گردشگری

بهترین هتل های ارزان کیش نزدیک به دریا + اطلاعات و شماره تماس هتل ها

هتل های زیادی در کیش وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه و توانمندی خود آنها را انتخاب کنید اما در این مقاله می خواهیم بهترین هتل های ارزان کیش را به شما معرفی کنیم.

به گزارش تجارت امروز؛ اقامت در هتل های ارزان کیش یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر به این جزیره زیباست. اگر بتوانید هزینه اقامت خود را کاهش دهید، می‌توانید بودجه بیشتری را صرف مکان‌های بهتری مانند تفریحات هیجان‌انگیز یا گشت‌وگذار در کیش کنید. بسیاری از مردم هتلی را که در آن اقامت می‌کنند تنها به‌عنوان مکانی برای استراحت نگاه می‌کنند و به امکانات رفاهی یا دسترسی آن حساس نیستند. این افراد تنها به دنبال اقامت ارزان در کیش هستند. به همین منظور در این مقاله از مجله گردشگری Last Second به چند مورد از ارزان‌ترین هتل های کیش می‌پردازیم. با ما بمان.

هتل های ارزان کیش کدامند؟

هتل های ارزان کیش بسیار متنوع هستند و ازجمله آن‌ها می‌توان به هتل فانوس کیش، هتل گلادیس کیش، هتل ستاره کیش، هتل لوتوس کیش، هتل ققنوس، هتل تعطیلات کیش، هتل سیمرغ، هتل آرامیس و هتل شایلی اشاره کرد.برای ارزان ماندن در کیش و صرفه جویی در بودجه سفر خود، باید با بهترین هتل های ارزان کیش آشنا شوید و امکانات و موقعیت آن‌ها را با توجه به هدف سفر خود بررسی کنید. در ادامه سعی کردیم در مورد هتل های ارزان کیش توضیحات بیشتری بدهیم.

هتل لوتوس کیش

شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۳۹

فاصله تا دریا: ۱۵ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۷۰۰ متر

ستاره های هتل: ۳ ستاره

هتل لوتوس کیش

از هتل های ارزان کیش می‌توان به هتل لوتوس کیش اشاره کرد. هتلی که توانسته امکانات رفاهی خوبی را به عنوان امکانات اولیه در اختیار مسافران قرار دهد. هتل لوتوس کیش علاوه بر خدمات اولیه، ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مسافران ارائه می دهد. این هتل دسترسی آسانی به مراکز تفریحی مانند پارک دلفین کیش و مارینا دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل می‌تواند عامل مهمی در انتخاب این هتل ارزان کیش باشد.

معماری هتل لوتوس کیش الهام گرفته از دوران هخامنشیان و ایران باستان است و در ۳ طبقه و ۷۲ اتاق خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می دهد. اگرچه نام هتل لوتوس در لیست بهترین هتل های ساحلی کیش نیست، اما با توجه به قیمت مناسب و نظرات مثبتی که در مورد این هتل در اکثر سایت ها و پلتفرم های مربوط به اقامت مسافران ثبت شده است می‌توان آن را یکی از بهترین هتل های ارزان کیش دانست.

هتل فانوس کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۳۰۲۰۰

فاصله از دریا: ۱.۵ کیلومتر

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۳ کیلومتر

ستاره های هتل: ۲ ستاره

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش را می‌توان یک هتل ارزان قیمت در کیش دانست. پس اگر قصد دارید به جای هزینه های بالای اقامت، پول خود را صرف فعالیت های آبی کیش یا فعالیت های دیگر کنید، می‌توانید با انتخاب این هتل به هدف خود برسید. این هتل ۲ ستاره که در سال ۱۹۷۷ افتتاح شد، چند سال پیش در اواخر دهه ۹۰ بازسازی شد و امکانات رفاهی خوبی را با توجه به بودجه شما در اختیار شما قرار می دهد.

در این هتل ارزان کیش، علاوه بر امکانات رفاهی اولیه و ارائه شده برای هر اتاق، می‌توانید از کافی شاپ و رستوران و آلاچیق در قسمت سرسبز منطقه استفاده کنید. هتل فانوس دسترسی خوبی به جاذبه های کیش دارد و می‌توانید به راحتی از بسیاری از آن‌ها ازجمله اسکله میرمهنا و شهر باستانی حریره دیدن کنید.

هتل پانیذ کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۷۳۸۱

فاصله تا دریا: ۱۵ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۸۰ متر

ستاره های هتل: ۲ ستاره

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ را باید در لیست ارزان ترین هتل های کیش ذکر کرد. این هتل ۲ ستاره در نزدیکی رویا مال واقع شده است. قرار گرفتن این هتل در منطقه ای پر از مراکز خرید، آن را به جایگاهی خاص و محبوب در بین هتل های ارزان کیش تبدیل کرده است. این هتل ۲ ستاره احتمالا برای کسانی که ترجیح می دهند هزینه کمتری برای اقامت داشته باشند و کل روز خود را در میان مراکز خرید و تفریحات رایگان کیش سپری کنند، جذابیت بیشتری دارد.

هتل گلادیس کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۳۲۳۷

فاصله از دریا: ۹۰۰ متر

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۴۰۰ متر

ستاره های هتل: ۳ ستاره

هتل گلادیس یکی از ارزان ترین هتل های کیش است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره است که در سال ۱۹۵۴ افتتاح و در سال های اخیر بازسازی شده است.هتل گلادیس بیش از ۷۰ اتاق دارد و با در نظر گرفتن فضای سبز و آلاچیق های مناسب سعی در ایجاد محیطی مناسب برای گذران وقت مسافران داشته است.

این هتل علاوه بر اینکه به عنوان هتلی ارزان در کیش شناخته می شود، دارای مزیت های دیگری نیز ازجمله سرویس رفت و برگشت رایگان و مسیرهای مناسب برای افراد معلول است. از طرفی دسترسی خوب هتل گلادیس به بندر و بهترین مراکز خرید کیش ازجمله مرکز خرید دیمون از دیگر نقاط قوت این هتل است. یکی از مواردی که در تجربه ثبت شده مسافران در این هتل به چشم می خورد، رضایت آن‌ها از وسعت اتاق هاست.

هتل سیمرغ کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۵۱۸۱

فاصله تا دریا: ۱ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۲ کیلومتر

ستاره های هتل: ۳ ستاره

هتل سیمرغ کیش

شاید هتل سیمرغ ارزان ترین هتل کیش نباشد اما یک مزیت مهم دارد و آن این است که در دسته هتل های ساحلی قرار می گیرد و با پیاده روی می‌توانید به ساحل سیمرغ جزیره کیش برسید. اگر به دنبال تور ارزان کیش به مدت ۳ شب و ۴ روز هستید، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.این مجموعه ممکن است خیلی نزدیک به مراکز خرید نباشد. اما نزدیکی به ساحل آن را به نحو دیگری جبران می کند.

نکته دیگری که در مورد این هتل مقرون به صرفه کیش باید به آن توجه کرد، محیط خانوادگی آن است. به گونه ای که امکان پذیرش گروه های مجرد در آن وجود ندارد. بنابراین اگر قصد دارید با حداقل هزینه به یک سفر خانوادگی مفرح به جزیره کیش بروید، هتل سیمرغ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

هتل ققنوس کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۷۷۴

فاصله از دریا: ۱۰ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۹۰۰ متر

ستاره های هتل: ۲ ستاره

هتل ققنوس کیش

هتل فینیکس کیش یکی از هتل های ارزان کیش است. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و در ۲ طبقه و ۶۰ واحد طراحی شده است. اگر از محل اقامت خود انتظار تفریح ​​هتل های لوکس را ندارید و جاذبه های کیش برای شما دیدنی تر است، این هتل برای شما مناسب است.

از طرفی سوئیت های ۴ یا ۵ نفره هتل فونیکس می‌تواند برای کسانی که به صورت گروهی سفر می کنند مقرون به صرفه باشد و تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشد.به یاد داشته باشید که اقامت در ارزان ترین هتل های کیش راه خوبی برای گذراندن زمان کمتر در هتل و در عوض استفاده از جاذبه ها و تفریحات است.

هتل ستاره کیش

حداقل قیمت برای رزرو اتاق: یک میلیون تومان

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۸۳۰۷۵

فاصله از دریا: ۱.۷ کیلومتر

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۶۰۰ متر

ستاره های هتل: ۲ ستاره

هتل ستاره کیش

برای یافتن هتل ارزان کیش می‌توانید به هتل ستاره کیش نیز مراجعه کنید. این هتل امکانات اولیه و استانداردی را در اختیار مسافران قرار می دهد. علاوه بر این، کافی شاپ هتل نیز مکان مناسبی برای پذیرایی از مسافران است. چنین هتل هایی بهترین مکان برای اقامت در فصول سرد سال هستند. برای مثال اگر از تور روز کیش استفاده کرده اید به خوبی می دانید که این فصل از سال بهترین زمان برای پیاده روی در خیابان های کیش است و بهتر است بیشتر از استراحت در هتل پیاده روی کنید. اگر در این هتل اقامت داشته باشید به مراکز خرید و گردشگری ازجمله بازار حافظ و اسکله مرجان نزدیک خواهید شد.

هتل هالیدی کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۴۵۲۰۶

فاصله تا دریا: ۶ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۹۳۰ متر

ستاره های هتل: ۳ ستاره

هتل هالیدی کیش

یکی دیگر از هتل های ارزان کیش هتل هالیدی است. این هتل سه ستاره گزینه مناسبی برای اقامت ارزان در کیش به حساب می آید. زیرا موقعیت مکانی آن بسیار عالی است و همین امر باعث کاهش هزینه های حمل و نقل مسافران آن می شود. این هتل تعطیلات دسترسی خوبی به خلیج فارس و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ دارد.معماری جذاب، محیط سرسبز و نورپردازی زیبا، آن را به یکی از بهترین هتل های مقرون به صرفه کیش تبدیل کرده و سفری فراموش نشدنی را برای مهمانانش رقم زده است.

هتل آفتاب کوسه کیش

شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۳۴۱۰۰

فاصله تا دریا: ۲۰ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۱.۴ کیلومتر

ستاره های هتل: ۳ ستاره

هتل آفتاب کوسه کیش

هتل آفتاب شرق کیش یکی از هتل هایی است که می‌تواند در لیست هتل های ارزان کیش قرار گیرد.این هتل ۳ ستاره در منطقه محلی کیش واقع شده است و این فرصت را به شما می دهد تا با فرهنگ محلی این منطقه بیشتر آشنا شوید. اگر در هتل آفتاب شرق اقامت دارید، می‌توانید با خیال راحت بازدید از شهر زیرزمینی کاریز، بازار عرب و کشتی یونانی را در برنامه خود قرار دهید.

هتل شایلی کیش

حداقل قیمت برای رزرو اتاق: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۳۴۱۱

فاصله تا دریا: ۱۱ دقیقه

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: یک کیلومتر

ستاره های هتل: ۳ ستاره

هتل شایلی کیش

یکی دیگر از هتل های ارزان کیش هتل شایلی است. این هتل گزینه های مختلفی ازجمله اتاق و سوئیت را ارائه می دهد. هتل شایلی موقعیت خوبی در بین مراکز خرید دارد و به راحتی می‌توانید بین آن‌ها رفت و آمد کنید. بنابراین اگر هدف شما از سفر به کیش فقط خرید است، می‌توانید برای گذراندن کل روز در میان پاساژها برنامه ریزی کنید و برای یک شب استراحت به این هتل بیایید. هتل شایلی فقط ۳۹ اتاق دارد و این حریم خصوصی می‌تواند یک مزیت باشد.زیرا ازدحام می‌تواند آرامش نسبی محیط را به هم بزند.

هتل آرامیس کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۴۵۱۷

فاصله از دریا: ۹۰۰ متر

فاصله تا نزدیکترین مرکز خرید: ۵۰ متر

ستاره های هتل: ۴ ستاره

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس شاید جزو بهترین هتل های کیش نباشد، اما گزینه خوبی برای صرفه جویی در هزینه است. در نظر داشته باشید که اگر بخواهید از بهترین مراکز خرید کیش دیدن کنید، احتمالا زمان زیادی برای گذراندن در هتل نخواهید داشت و بیشتر وقت شما صرف گشت و گذار خواهد شد.

هتل آرامیس در واقع یک هتل ۴ ستاره است که جزو ارزان ترین هتل های کیش در بین هتل های ۴ ستاره است. این هتل دارای امکانات رفاهی مانند مینی بار، یخچال، مبلمان و سایر امکانات رفاهی برای مسافران است و می‌توانید از چایخانه و کافی شاپ هتل نیز استفاده کنید. یکی از مزایای این هتل موقعیت مکانی آن از نظر دسترسی است.بنابراین در فاصله کمی از ساحل آقایان و مراکز خرید مانند پارسیس، پردیس و رویا قرار دارد.

خرید تور کیش

بهترین راه برای ارزان ماندن در کیش خرید تور کیش است. زیرا با خرید این تور مجموعه ای از خدمات ازجمله ترانسفر، هتل، پرواز و حتی در برخی موارد گشت شهری را در اختیار دارید و به طور کلی سفر شما به این جزیره زیبا آسان می شود. اگر به صفحه تور کیش Lastsecond سری بزنید با تعداد زیادی تور مواجه می شوید که می‌توانید با فیلترهای مختلف آن‌ها را بررسی کنید. در این قسمت می‌توانید قیمت تورها را ببینید و توری متناسب با بودجه خود تهیه کنید. همچنین اگر نمی خواهید تمام هزینه های تور را یکجا پرداخت کنید، تور اقساطی کیش برای شما مناسب تر است. با انتخاب این تور در مدت زمان بیشتری هزینه سفر خود را پرداخت کرده و سفر را برایتان راحت می کند.آخرین کلمه

در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های ارزان کیش را ارائه کرده ایم تا علاقه مندان به تورهای ایرانگردی که می خواهند اقامت ارزانی در کیش را تجربه کنند سریعتر به هتل مورد نظر خود برسند. علاوه بر هتل های پیشنهادی، انتخاب انواع اقامتگاه های دیگر ازجمله اقامتگاه های بوم گردی و سنتی می‌تواند اقامتی ارزان در کیش را برای شما فراهم کند. اما اگر به دنبال یک تور خاص هستید و بودجه شما بیشتر است، تور کیش هتل تارج اقامت شما را در این جزیره فراموش نشدنی خواهد کرد. اگر تا به حال به کیش سفر کرده اید، کدام هتل را برای اقامت ارزان در کیش پیشنهاد می کنید؟

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا