گردشگری

بهترین مرکز خرید چمدان در تهران را بشناسید! 5 مرکز + آدرس

مرکز فروش چمدان در تهران کجاست؟ بورس چمدان تهران را بشناسید! در این مطلب به معرفی فروشگاه های خرید چمدان در تهران پرداختیم که میتوانید به آن مراجعه کنید.

اگر به فکر خرید چمدان برای سفر کردن هستید، احتمالاً این سؤال برای شما پیش‌آمده که بهترین و باکیفیت‌ترین چمدان را از کجا می‌توانم خریداری کنم. بسیاری از بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها، چمدان می‌فروشند؛ اما به جهت تنوع پایین و قیمت‌های نسبتاً بالا، اکثر ما به دنبال فروشگاه‌های عمده‌فروشی هستیم. در این مقاله می‌خواهیم چند مرکز خرید چمدان در تهران را به شما معرفی کنیم که هم تنوع بالایی دارند و هم جنس‌های باکیفیت و ارزان می‌فروشند.

مرکز خرید چمدان تهران

خرید چمدان در تهران

اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید برای خود چمدان خریداری کنید، می‌توانید به بازارها و مراکز اصلی فروش این محصول مراجعه کنید. اگر هم در شهرهای دیگر سکونت دارید، نگران نباشید، اکثر این مراکز امکان خرید اینترنتی را هم در اختیار شما قرار داده‌اند. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی محبوب، دیوید جونز است که بهترین راه ارتباطی شما با بورس چمدان تهران است. در ادامه بهترین مراکز را به همراه آدرس و راه ارتباطی به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- منوچهری

منوچهری نام خیابانی در مرکز شهر است که بزرگ‌ترین مرکز خرید چمدان در تهران است. در بازار منوچهری شما انواع کیف، کوله و چمدان را پیدا خواهید کرد. در این بازار انواع برندها و مدل‌های زنانه و مردانه پیدا می‌شود. اگر دنبال تنوع هستید و می‌خواهید کالاهای اورجینال و باکیفیت را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید، منوچهری یک بازار مهم و اصلی در تهران است.

مرکز خرید چمدان منوچهری

بازار منوچهری در حدفاصل خیابان‌های فردوسی و سعدی قرار گرفته است و دسترسی خوبی دارد. این بازار همیشه شلوغ است و اگر به این مکان مراجعه کنید، حتماً با ازدحام جمعیت مواجه خواهید شد. اگر نمی‌خواهید با ترافیک بالا مواجه شوید، بهتر است خرید خود را حوالی صبح یا ظهر انجام دهید.

چمدان‌های موجود در این بازار چمدان تهران، بسیار متنوع هستند و در هر سایز، مدل و قیمتی چمدان پیدا می‌شود. شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود خرید کنید. مطمئن باشید از این بازار دست‌خالی برنخواهید گشت. در ادامه راه‌های دسترسی و آدرس بازار منوچهری را ذکر می‌کنیم:

  • آدرس بازار: خیابان جمهوری، چهارراه سعدی، بورس کیف و چمدان منوچهری. اگر از طریق مترو به این بازار مراجعه می‌کنید می‌توانید در ایستگاه‌های فردوسی یا سعدی پیاده شوید. از ایستگاه مترو تا بازار مسافت کوتاهی وجود دارد.

۲- دیوید جونز

برای خرید هر کدام از لوازم موردنظر خود حتماً سایت معتبری را می‌شناسید؛ اما آیا برای خرید چمدان نیز می‌توانید سایتی را معرفی کنید که تضمین کند جنسی که به دستتان می‌رسد درست مطابق سلیقه شما است و از کیفیت عالی برخوردار است؟

دیوید جونز نام یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش انواع کیف و چمدان است. دیوید جونز دارای نمایندگی‌های حضوری متعددی در سطح شهر تهران است و به‌عنوان یک مرکز خرید چمدان در تهران شناخته می‌شود؛ بنابراین علاوه بر خرید اینترنتی امکان مراجعه حضوری به نمایندگی‌های این مجموعه را هم دارید.

وب‌سایت دیوید جونز برای سهولت خرید شما ایجاد شده است. اگر در شهر تهران حضور ندارید، شما می‌توانید انواع چمدان دیوید جونز که در شعب حضوری وجود دارد را در سایت مشاهده کنید. علاوه بر آن، تخفیف‌های دوره‌ای روی محصولات سایت در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید هر محصولی را با مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت خریداری کنید.

خرید چمدان

فروشگاه اینترنتی دیوید جونز علاوه بر اینکه بورس فروش انواع محصولات چرمی به‌حساب می‌آید، بلکه محصولاتی از جنس‌های غیر چرم هم تولید کرده تا تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. تنوع مدل، طرح و قیمت در دیوید جونز به‌قدری بالاست که شما با یک‌بار مراجعه به این وب‌سایت، ساعت‌ها مشغول جست‌وجو و مشاهده محصولات جذاب آن خواهید شد.

در ادامه راه‌های ارتباطی با نمایندگی‌ها و البته وب‌سایت دیوید جونز را برای شما آورده‌ایم:

  • آدرس فروشگاه شماره ۱: تهران، شهرک اکباتان، مجتمع تجاری مگامال، طبقه F1 پلاک ۱۳۷
  • آدرس فروشگاه شماره ۲: تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع تجاری اداری نور تهران، طبقه همکف سوم، واحد ۸۰۱۳
  • شماره پشتیبانی واتساپ و تلگرام: ۰۹۱۲۶۴۷۰۵۸۲
  • آدرس اینستاگرام: Davidjones_ir@
  • آدرس سایت : https://onlinedavidjones.com

۳- کیف پارک

کیف پارک، یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی فروش انواع کیف و چمدان است که شعبه حضوری آن در شهر اصفهان قرار دارد. این مرکز باسابقه فروش ۸ ساله، به‌عنوان یکی از مراکز معتبر فروش چمدان در شهر اصفهان شناخته می‌شود. اگر در شهرهای دیگر حضور دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت کیف پارک محصولات متنوع این مجموعه را انتخاب و سفارش دهید تا ظرف چند روز کاری به دست شما برسد.

کیف پارک را می‌توان به‌عنوان نمایندگی اصلی چرم بوفالو معرفی کرد. در این مجموعه بیش از ۱۲۰۰۰ کار از برند بوفالو مشاهده می‌شود. در این مجموعه علاوه بر چمدان، می‌توانید انواع کیف زنانه و مردانه، کمربند، کیف پول، کفش و انواع کوله را هم مشاهده کنید. راه‌های ارتباطی با کیف پارک به شرح زیر است:

  • آدرس سایت : https://parkbag.com
  • آدرس شعبه مرکزی: اصفهان، خیابان سپه، روبروی چهل‌ستون، فروشگاه بزرگ پارک
  • آدرس شعبه دوم: اصفهان، خیابان سپه، جنب بانک شهر
  • شماره تماس پشتیبانی: ۰۳۱۳۲۲۳۸۵۱۸

۴- پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در محدوده خیابان مقدس اردبیلی در شهر تهران قرار دارد. این مرکز خرید، یکی از معروف‌ترین مجتمع‌ها در شمال شهر تهران است که بسیاری از کالاهای خوراکی و غیرخوراکی را به فروش می‌رساند. مرکز خرید پالادیوم، علاوه بر اینکه یک مکان برای خرید است، در اصل یکی از جاذبه‌های فرهنگی در شمال تهران هم به‌حساب می‌آید.

بیش از ۱۵۰ واحد تجاری و نزدیک به ۱۲۰ فروشگاه در پالادیوم وجود دارد. بخشی از این مرکز به فروش انواع کیف، کوله و چمدان اختصاص دارد که باعث شده پالادیوم هم به‌ عنوان یک مرکز خرید چمدان در تهران شناخته شود. اگر در محدوده زعفرانیه زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه حضوری به این مرکز، تنوع بی‌نظیر کالاها را از نزدیک مشاهده کنید. راه‌های ارتباطی با پالادیوم به شرح زیر است:

  • آدرس سایت مجموعه: https://palladiummall.com
  • آدرس مرکز: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰

۵- تولیدی چمدان آرش

چمدان آرش یک مرکز فروش چمدان در تهران است که خودش چمدان‌های بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. اگر می‌خواهید مستقیم از تولیدی خرید کنید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه چمدان آرش یا وب‌سایت این مجموعه، چمدان‌های متنوع را با قیمت‌هایی بسیار مناسب خریداری کنید.

این فروشگاه به طور اختصاصی در حوزه تولید و فروش انواع چمدان از جمله: چمدان‌های ست، چمدان عروس، چمدان فایبرگلاس، چمدان پارچه‌ای و حتی لوازم جانبی چمدان مانند قفل و چرخ چمدان و… فعالیت دارد. راه‌های ارتباطی با این مرکز خرید چمدان در تهران را در ادامه می‌بینید:

  • آدرس شعبه حضوری: تهران، حکیمیه، بلوار باباییان، خیابان نشوه، پلاک ۴۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۳۳۹۱۴۰
  • آدرس سایت: https://arash.plus

قیمت چمدان در بازار تهران

در بازار چمدان تهران، شما می‌توانید تنوع زیادی از قیمت‌ها را مشاهده کنید. بسته به اینکه چه نوع چمدانی خریداری می‌کنید، قیمت آن متفاوت خواهد بود. به‌عنوان‌مثال؛ چمدان‌هایی که از چرم اصل تولید شده‌اند اغلب قیمت بالاتری نسبت به جنس‌های دیگر دارند. همچنین بنا بر ظرفیت و اندازه چمدان و طرح و مدل آن هم قیمت ممکن است متفاوت باشد.

چیزی که نمی‌توان به‌هیچ‌وجه از آن چشم‌پوشی کرد، این است که قیمت چمدان در مراکز فروش عمده و بازار به‌مراتب پایین‌تر از مراکز تک‌فروشی است. ضمناً فروشگاه‌های اینترنتی قیمت پایین‌تری نسبت به فروشگاه‌های حضوری دارند. با توجه به این موارد می‌توانید برای خرید چمدان تصمیم‌گیری کنید.

با دیوید جونز ماجراجویی را آغاز کنید.

یافتن بهترین مرکز خرید چمدان در تهران به شما کمک می‌کند که بتوانید چمدان باکیفیت و مناسب خود را با قیمت‌هایی استثنائی و ویژه خریداری کنید. چمدان یک وسیله مهم سفری است و در طول سفر همواره همراه شما است، پس باید برای خرید آن، وقت و انرژی کافی صرف کنید. فروشگاه اینترنتی دیوید جونز با دو شعبه حضوری در شهر تهران به‌عنوان یکی از بهترین مراکز فروش چمدان با قیمت‌های ویژه در خدمت شما عزیزان است.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا