مسکن

بهترین شیرآلات ساختمانی دنیا کدام برندها هستند؟

شیرآلات یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات ساختمانی است که در کنار زیبایی ظاهری باید از کیفیت مناسب نیز برخوردار باشد تا کاربران را دچار دردسر نکند. صنعت تولید شیرآلات از گذشته‌های دور تا به امروز توسعه و پیشرفت بسیاری در تکنولوژی ساخت و طراحی انواع شیرآلات از روشویی تا ظرفشویی را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر برندهای با کیفیت و شناخته شده ایرانی و خارجی شیرآلات ساختمانی با تنوع بالا در مدل، کارایی و کیفیت را روانه بازار کرده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شیرآلات دنیا و بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم. با ما همراه باشید.

شیرآلات ساختمانی گروهه و ویژگی‌های محصولات آن

شیرآلات گروهه همیشه در فهرست بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی جای دارد. برند آلمانی گروهه یکی از برندهای معروف و موفق در عرصه طراحی و تولید انواع شیرآلات است که توانسته به خوبی کنترل بازار شیرآلات اروپا و بسیاری از کشورهای جهان را به دست گیرد. مهمترین ویژگی محصولات گروهه را می‌توان طراحی و تولید با استفاده از برترین تکنولوژی و نوآوری دانست. در حال حاضر گروهه در زمینه تولید شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه، سینک آشپزخانه و دستشویی، توالت فرنگی و علم دوش فعالیت می‌کند.

گروهه جوایز بسیاری بابت نوآوری‌های خود در طراحی و تولید انواع شیرآلات ساختمانی کسب کرده است. تکنولوژی پیشرفته در ساخت محصولات گروهه باعث کاهش مصرف آب و صرفه جویی در آن می‌شود؛ موضوعی که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار دارد.

شیرآلات ساختمانی کوهلر و ویژگی‌های محصولات آن

شیرآلات کوهلر یکی دیگر از برندهای مشهور با اصالت امریکایی در زمینه تولید انواع شیرآلات ساختمانی است. تأسیس این برند مشهور و موفق امریکایی به سال ۱۸۷۳ باز می‌گردد. البته این شرکت بیشتر در زمینه تولید تاسیسات ساختمانی فعالیت می‌کند با این حال فعالیت‌های آن در زمینه مبل، کابینت، ژنراتور، کاشی و محصولات نورپردازی نیز مورد توجه است.

طراحی منحصر به فرد و مدرن شیرآلات کوهلر در کنار بهره مندی محصولات آن از تکنولوژی‌های روز دنیا سبب شده است که محصولات این برند، از جمله شیرآلات، بسیار گران قیمت و لوکس در بازار محبوبیت داشته باشند.

مهمترین ویژگی شیرآلات آشپزخانه کوهلر کاربردی بودن طراحی آن‌ها است، این شیرآلات بسیار انعطاف‌پذیر طراحی شده‌اند و در کنار زیبایی ظاهری عملکرد مناسبی نیز دارند، به طوری که می‌توان سر شیر را ۳۶۰ درجه چرخاند و آزادی عمل مناسبی در زمان استفاده از آن داشت.

محصولات برند kohler طیف گسترده ای از انواع شیرآلات سرویس بهداشتی حمام و آشپزخانه، سینک آشپزخانه و توالت فرنگی، علم دوش، لوازم جانبی مربوط به حمام و دستشویی و آشپزخانه و همچنین تجهیزات مربوط به تصفیه یا کاهش مصرف آب را شامل می‌شود که می توانید در kohler.com مشاهده نمایید.

شیرآلات ساختمانی کاویان و ویژگی های محصولات آن

شرکت شیرآلات کاویان برندی بسیار قدیمی و خوشنام و از بهترین شیرآلات ایرانی در صنعت تولید شیرآلات ساختمانی است. مهمترین ویژگی محصولات این شرکت خاص بودن طرح محصولات است که توسط تیم طراحی مستقر در شرکت و به صورت خلاقانه و غیر کپی خلق می شود. طرح های این شرکت در سه دوره از مسابقات طراحی صنعتی آیدیران موفق به کسب نشان برتر شده است. در حال حاضر وب سایت این شرکت فعال است و میتوانید مقالات زیادی در مورد نگهداری از شیرآلات بهداشتی و راهنمای خرید بهترین شیرآلات را در آدرس kavianhamafza.com مطالعه نمایید. علاوه بر این، کاویان امکان خرید اینترنتی انواع شیرآلات به صورت مستقیم از تولید کننده را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

بهترین شیرآلات ساختمانی دنیا کدام برندها هستند؟

شیرآلات ساختمانی هانس گروهه و ویژگی های محصولات آن

ممکن است بسیاری شیرآلات هانس گروه را با شیرآلات گروهه یکسان بدانند. در صورتی که این دو برند متفاوت هستند. شیرآلات هانز گروهه در سال ۱۹۰۱ توسط هانس گروهه در آلمان تأسیس شد و محصولاتی که تولید می کند به نسبت محصولات گروهه جسورانه تر است. البته که کیفیت این هر دو برند آلمانی شیرآلات بسیار بالاست و به دوام شهره هستند. هلدینگ آمریکایی ماسکو مالک شرکت هانس گروهه است.

شیرآلات ساختمانی شودر و ویژگی های محصولات آن

شیرآلات شودر یکی از بهترین برندهای شیرآلات ساختمانی در ایران است که فعالیت خود، در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی، را از سال ۱۳۷۰ شروع کرد. این شرکت با شعار چون جزییات مهم است هدف خود را تولید شیرآلاتی با کیفیت قرار داد تا از این طریق، رضایت مشتریان را به دست آورد. محصولات شودر زیبا و لوکس است و رنج قیمتی بالا و متوسط رو به بالا دارد.

شرکت ساختمانی امریکن استاندارد و ویژگی های محصولات آن

یکی دیگر از شیرآلات شناخته شده در دنیا شیرآلات امریکن استاندارد است که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و سبد محصولاتش متنوع و شامل بیده، توالت فرنگی و شیرآلات است. شیرآلات این شرکت به دلیل دوام بالا مورد استقبال قرار گرفته است. شیرآلات امریکن استاندارد گران هستند و تحت شدیدترین تست ها قرار می گیرند تا از عملکرد مناسب آن ها در شرایط سخت اطمینان حاصل شود.

بهترین شیرآلات ساختمانی دنیا کدام برندها هستند؟

جمع‌بندی

در این مقاله با برخی برندهای با کیفیت و معروف بین المللی و ایرانی در در زمینه طراحی و تولید شیرآلات ساختمانی آشنا شدید. برندهایی که محصولات آن‌ها از نظر طراحی، متریال تولید و تکنولوژی ساخت در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. همانطور که صنعت شیرآلات بهداشتی در دنیا در حال پیشرفت است، ایران نیز از این روند به دور نمانده و پیشرفت های زیادی در این زمینه داشته است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا