مسکن

جدول قیمت خانه های ۵۰ متری در منطقه ۱۶ تهران

طبق بررسی های انجام شده افراد برای خرید یک واحد ۵۰ متری در منطقه ۱۶ تهران حداقل باید یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشته باشند.

به گزارش تجارت امروز؛  برای خرید یک خانه نقلی در منطقه ۱۶ که در جنوب شرق تهران قرار دارد باید حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشته باشند.

این منطقه از شمال به خیابان شوش، حدفاصل انبار نفت و میدان شوش، از شرق به خیابان فدائیان اسلام حدفاصل میدان شوش و بزرگراه آزادگان، از جنوب به بزرگراه آزادگان (حدفاصل خیابان فدائیان اسلام تا پل دوم آزادگان) و از غرب خیابان بهمنیار و بزرگراه شهید تندگویان و بزرگراه نواب متصل می‌شود.

یک مشاور املاک در منطقه ۱۶ به اکوایران می‌گوید: بازار معاملات مسکن در وضعیت رکود قرار دارد؛ البته با توجه به این وضعیت، برخی مالکان عقب نشینی کرده‌اند. برای مثال مالکی قیمت ملک خود را از هر متر مربع ۱۰۰ میلیون تومان به هر متر مربع ۹۰ میلیون تومان کاهش داده؛ اما مجموعا می‌توان گفت که خریدار کم شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توان نسبت به آینده مسکن چشم‌اندازی داشت؛ چراکه بازار مسکن منتظر تغییر جدیدی در بازار ارز است.

یک واحد با ۵۰ مترمربع مساحت و ۹ سال عمربنا در محله نازی‌آباد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و واحدی دیگر با این زیربنا و ۲۵ سال عمربنا، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحدی با این زیربنا و ۱۱ سال ساخت، در محله علی آباد به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جدول قیمت خانه های ۵۰ متری در منطقه ۱۶ تهران

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا