الآقا، سعید بحرالعلومی، صادق سرآهنگ و دو بازیگر جوان به نام های بهرام زاده. محمدعلی اکبر شاه که در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

سریال رهایم کن مجموعه ای متفاوت از فیلیمو

بهترین سریال های تلویزیون و شبکه خانگی از عید ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۲

رهایم کن یک سریال درام عاشقانه و اجتماعی ایرانی به کارگردانی شهرام شاهحسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که از سال ۱۴۰۱ از شبکه خانگی پخش می شود.

بازیگران سریال رهایم کن شامل محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام کدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری هستند. . پخش این سریال از تاریخ ۱۴/۲۸/۱۴۰۲ بر روی پلتفرم فیلمو آغاز شد. در این میان هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن معروف به مارال رهایم کن توانست به خوبی در نقش خود در این سریال جا بیفتد.

مجموعه سریالی جذاب نیوکمپ از فیلم نت

سریال نیوکمپ جدیدترین اثر منوچهر هادی است که به تازگی پخش شده و به لطف ستاره های بیشمار و کارگردان معروفش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ژانر سریال نیوکمپ کمدی، درام و خانوادگی است. حامد آهنگی، اکبر عبدی و فرزاد فرزین تنها تعدادی از بازیگران سریال «نیوکمپ» هستند.

بهترین سریال های تلویزیون و شبکه خانگی از عید ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۲

از بازیگران سریال نیوکمپ می توان به اکبر عبدی، لادن ژافه وند، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، بهرام افشاری، حامد آهنگی، یکتا ناصر، حسن معجونی، فرزاد فرزین، بهاره افشاری، امیر جعفری، ایمان صفا و لیلا اوتادی و دیگر بازیگران جوان و نامی اشاره کرد.

سریال سیاه چاله جدیدترین محصول انحصاری فیلم نت به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید هانی است.

«سیاه چاله» داستان مردی به نام جمشید است که ۶۰ سال سن دارد، بیکار است و در خانه ای اجاره ای زندگی می کند. زمانی که جمشید مجبور می شود به خانه پدری در خارج از شهر برود، متوجه چیزی می شود که فکر می کند زندگی خانواده را بهبود می بخشد، اما این اقدام او همه اعضای خانواده را در گرفتاری بزرگی قرار می دهد.

بازیگران سریال سیاه چاله حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، عباس جمشیدی فر، بیوک میرزایی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطایان، غلام رضا نیکخواه هستند.

تأثیر سریال های ایرانی بر صنعت سینما و تلویزیون ایران

سریال های ایرانی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های صنعت سینمای ایران در دهه های اخیر به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است. این سریال ها با پوشش موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به عنوان یکی از ابزارهای موثر برای تغییر نگرش جامعه شناخته می شوند.

سریال های ایرانی از سال های دور ازدواج که بر روابط خانوادگی تاکید داشتند تا سال های اخیر که موضوعاتی مانند فساد، اعتیاد و تروریسم را به تصویر می کشند، بر خلاف همتایان خارجی خود، هدف تربیت و آموزش جامعه را علاوه بر این موضوع، درک می کنند. هدف از سرگرمیسریال های ایرانی با درک مستقیم مشکلات جامعه و بیان مسائل پیچیده به زبانی ساده توانسته اند جایگاه مهمی در فرهنگ جامعه ایرانی ایجاد کنند و در رقابت با سریال های خارجی جایگاهی در قلب مخاطبان خود بیابند.

مهم ترین موضوعات سریال های ایرانی

بیشتر مضامین سریال های ایرانی در دهه اخیر در مقوله هایی چون درام، کمدی، تاریخی، عاشقانه و جنایی است.

نمایش‌های اجتماعی معمولاً موضوعات اجتماعی مانند فقر، طبقه اجتماعی، بیکاری، خشونت خانگی و غیره را بررسی می‌کنند. سریال‌های کمدی شامل آثاری مانند «پایتخت» و «طنز بازی» است که معمولاً مسائل اجتماعی را به صورت روایی و طنز به تصویر می‌کشند.

در میان سکانس‌های تاریخی ایران، اغلب دوران‌های مختلفی از جمله دوران قاجار، عصر صفوی، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مورد توجه قرار می‌گیرد. سریال های عاشقانه همچنین روابط عاشقانه بین شخصیت های مختلف را بررسی می کند. اما به نظر می‌رسد اخیراً در سریال‌های ایرانی بیشتر مورد توجه مضامین جنایی قرار گرفته است.

این سریال ها معمولا داستان هایی از قتل، آدم ربایی، آدم ربایی و مشکل با پلیس را به تصویر می کشند. به طور کلی، موضوعات مختلفی در سریال‌های ایرانی مورد بررسی و توجه قرار گرفته‌اند که با توجه به علاقه‌مندی‌ها و سلیقه‌های هر فرد مخاطب، می‌تواند انتخاب مناسبی برای تماشای سریال باشد.

شما می توانید اخبار مربوط به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتان در سر صفحه فیلم و سریال پایگاه خبری پارت نیوز دنبال کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا