گردشگری

صفر تا 100 جاهای دیدنی کیش که در یک سفر می توانید ببینید

کیش جزیره ای است که بیشتر افراد فقط تفریحات آن را می شناسند در حالی که زیبایی های این جزیره بیش از این ها است. حیف است که بدون شناخت از این جزیره به کیش سفر کنید.

به گزارش تحارت امروز؛ کیش جزیره ای زیبا و نگین خلیج فارس است که سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی را به خود جلب می کند. با این حال جاهای دیدنی کیش به ساحل و تفریحات دریایی یا خرید خلاصه نمی شود. این جزیره دارای مکان های گردشگری بیشتری است که به این دلیل لازم دیدیم آنها را به شما خوانندگان محترم معرفی کنیم.

فهرست مطلب

این روزها سفر به خارج از کشور بسیار گران است. از طرفی سفر و گشت و گذار را نمی توان تعطیل کرد. در این شرایط می توانیم سفرهای پرهزینه خارج از کشور را جایگزین سفرهای داخل کشور کنیم. اینکه کدام منطقه از کشور را انتخاب می کنید به علایق و اولویت های شما بستگی دارد. اما یکی از بهترین گزینه های داخلی برای سفر به جزیره کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش است.

کیش انواع تفریحات و سرگرمی ها را در بالاترین سطح ارائه می دهد. ساختار مدرن شهر و هتل های مجلل تاثیر خوبی در سفر به کیش به جا می گذارد. اما جاذبه های کیش کمتر از تفریحات جزیره معرفی شده است. در این مقاله تصمیم گرفتیم در سه بخش جاذبه های تاریخی، تفریحی و مراکز خرید جاذبه های کیش را به شما معرفی کنیم.

دیدنی های تاریخی جزیره کیش

اگر می خواهید به قلب تاریخ کیش سفر کنید، بازدید از اماکن تاریخی آن ضروری است. مناظر تاریخی زیادی در این جزیره کوچک وجود دارد.

 دره پرتغالی ها

دره پرتقالی ها

بخشی از منطقه شمالی کیش که به دره پرتغالی ها معروف است یکی از جاذبه های کیش است.دلیل این نام گذاری به زمانی برمی گردد که پرتغالی ها در این مکان زندگی می کردند. عقب نشینی آب های سطحی در این قسمت از جزیره کیش، منطقه ای سرسبز و زیبا را ایجاد کرده است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

قلعه پرتغالی هایکی یکی از مهم ترین جاهای دیدنی کیش است که در دره پرتغال ها قرار دارد، درخت انجیر کهن معابد است که در ادامه مطلب شما را با آن آشنا می کنیم. مجموعه درخت سبز نیز در دره پرتغال واقع شده است. مجموعه درخت سبز مجموعه ای تفریحی با فضایی خاص و امکانات رفاهی از قبیل آلاچیق، رستوران، سرویس بهداشتی، بوفه و … است که فرصت مناسبی را برای پیک نیک و جمع های خانوادگی ایجاد می کند.

از دیگر جاذبه های گردشگری منطقه دره پرتغال می توان به آب انبار کیش و شهر تاریخی حریره کیش اشاره کرد.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی

شاید یکی از معروف ترین دیدنی های کیش کشتی یونانی کیش باشد. کشتی یونانی تاریخچه جالبی دارد. این کشتی که ساخت انگلستان و متعلق به یونان است در سال ۱۳۴۵ در دریای کیش به گل نشست و از آن زمان یونانی ها تلاش زیادی برای نجات کشتی زیبا و مجلل خود داشتند. اما ظاهرا مشکلات فنی از این حرف ها جدی تر بود. به همین دلیل، نفت کشتی تخلیه شد و در جزیره باقی ماند. تصویر کشتی یونانی روی آب هنگام غروب و البته در شب بسیار زیبا و دیدنی است. این منظره را از دست ندهید، به خصوص اگر اهل عکاسی هستید.

علاوه بر این شهربازی کیش یکی دیگر از مکان های تفریحی این جزیره محسوب می شود که برای کودکان جذابیت خاصی دارد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کیش شهر زیرزمینی کاریز کیش است. این شهر در واقع یک قنات بسیار بزرگ است که مساحت آن حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع است و از این رو نام شهر را به خود اختصاص داده است.عمق شهر زیرزمینی کاریز حدود ۱۶ متر است. یعنی برای رسیدن به آن باید ۱۶ متر از سطح زمین پایین بیایید. ارتفاع خود کاریز حدود ۸ متر است. تمام دیوارها و سقف با انواع پوسته های زیبا پوشیده شده است. نکات برجسته کیش شهر زیرزمینی کاریز

اما شهر زیرزمینی کاریز برای بازدید از آن تنها نمی ماند. وجود رستوران های سنتی و مدرن، موزه و بازار صنعتگران از جمله امکانات رفاهی این شهرک است. بنابراین فراموش نکنید که بازدید از شهر زیرزمینی کاریز را در لیست جاذبه های کیش قرار دهید.

 شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره گواهی بر تمدن و قدمت آثار دیدنی کیش است. اگرچه کیش در سال های اخیر مدرن شده است، اما اصالت آن به سال ها قبل برمی گردد. بقایای خانه های مخروبه حریره نشان می دهد که مردم سال ها پیش در این منطقه زندگی می کردند. حریره از سه بخش اصلی تشکیل شده است: خانه اعیانی، کارگاه و حمام. از سوی دیگر مورخان معتقدند این شهر ۶ قرن پیش متروک بوده است. سعدی که به سفرهای فراوان شهرت دارد از وجود حریره در گلستان یاد کرده است.

خانه اعیانی

خانه عیانی کیش

از دیگر اماکن گردشگری و تاریخی کیش می توان به خانه اعیانی اشاره کرد. این خانه آجری است. اگرچه این عمارت کمتر شناخته شده است، اما حتما از آن دیدن کنید. شاید بد نباشد پس از قدم زدن و سرگرمی در خیابان های مد روز، مراکز خرید شیک و ساختمان های شیک، از این خانه دیدن کنید. خانه اصیل کیش شبیه خانه های خشتی قدیمی است که بیشتر در یزد دیده می شود. این خانه بسیار بزرگ است و بنابر اطلاعات رسیده قدمت آن به دوران ایلخانی می رسد.

خانه مردم شناسی ساکنان محلی کیش

خانه مردم شناسی ساکنان محلی کیش

در حال حاضر بسیاری از مردم کیش بومی نیستند. در واقع از زمانی که کیش از نظر اقتصادی رونق گرفت، افراد زیادی از شهرهای دیگر به این جزیره مهاجرت کردند. بنابراین، اگر می خواهید زندگی ساکنان جزیره کیش را بدانید، باید جور دیگری فکر کنید. خانه مردم شناسی بومیان کیش احتمالا کمک زیادی به شما خواهد کرد تا با سبک زندگی ساکنان اصلی کیش آشنا شوید و یکی از بهترین دیدنی های کیش را از نزدیک ببینید.موزه جاذبه های مردم شناسی کیش، کیش خانه مردم شناسی بومی یکی از جاذبه های کیش است. این خانه که در یکی از مناطق قدیمی کیش قرار دارد از سال ۱۳۹۳ به خانه مردم شناسی تبدیل شده است.ابزار و وسایل موجود در این خانه شیوه زندگی مردم کیش را به شما نشان می دهد. قدمت بنای این خانه به حدود ۲۰۰ سال پیش باز می گردد.

سد دوقلو کیش

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش سد دوقلو است. در گذشته از این مخزن برای ذخیره و خنک کردن آب استفاده می شد. وجود بادگیرهایی به شکل خانه در منطقه کویری باعث خنک شدن بهتر آب می شود.

خانه مردم محلی کیش و سفری کوتاه به اعماق تاریخ جزیره

دو گنبدی که در کنار هم در این مخزن وجود دارد آن را دوقلو می نامند. رفتن به سد دوقلوی کیش شما را به دنیایی جدا از بافت مدرن جزیره می برد. به خصوص اگر با فرزندانتان به کیش رفته اید، برای آشنایی با این گونه بناها به این آب انبار بروید.

علاوه بر آب انبار، از دیگر دیدنی های تاریخی کیش می توان به قلعه ژنی اشاره کرد. این قلعه همچنین دارای مکان های تاریخی مختلفی است که ارزش دیدن را دارد.جاذبه های کیش تانک دوقلو

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

شاید عجیب باشد اما یک درخت هم یکی از جاهای دیدنی کیش است. درخت سبز کیش را در قسمت شمالی جزیره خواهید دید. دلیل اصلی محبوبیت این درخت عمر طولانی آن است. برخی از مردم محلی بر این باورند که عمر این درخت به بیش از ۶۰۰ سال می رسد، دیدنی های فرقه درخت سبز علاوه بر این، بسیاری از مردم درخت سبز را مقدس می دانند. آنها معتقدند که این درخت تسکین می دهد. با توجه به اعتقادات و اعتقادات خود این درخت را شامل می شوند و آرزو می کنند. دیدن این درخت را از دست ندهید! به درخت نگاه کنید و مردمان اطراف آن را ۶۰۰ سال پیش تصور کنید. این حس کمی عجیب و جالب است.

روستای باگو کیش

روستای باگو کیش

اگر بیشتر از اینکه به دنبال تفریح ​​در کیش باشید می خواهید به این جزیره سفر کنید، از روستای باگو دیدن کنید. روستای باگو یکی از سه منطقه اصلی زندگی مردم محلی کیش است. البته دو منطقه دیگر متروکه است و مردم محلی فقط در این روستا زندگی می کنند دیدنی های روستای باگو کیش بازدید از این روستا شما را با سبک زندگی و مردم آنجا آشنا می کند. البته تنها چند خانواده در این روستا زندگی می کنند.اما برای آشنایی با نحوه زندگی مردم سیاه چادرهایی در روستا برپا می شود و گردشگران از آن بازدید می کنند. روستای باگو در قسمت غربی جزیره قرار دارد و تقریباً به فرودگاه کیش نزدیک است.

پایاب کیش دنیای زیرین ۲۰۰۰ ساله

پایاب کیش دنیای زیرین 2000 ساله

پایاب کیش یکی از دیدنی های کیش و بخشی از گنجینه های تاریخی این شهر محسوب می شود. همانطور که از کلمه پایاب معلوم است این کلمه از دو قسمت «پای» و «آب» تشکیل شده است و از آن می توان مفهوم قرب و قرب به آب را برداشت. پایاب ها کانال ها یا دالان هایی با شیب تند هستند که در کنار چاه ها و قنات ها قرار گرفته و با چند پله یکی را به سطح آب قنات در زیر زمین می رساند.پایاب کیش دنیای زیرزمینی ۲۰۰۰ ساله پایاب کیش با قدمتی ۲۰۰۰ ساله پس از بازسازی و مرمت به یکی از جاذبه های گردشگری کیش تبدیل شده است که سالانه گردشگران زیادی از کیش دیدن می کنند. از امکانات پایاب کیش می توان به رستوران و چایخانه با همین سبک و سیاق اشاره کرد که فرصت خوبی برای نوشیدن چای و لذت بردن از این بنای شگفت انگیز است.

آدرس کیش: استان هرمزگان، کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک، نزدیک مجتمع درختی سبز

تلفن: ۰۷۶-۴۴۴۲۵۳۰۴

قلعه جنی کیش

قلعه جنی کیش

قلعه جنی کیش با صدها داستان و ماجراجویی عجیب یکی از دیدنی های کیش است. قلعه در نگاه اول ساختمانی ساده و قدیمی است مانند همه قلعه ها، فضایی مستطیل شکل، با دو دیوار قلعه و ساختمانی دو طبقه. اما وقتی به صحبت های مردم محلی گوش می دهید، قبض قلعه جنی از بقیه بناهای تاریخی جدا می شود.

قلعه جانی کیشاین در گذشته یک پست نظامی و ایستگاه خدماتی بوده است، اما در دهه ۱۹۴۰ پس از گزارش های فراوان از مشاهده ارواح و اتفاقات عجیب، وضعیت تغییر کرد. پس از مرگ چند سرباز، هیچ کس نمی خواست در قلعه جنی خدمت کند. پاسگاه تخلیه شد و داستان های وحشتناک قلعه ادامه یافت.قلعه جنی کیش، احتمالا قلعه ای با این پیشینه شما را تشویق به سفر به کیش می کند. حالا که داستان ترسناکی در همین نزدیکی داریم، در ایران خودمان، چرا سراغش نرویم؟

آدرس قلعه جنی کیش: هرمزگان، کیش، جاده جهان، غیرقابل دسترسی با کشتی یونانی

موزه خلیج فارس

موزه خلیج فارس

مجموعه و موزه هنر خلیج فارس در سواحل جنوب غربی جزیره یکی از بناهای ارزشمند کیش است که به مکان دیدنی کیش تبدیل شده است. این مجموعه دارای معماری صدف مانند است که شما را شگفت زده خواهد کرد. البته با ورود به ساختمان این شگفتی چند برابر خواهد شد.

مجموعه هنری خلیج فارس با مساحتی نزدیک به ۳۶۲۰ متر مربع محل برگزاری نمایشگاه ها و فروش انواع آثار هنری و صنایع دستی داخلی و خارجی می باشد. موزه خلیج فارس در طبقه پایین ساختمان قرار دارد که دارای ۵ گالری حاوی اسناد تاریخی مربوط به خلیج فارس و یک نمایشگاه هنری است.

موزه خلیج فارس یکی از دیدنی های کیش است

مجموعه خلیج دارای بخش های مختلفی از جمله گالری، آمفی تئاتر مجهز، دفاتر مدیریت و کافه تریا می باشد.برای بازدید از موزه نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست و بازدید از موزه برای همه رایگان است.

آدرس موزه خلیج فارس: هرمزگان، کیش، جاده جهان، روبروی کشتی یونانی، مجموعه و موزه هنر خلیج فارس کیش

تفریحات کیش

آیا می توان به این جزیره پر از شگفتی سفر کرد و سرگرمی های آن را تجربه نکرد؟ مراکز تفریحی مختلفی در کیش وجود دارد که به شما کمک می کند سفر هیجان انگیزتری داشته باشید که بخشی از جاهای دیدنی کیش است.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

بعد از مکان های تاریخی، نوبت به سایر دیدنی های کیش می رسد. باغ پرندگان یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی کیش است. بیش از ۵۰ گونه در باغ پرندگان کیش وجود دارد. انواع طاووس، پلیکان و طوطی را می توانید در اینجا مشاهده کنید. همچنین برخی از گونه های پرندگان محلی نیز در این باغ به چشم می خورد. اما این تمام ماجرا نیست. جاذبه های پارک پرندگان کیش باغ به محض اینکه از قسمت پرندگان دور می شوید به آکواریوم آب نمک می رسید. در این آکواریوم گونه های مختلفی از پستانداران دریایی مانند شیرهای دریایی دیده می شود. البته این آکواریوم با آکواریوم معروف کیش متفاوت است.

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش

اگر با کودکان به کیش سفر می کنید، بازدید از پارک دلفین ها را در برنامه خود قرار دهید.پارک دلفین ها یا دلفیناریوم یکی از معروف ترین جاذبه های جزیره کیش است. دلفیناریوم در قسمت جنوب شرقی جزیره و در محوطه باغ پرندگان واقع شده است. همانطور که در مقاله قبلی گفتم، در آکواریوم آب شور این منطقه، علاوه بر دلفین، انواع پستانداران دریایی دیگری نیز وجود دارد که از دیدنی های پارک دلفین های کیش می توان به آن اشاره کرد، اما دلیل اصلی محبوبیت پارک دلفین ها حرکات و اجرای جالب و سرگرم کننده این حیوانات باهوش. بازی دلفین ها با توپ، حلقه و نقاشی برای کودکان و البته بزرگسالان هیجان انگیز است.

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

مجتمع تفریحی بولینگ مریم در سال ۱۳۸۲ با هدف ایجاد فضایی مفرح با بازی های مختلف برای ساکنین و گردشگران کیش افتتاح شد.بولینگ مریم یکی از مکان های ضروری کیش است که با داشتن ۱۶ خط دیجیتال منطبق بر تجهیزات و استانداردهای روز، فضایی هیجان انگیز و جذاب را برای همگان ایجاد کرده است.

مریم بولینگ کیش مجموعه مریم بولینگ تنها محدود به بولینگ نیست بلکه امکانات دیگری مانند میز بیلیارد، سالن بدنسازی، دنیای بازی برای بچه ها، گیم نت و غیره را در اختیار شما قرار داده است تا در چند ساعت بتوانید در کنار خانواده یا دوستان خود در این مجموعه باشید. لذت ببرید و غم های دنیا را فراموش کنید. علاوه بر این مریم بولینگ از قبل به فکر همه چیز بوده است، طبقه بالای مجموعه برای رستوران و کافه طراحی شده است و نیازی نیست در هنگام گرسنگی یا استراحت از مجموعه خارج شوید.

آدرس بولینگ مریم کیش: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا.

تلفن: ۰۷۶-۴۴۴۲۱۱۲۱-۵

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش یکی از مکان های دیدنی کیش است. هایلند مجموعه ای سرپوشیده و مدرن با امکانات تفریحی متنوع برای کودکان و بزرگسالان است که در سطح بهترین و مدرن ترین مراکز تفریحی خاورمیانه قرار دارد. از تجهیزات شهربازی هایلند کیش می توان به چرخ و فلک، رنجر، ترن هوایی آبی، کشتی، سورتمه، اتاق فرار، سینماگیم، سینما ۷ بعدی، اتاق لیزر و … اشاره کرد.تفریحات شهربازی هایلند کیش در شهربازی هایلند کیش به وسایل بازی محدود نمی شود، این مجموعه همچنین دارای قسمت های مختلفی مانند کافه، رستوران و فضای سبز برای تکمیل تفریح ​​شما می باشد.

شهربازی هایلند کیش آدرس: هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر، مرکز پارک شهر

ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۱ بامداد

تلفن: ۰۹۱۳۳۱۵۹۶۸۶

جزیره فورور کوچک

جزیره فورور کوچک

جزیره کوچک فروور یا جزیره فاروگان یکی از جزایر خالی از سکنه خلیج فارس است که در لیست دیدنی های کیش قرار گرفته است. این جزیره به دلیل موقعیت جغرافیایی و زیبایی های طبیعی خود به یکی از جاذبه های گردشگری کیش و مقصد رویایی بسیاری از دوستداران طبیعت تبدیل شده است.

جزیره Furor کوچک متاسفانه اطلاعات دقیق تری در مورد این جزیره و نحوه بازدید از آن در دسترس نبود. اگر تجربه سفر به جزیره کوچک فارو را داشته اید یا اطلاعات بیشتری دارید، لطفاً برای تکمیل این بخش از طریق بخش نظرات یا ایمیل با ما تماس بگیرید.

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش

اسب سواری یکی از ورزش های پرطرفدار است که به عنوان تفریحی در بین گردشگران کیش شناخته می شود. سرگرمی کیش در درجه دوم قرار دارد! اگر از فعالیت های دریایی خسته شده اید می توانید به باشگاه سوارکاری کیش مراجعه کنید، این باشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با هدف برگزاری مسابقات بین المللی در خلیج فارس آغاز کرد.کلوپ اسب کیش مساحت کلوپ اسب کیش حدود ۶۰۰۰ متر مربع است و امکان سوارکاری با اسب هایی از نژادهای مختلف مانند دوهون، دره شوی، عرب و … وجود دارد که همگی توسط مربیان مجرب آموزش دیده و نظارت می شوند. باشگاه سوارکاری از یک مسیر استاندارد، پادوک ها، اصطبل های استاندارد و موارد دیگر بهره می برد. این باشگاه همه روزه پذیرای همه افراد است و علاوه بر وسایل سواری امکاناتی مانند کافه، رستوران، فضای سبز و … در آن وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

آدرس باشگاه سوارکاری کیش: هرمزگان، کیش، بلوار المپیک

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه پارس سافاری کیش به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه برگزارکننده تور سافاری در ایران شناخته می‌شود که در سال ۱۳۹۲ در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه بزرگ دارای تفریحات متنوعی است که می‌توانند لحظات هیجان انگیز و مفرحی را برای گردشگران فراهم کنند. شما می‌توانید علاوه بر تفریحات آبی کیش از تفریحات غیر آبی متعددی نیز استفاده کنید که یکی از بهترین آنها سافاری کیش است.

در این مجموعه امکان گشت و گذار در طبیعت و صحرا را دارید و ماشین سواری در تپه‌های شنی بلند و شیب‌های تند، ساعاتی هیجان انگیز برایتان رقم خواهد زد. با استفاده از تور سافاری با ماشین‌های دو دیفرانسیل لندکروز از مناطق جذاب دیدن می‌کنید و از امکانات مختلف بهره مند می‌شوید.

البته در مجموعه پارس سافاری کیش گردشگران فقط با ماشین‌های مخصوص در طبیعت گشت و گذار نمی‌کنند و می‌توانند از تفریحات بسیار متنوع دیگری همچون شتر سواری، کارتینگ، پینت بال، زورب بال، بانجی شوتینگ و … نیز استفاده نمایند.

گلایدر کیش

گلایدر کیش

وقتی به کیش سفر می کنیم، همه ما خلیج فارس را از نزدیک می بینیم، اما تجربه دیدن خلیج فارس از آسمان، با کمی هیجان، تمام معادلات را به هم می زند. جذابیت دریای آبی از این منظر فراتر از تصور است. گلایدر وسیله ای برای پرواز در آسمان است که با استفاده از ساختار خود پرواز می کند. این سرگرمی در مقایسه با سایر تفریحات عمومی از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.

کیشین گلایدر یک سرگرمی هیجان انگیز در مجموعه فلای کیش است که نیاز به آموزش اولیه دارد که معمولا در این پرواز کوتاه با مربیان مجرب همراهی می شود تا بتوانید از مناظر زیبا نهایت لذت را ببرید پس با خیال راحت بال های پرنده درون خود را باز کنید. .از دیگر تفریحات کیش در این منطقه می توان به پاراگلایدر، جایروکوپتر و … اشاره کرد.

گلایدر کیش آدرس: هرمزگان، کیش، جاده جهان، هتل تارج

شهربازی کیش

شهربازی کیش

شاید دریا از همه جاذبه های کیش خواستنی تر و زیباتر باشد. البته اگر شما هم مثل من عاشق دریا و تماشای حرکت ملایم امواج هستید. ایستادن و تماشای طولانی مدت به دریا آرامش فوق العاده ای را به بیننده منتقل می کند. اگر می خواهید در دریا نیز وقت بگذرانید به اسکله تفریحی کیش جاذبه های کیش بروید. در کنار اسکله که قدم می زنید، آب های خلیج فارس زیر پای شماست. در کنار پیاده روی و تماشای دریا، گزینه دیگر عکاسی است.وقتی در اسکله هستید، دریا تا جایی است که چشم کار می کند. این نما برای عکس گرفتن بسیار مناسب است.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی

در سفر به کیش خود را به تفریح ​​و گشت و گذار در داخل جزیره محدود نکنید. یکی از پیشنهادات برای سفر به کیش جزیره هندورابی یکی از مکان های استراحت کیش است. مساحت هندورابی ۲۳ کیلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دریا ۲۹ متر است. با ساخت و سازهای انجام شده در کیش، طبیعت کیش دستخوش تغییرات زیادی شده است. اما با رفتن به هندورابی از طبیعت بکر و زیبای آن لذت خواهید برد. علاوه بر طبیعت بکر، بافت سنتی هندو نیز حفظ شده است. بیشتر مردم محلی هندوعربستان از طریق ماهیگیری امرار معاش می کنند. مراکز تفریحی جزیره کیش در هند و عربستان، این جزیره در قرن پانزدهم توسط پرتغالی ها اشغال شد. بقایای تفنگ های جنگی قدیمی یادگاری از آن دوران است. برای رفتن به جزیره هندورابی می توانید از قایق های اجاره ای موجود در اسکله ماهیگیری کیش استفاده کنید.

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

برای کشف تمام شگفتی های کیش از نمایشگاه خزندگان دیدن کنید. این نمایشگاه که یکی از جاهای دیدنی کیش است شامل انواع خزندگان است.بر اساس اعلام نمایشگاه، در این نمایشگاه حدود صد گونه خزنده وجود دارد. اگر به حیات وحش علاقه دارید، در این نمایشگاه با جالب ترین و هیجان انگیزترین گونه های خزندگان آشنا خواهید شد. از جمله این خزندگان، پیتون، بوآ و مارمولک می توان به نمایشگاه خزندگان جاذبه های کیش اشاره کرد در بازدید از نمایشگاه خزندگان به توصیه ها و نکات ایمنی توجه کنید.

مجتمع مارینا کیش بزرگترین باشگاه تفریحی دریایی ایران

مجتمع مارینا کیش بزرگترین باشگاه تفریحی دریایی ایران

مارینا مجموعه ای است با حوض و اسکله های شناور خود، مکانی برای نگهداری کشتی های لوکس و تفریحی. مجموعه مارینا کیش فعالیت خود را به عنوان اولین مارینا در ایران آغاز کرد و به لطف امکانات تفریحی و تجهیزات گردشگری به یکی از مجلل ترین نقاط دیدنی کیش تبدیل شده است.

مجتمع مارینا کیش، بزرگترین باشگاه تفریحی دریایی ایران. مجموعه مارینا کیش شامل قسمت های مختلفی از جمله باشگاه قایق بادبانی (اجاره یا خرید و فروش قایق بادبانی)، مرکز نگهداری شناور، فروشگاه تجهیزات شناور و تفریحات دریایی و ساحلی، رستوران VIP، باشگاه تفریحی دریایی و سالن استراحت است. ساحلی با غرفه های غذا و نوشیدنی هاعلاوه بر همه این موارد، این مجموعه دارای قسمت هتل مارینا پارک است که بسیاری از گردشگران در سفر به کیش آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند.

مجموعه مارینا کیش بزرگترین کلوپ تفریحی دریایی ایران، تمامی تفریحات کیش را می توانید در یک مکان در این مجموعه تجربه کنید، فعالیت های دریایی مجموعه مارینا شامل غواصی، انواع کایاک، شاتل، پارو قایق، قایقرانی، پاراسلینگ و موز می باشد. .

آدرس مجموعه مارینا کیش: کیش، مارینا کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷

تلفن: ۴۴۴۶۵۳۸۶-۰۷۶

 آکواریوم کیش

 آکواریوم کیش

آکواریوم کیش یکی از جاذبه های کیش است که در مجموعه دلفیناریوم کیش قرار گرفته و جذابیت آن در بین همه گردشگران محبوب شده است. این آکواریوم با تنوعی از نزدیک به ۷۰ گونه ماهی و ۱۰۰ گونه خزنده، نسخه کوچکتری از دریا را پیش روی شما قرار می دهد. آکواریوم بزرگ کیش شامل دو آکواریوم به حجم ۵۰ و ۲۰۰۰۰ لیتر می باشد که آکواریوم بزرگتر مخصوص پرورش کوسه و آکواریوم کوچکتر مخصوص نمایش ماهی های رنگارنگ می باشد.

آکواریوم کیش از حیواناتی که در آکواریوم کیش خواهید دید می توان به کوسه، انواع ماهی، مارمولک، ایگوانا، بوآ، لاک پشت های غول پیکر دومتری و … اشاره کرد.قسمت دیگری از آکواریوم حیواناتی مانند مار، کروکودیل، پرندگان و غیره است که ارزش دیدن را دارند. اگر به دنیای زیر آب علاقه مند هستید و به دلایلی نمی توانید در آب های خلیج فارس غواصی کنید، بازدید از آکواریوم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای بازدید از آکواریوم باید بلیط ورودی مجموعه دلفیناریوم را تهیه کنید.

آکواریوم کیش آدرس آکواریوم کیش : هرمزگان جنوب شرقی کیش در پارک دلفین ها

ساعات کاری آکواریوم کیش: بازدید از این مجموعه در بهار و تابستان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و در پاییز و زمستان از ساعت ۱۶ الی ۱۸ امکان پذیر است.

تلفن: ۴۴۲۴۶۳۷-۰۷۶

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش

خیابان سنایی کیش مکانی برای قدم زدن از کنار هنرمندان بزرگ ایران زمین است. می پرسی آیا این امکان پذیر است؟ به نوعی بله! پاساژ هنرمندان کیش یکی از مکان های معروف کیش است که تندیس های هنرمندان مشهور و معاصر ایران از جمله جلال آل احمد، غلامحسین بنان، شهریار، محمود فرشچیان، امیرکبیر، مرتضی مامیز و … در آن قرار گرفته است. نورپردازی زیبا در کنار هر یک از مجسمه ها شرح مختصری از بیوگرافی آن شخص آمده است.پاساژ هنرمندان کیش پاساژ هنرمندان کیش در سال ۱۳۷۸ برای معرفی هنرمندان و معرفی افراد به مشاهیر ایرانی با الهام از پارک دانشواران ساخته شد و به مرور زمان با افزایش تعداد تندیس ها تکمیل شد. اگر اهل فرهنگ و هنر هستید، با یکی دو ساعت پیاده روی در پاساژ هنرمندان، تماشای مجسمه ها و گرفتن عکس های یادگاری با هنرمندان، هیجان و اشتیاق بیشتری برای این تور پیدا می کنید.

آدرس پاس صنعتگران کیش: هرمزگان، کیش، بلوار دریا، خیابان سنایی.

مسیر دوچرخه سواری در کیش

مسیر دوچرخه سواری در کیش

دوچرخه سواری تفریحی برای همه سنین مهم نیست، مهم نیست چند سال دارید، حتی فکر چند ساعت دوچرخه سواری در فضای باز هم حال شما را بهتر می کند، چه برسد به اینکه بتوانید در حین رفت و آمد این کار را انجام دهید. دوچرخه سواری در کیش یکی از تفریحات کیش است که طرفداران زیادی دارد.

مسیر دوچرخه سواری کیش مسیر ۹۲ کیلومتری دوچرخه کیش یک تور ۴.۵ ساعته در جزیره است که بسیاری از دیدنی های کیش را به شما نشان می دهد. بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش و مناطق تفریحی آن در این مسیر طولانی قرار دارند. اگر دوچرخه ندارید، می توانید از چندین ایستگاه که در مسیر دوچرخه سواری هستند، دوچرخه را با قیمت مناسب کرایه کنید.با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانید انواع دوچرخه های یک نفره، دو نفره، برقی و … را اجاره کنید.

آدرس مسیر دوچرخه سواری کیش: هرمزگان، کیش، موازی جاده جهان

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

در قلعه وحشت کیش در عرض چند دقیقه وارد یک فیلم ترسناک مهیج می شوید. بازی قلعه وحشت در این مورد است، شما به همراه یک رهبر وارد فضایی وحشتناک با اتفاقات ترسناک خواهید شد. راهنما تا پایان راه با شماست، اما کمکی به شما نمی کند که راه خروج را پیدا کنید، او فقط با شماست.

قلعه وحشت کیش قلعه وحشت کیش دارای دو سناریو پر اکشن و کم اکشن است که هر کدام حدود ۷ دقیقه طول می کشد. بازی کم اکشن برای افراد زیر ۱۴ سال و بازی کامل اکشن برای افراد مسن که سردرد دارند برای ترسیدن است. یکی از ویژگی های مثبت قلعه وحشت کیش به عنوان یکی از جاذبه های کیش وجود عکاس در طول مسیر است. پس از پایان بازی، می توانید با پرداخت هزینه، عکس های وحشتناک خود را به عنوان یادگاری از مجموعه دریافت کنید.

قلعه وحشت کیش در حال حاضر به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا تعطیل است.آدرس قلعه وحشت کیش: هرمزگان، کیش، ضلع جنوبی هتل ارم

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸

مرکز فلایدامون

مرکز فلایدامون

کیش فلایدامون اولین مرکز تخصصی شبیه سازی پرواز در ایران و یکی از جاذبه های کیش می باشد. بسیاری از افراد آرزوی پرواز و خلبانی هواپیما را در سر می پرورانند، این مرکز این امکان را برای همگان فراهم کرده است که با مجهزترین دستگاه ها و به کمک آخرین تکنولوژی روز دنیا، پرواز را تجربه کنند.

مرکز فلای دیمون مرکز فلای دیمون دارای چهار مدل شبیه سازی شده از یک ایرباس ۳۲۰، یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷، یک هواپیمای دو موتوره است. با تجربه این سرگرمی می توانید ببینید که آیا استعدادی به عنوان خلبان دارید یا خیر!

آدرس مرکز فلایدامون: هرمزگان، کیش، بلوار ایران، خیابان وصل، مرکز خرید دامون، طبقه ۱

پیست روی یخ دامون

پیست روی یخ دامون

پیست یخی دیمون دومین پیست یخی استاندارد ایران است که در طبقه دوم مرکز خرید دامون کیش واقع شده است. پیست یخی دیمون در سال ۲۰۱۳ با مساحتی بیش از ۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از مربیان متخصص و حرفه ای به شما یاد می دهند که در صورت نیاز چگونه اسکیت روی یخ را انجام دهید.اسکیت روی یخ دامونا یک ورزش و تفریح ​​بدون محدودیت سنی است، بنابراین می توان آن را گزینه مناسبی برای گردشگران دانست. قرار گرفتن این سالن در مرکز خرید دامون، آن را به یکی از مکان های دیدنی کیش تبدیل کرده است زیرا با مراجعه به پری اسکیت می توانید از سایر امکانات رفاهی دیمون مال بهره مند شوید.

آدرس یخ پیست دامون: کیش، بلوار ایران، خیابان وصل، مرکز خرید دامون، طبقه دوم، هرمزگان

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

شاید فکر کنید که کارتینگ نباید به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش باشد، اما این کارتینگ شبیه هیچ چیز دیگری نیست. کارتینگ کیش یکی از بزرگ ترین پیست های کارتینگ خاورمیانه است که مسیری به طول ۸۰۰ متر و عرض ۷ متر دارد. این پیست در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و اکنون با بیش از ۲۰ سال سابقه تجربه کارتینگ متفاوتی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

کارتینگ کارتینگ کیش یکی از تفریحات کیش برای عاشقان رانندگی و سرعت است، اگر می خواهید مهارت های رانندگی خود را برای دقایقی نشان دهید فراموش نکنید که کارتینگ کیش را در برنامه سفر خود قرار دهید. کارتینگ کیش دارای امکانات و تجهیزات حرفه ای از جمله تایمر کامپیوتر و ماشین های کارتینگ حرفه ای می باشد.حداقل سن برای استفاده از کارتن ۱۰ سال است و قوانین مختلفی برای حفظ ایمنی شما وضع شده است که در هنگام خرید بلیط باید به آن توجه کنید.

کارتینگ کیش آدرس: هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیرو، بلوار خلیج فارس، روبروی هتل دریا.

پارک ها و سواحل ساحلی کیش

جزیره زیبای کیش به خاطر جاذبه های تفریحی و تاریخی تعریف نشده است، اما می توان کیش را با سواحل زیبا و منحصر به فردش شناخت. در زیر بهترین پارک ها و سواحل کیش را به شما معرفی می کنیم.

پارک ساحلی ماهیگیر

پارک ساحلی ماهیگیر

مجسمه ۱۲ متری را از نزدیک دیده اید؟ شاید از یک پارک ساحلی انتظار چنین جاذبه ای را نداشته باشید، بنابراین پارک ساحلی ماهیگیر شما را شگفت زده خواهد کرد. این پارک ساحلی یکی از معروف ترین مکان های کیش است که به مجسمه ۱۲ متری ماهیگیر معروف است. این مجسمه توسط ۴ هنرمند مشهدی در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است که یکی از بزرگترین مجسمه های کشور و یکی از جاذبه های گردشگری کیش است.

پارک ساحلی ساحلی سیمرغدو در شرق و غرب پارک ساحلی مرد ماهگیر قرار دارد که توسط یک نهر به یکدیگر متصل می شوند. مساحتی نزدیک به ۴۰۰۰ متر مربع، ساحل شنی تمیز، فضای سبز وسیع با انواع گیاهان بومی از ویژگی های جذاب این پارک ساحلی است که شما را به قدم زدن در کنار ساحل ترغیب می کند.آدرس پارک ساحلی مرد ماهگیر: هرمزگان، کیش، ساحل شرقی، بلوار دریا

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا یکی از زیباترین سواحل کیش است. ساحل پارک میرمهنا از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسک امتداد دارد. تماشای طلوع و غروب خورشید از این نقطه در جزیره تجربه بی نظیری است. این اسکله در سال ۱۳۸۴ ساخته شده است.

پارک ساحلی میرموهان با وجود اینکه اسکله ماهیگیری در این پارک ساحلی وجود دارد به دو قسمت فاز اول و فاز دوم تقسیم می شود. فاز اول پارک ساحلی میرمهنا با مساحتی حدود ۴۱۰۰۰ متر مربع دارای امکاناتی از قبیل نمازخانه در ساحل، بازار عربی، کتابخانه عمومی، بازار ماهی، بوفه، مسیر دوچرخه سواری و … می باشد.

فاز دوم پارک ساحلی میرمهنا بسیار بزرگتر از فاز اول است و هنوز در مرحله تکمیل است. این مرحله شامل دو زمین بازی است. این فضا به شما کمک می کند از پیاده روی در ساحل زیبا بدون حوصله کودکان لذت ببرید.

آدرس پارک ساحلی میرمهنا: هرمزگان، کیش، ساحل شمالی و شمال غربی جزیره

ساحل بانوان کیش

ساحل بانوان کیش

ساحل بانوان کیش یکی از تفریحات کیش است که فضای شنای مناسبی را برای بانوان ایجاد کرده است تا بتوانند به راحتی در خلیج فارس شنا کنند و در ساحل آفتاب بگیرند.ساحل بانوان کیش محیطی کاملا امن و راحت برای بانوان است تا با مایو با خیال راحت از دریا و ساحل لذت ببرند.

ساحل بانوان کیش، مکان های دیدنی از جمله امکانات ساحل بانوان می توان به حمام اختصاصی با آب شیرین، بوفه، محل اجاره کاوشگر، سایه بان، امکانات بازی کودکان، آفتاب گرفتن، غواصی، پارکینگ و همچنین اشاره کرد. به عنوان در دسترس بودن امدادگران حرفه ای. اگر شما نیز مانند بسیاری از زنان می خواهید به میل خود در سواحل خلیج فارس شنا کنید، این فرصت را از دست ندهید!

آدرس ساحل بناوان: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آرین.

تلفن: ۴۴۴۲۴۶۲۴-۰۷۶

پارک اخوان کیش

پارک آهوان یکی از مکان هایی است که در کیش باید از آن دیدن کنید. اگر به نقشه کیش نگاه کنید، این باغ را در قسمت شمالی جزیره خواهید دید. پارک آهوان در واقع یک باغ وحش با چندین گونه جانوری است. حیواناتی مانند شیر، شغال، روباه و میمون در این پارک پرورش داده می شوند.آنچه این پارک را خاص می کند حرکت آزادانه آهوها است. در این پارک، آهوها در قفس نیستند، بلکه آزادانه در اطراف منطقه پرسه می زنند. بچه ها مطمئنا از این صحنه ها لذت خواهند برد.

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش

اینجا کیش و مرجان هایش است! ساحل مرجانی کیش نیز به همین دلیل شهرت دارد.حتما زمانی را به گشت و گذار و تفریح ​​در ساحل کیش اختصاص دهید. در اطراف ساحل کیش مکان های زیادی برای تفریح ​​و سرگرمی وجود دارد. حتی اگر تمایلی به بازدید از این امکانات تفریحی ندارید، می‌توانید در ساحل مرجانی کیش قدم بزنید و از تماشای دریا لذت ببرید. بی شک ساحل مرجانی یکی از مناطق دیدنی کیش است که تفریح ​​در آن هزینه چندانی ندارد. راستی با مطالعه این مقاله از هزینه سفر به کیش مطلع شوید.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ یکی از جاذبه های کیش است که ساحل آن در مجاورت هتل های معروفی مانند هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و مجموعه تفریحی دلفیناریوم کیش واقع شده است. تمیزی ساحل در این منطقه و مجاورت آن با هتل های مهم کیش، این پارک را به یکی از محبوب ترین پارک های ساحلی کیش تبدیل کرده است. مجسمه زیبای سفید رنگ واقع در ساحل این پارک یکی از جاذبه های گردشگری کیش است.

پارک ساحلی سیمرغ پارک ساحلی سیمرغ با مساحتی نزدیک به ۱۵۰۰۰ متر مربع در ۳۰۰ متری ساحل جنوب شرقی جزیره امتداد دارد.این پارک ساحلی با چشم اندازی منحصر به فرد دارای امکانات متنوعی از جمله محوطه ورزشی، زمین بدمینتون، میز پینگ پنگ، سرسره، باربیکیو، زمین بازی کودکان، پارکینگ، مسیر دوچرخه سواری، سرویس بهداشتی، آلاچیق، گذرگاه عابر پیاده و … می باشد.

آدرس پارک ساحلی سیمرغ: هرمزگان، کیش، ضلع جنوب شرقی جزیره، جنب هتل مارینا پارک، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم.

سواحل سیلور فام کیش

سواحل سیلور فام کیش

همانطور که از نام رویایی آن پیداست، سواحل فام نقره ای کیش از جذاب ترین مکان های دیدنی کیش هستند. جزیره مرجانی کیش به دلیل ساختاری که دارد با رنگ نقره ای خود دل همه گردشگران را می نشیند. کیش جزیره سواحل رویایی است، باید سعی کنید از لحظه لحظه اقامت خود در این جزیره استفاده کنید.

مناظر دریای کیش در سواحل نقره فام کیش به قدری تمیز و شفاف است که به راحتی می توان ته دریا را دید. شفافیت آب دریا و ماهی های رنگارنگ زیبا شما را ساعت ها در ساحل نقره ای فام کیش سرگرم می کند.۸- پارک کیبل اسکی کیش

طناب زدن در واقع اسکی روی آب طناب است. پارک کیبل اسکی کیش اولین و بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه است، مجموعه تفریحی عظیمی که همه ساله گردشگران زیادی را به جزیره کیش می کشاند. خاطره ای که در این پارک خلق می کنید با دیگر خاطرات سفرتان متفاوت است پارک کیبل اسکی به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر یکی از جاذبه های گردشگری کیش است.

دیدنی های کیش دیدنی های پارک کیبل اسکی کیش توسط ۵ برج در آب سرو می شود که با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر بر ساعت فعال بوده و همزمان ۱۲ نفر را در خود جای می دهند. این پارک دارای امکانات متنوعی از جمله رختکن، دوش، تله اسکی، فروشگاه لوازم ورزشی و لوازم اسکی با کابل، رستوران، کافه و … می باشد. اگر تا به حال اسکی طناب نزده اید، نگران نباشید! مربیان مجرب این مجموعه تمامی نکات لازم را قبل از سوار شدن به شما آموزش می دهند.

آدرس پارک کیبل اسکی: هرمزگان، کیش، ساحل شرقی، خیابان پروین اعتصامی

ساحل درختان نارگیل در کیش

ساحل درختان نارگیل در کیش

ساحل درخت نارگیل کیش یکی از متنوع ترین مکان های دیدنی کیش است.این ساحل با مساحتی حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۵۰۰ درخت نارگیل یکی از جاذبه های گردشگری کیش است. به آن فکر کنید، همه آن درختان نارگیل، گسترده و باشکوه. همانطور که می دانید درخت نارگیل برای رشد خود به آب و هوای خاصی نیاز دارد، وجود چنین جنگلی در این منطقه نعمت بزرگی برای مردم این جزیره است.

برترین های کیش ساحل نخل نارگیلی کیش دارای امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی مانند جت اسکی، قایق های ماهیگیری مختلف، تجهیزات غواصی، سکوی ماساژ، دوچرخه سواری ساحلی، کافه و رستوران و … می باشد. در سفر به این ساحل حتما دوربین خود را همراه داشته باشید. قطعا مناظر زیادی را خواهید دید که می خواهید آنها را ثبت کنید.

آدرس ساحل درختان نارگیل کیش: هرمزگان، کیش، فردوسی، خیابان پروین اعتصامی

پارک های آبی کیش

پارک های آبی کیش یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین نقاط دیدنی این جزیره است.

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

در این بخش شما بدون شک یکی از هیجان انگیزترین سرگرمی های کیش هستید.پارک آبی اوشن کیش یکی از جاذبه های کیش است که شما را برای چند ساعت به تفریح ​​و هیجان دعوت می کند. این پارک در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۵ کیلومتر در جزیره کیش افتتاح شد.

پارک آبی اوشن کیش اولین پارک آبی ایران و اولین پارک آبی روباز ایران است که داستان آن برگرفته از داستان راز قلعه خورشید است. پارک های موضوعی با شهربازی های معمولی متفاوت هستند، پارک موضوعی پارکی است که جزئیات و تفریحات آن حول محور یک داستان یا افسانه طراحی شده است و وقتی وارد چنین پارکی می شوید در واقع وارد دنیایی خیالی می شوید.

پارک آبی اوشن پارک آبی اقیانوس کیش دارای امکانات و سرگرمی هایی از قبیل ۱۳ سرسره، ۴ استخر، مرکز ماساژ، فروشگاه لوازم شنا، رستوران و کافه می باشد. این پارک آبی از مجهزترین و مدرن ترین بازی ها و تجهیزات روز دنیا بهره می برد. همه چیز دست به دست هم می دهد تا یک روز هیجان انگیز را در پارک آبی اوشن کیش تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت بلیط فعلی و اطلاع از زمان دقیق برای خانم ها و آقایان می توانید به سایت مجموعه پارک آبی اوشن کیش مراجعه کنید.

آدرس پارک آبی اوشن کیش: هرمزگان، کیش، جاده جهان

پارک آبی مارینا کیش

پارک آبی مارینا کیش

آکواپارک مارینا در ساحل هتل مارینا پارک کیش واقع شده است.با توجه به سطح تفریح ​​کیش، این پارک آبی یکی از مکان های دیدنی کیش محسوب می شود. متاسفانه این تفریح ​​در حال حاضر فقط مختص آقایان است و خانم ها نمی توانند از این شهربازی استفاده کنند

پارک آبی بادی مارینا در کیش در پارک آبی مارینا، امکانات تفریحی بادی در کنار هم بر روی سطح آب قرار گرفته اند و می توانید با سر خوردن از روی سرسره ها، پرش روی تیوپ ها، از موانع و چالش های سر راه خود بگذرید. در این پارک بادی هیچ سرسره معمولی که در پارک های آبی می بینید وجود ندارد، در اینجا شما درگیر یک بازی چالش برانگیز هستید.

آدرس پارک آبی مارینا کیش: هرمزگان، کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو، پارک مارینا

ورزش های آبی در کیش

اگر بخواهم در مورد ورزش های آبی در کیش صحبت کنم، احتمالاً باید چند ساعت از وقت شما را صرف کنم. به جای آن بهتر است به ورزش های آبی کیش اشاره کنیم:

پارک دلفین ها

راندن قایق

اسکوتر زیر آب

جت اسکی

اسکی روی آب

فلای بورد

موز سواری

اتوبوس شاتل

تخته افتاده

شیرجه زدن

مراکز خرید کیش

کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود مکان مناسبی برای خرید و فروش بسیاری از اقلامی است که به راحتی در ایران یافت نمی شوند. این امر باعث محبوبیت بیشتر مراکز خرید کیش شد.

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش یکی از مراکز خرید نسبتا قدیمی کیش است که در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد.این مرکز خرید با وجود قدیمی بودن یکی از اولین پیشنهادهای ساکنین کیش به گردشگران می باشد. معماری ساختمان یک طبقه مرکز خرید مروارید کیش برگرفته از بناهای دوران هخامنشی و معماری باستانی ایران است.

مرکز خرید مروارید کیش مرکز خرید مروارید با مساحتی بیش از ۲۷۰۰۰ متر مربع، با ۲۰۸ غرفه، مجموعه کامل پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، وسایل تزئینی، یکی از مکان های دیدنی کیش است. کیف و کفش، لوازم جانبی پیشنهادات آشپزخانه و… به مسافران. بیشتر اجناس این مرکز خرید از برندهای ایرانی، چینی، تایلندی یا هندی است که با قیمت های نسبتاً مناسبی در دسترس هستند. بازدید از بازار مروارید هم فال است و هم منظره! اگر قصد خرید ندارید، می توانید از ساختمان زیبای مرکز خرید لذت ببرید.آدرس مرکز خرید مروارید کیش: هرمزگان، کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید مریم کیش

مرکز خرید مریم کیش

مرکز خرید مریم کیش یا بازار مریم کیش یکی از مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۶۹ به صورت بازار آزاد افتتاح شد. این بازار با مساحتی نزدیک به ۶۰۰۰ مترمربع، مرکز خرید نسبتا کوچکی است که با غرفه های متنوع خود به بازاری نسبتاً سنتی تبدیل شده است.

مرکز خرید مریم کیش با معرفی مریم مال به افرادی که به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستند، می توانید انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از بازار مریم کیش تهیه کنید.

آدرس بازار مریم کیش: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی

کیش مجتمع تجاری سارینا ۱

کیش مجتمع تجاری سارینا 1

یکی از بهترین مراکز خرید کیش مجتمع خرید سارینا است که با دو شعبه بزرگ سارینا ۱ و ۲ یکی از مکان های دیدنی کیش به شمار می رود. مرکز خرید سارینا ۱ در سال ۱۳۸۵ در مساحتی حدود ۵۵۰۰ افتتاح شد. متر مربع این مجتمع ۱۰ طبقه باعث می شود حتی اگر اهل خرید نیستید، از مغازه ها دیدن کنید. طبقه هفتم مرکز خرید سارینا ۱ به گالری و نمایشگاه هنر و صنایع دستی اختصاص دارد که فضایی مفرح برای هنردوستان است.مجتمع خرید سارینا ۱ کیش واحدهای تجاری این مرکز خرید لوکس انواع برندهای معتبر خارجی و ایرانی را در زمینه پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، کیف و کفش و … به مشتریان خود عرضه می کنند. این مجموعه دارای امکانات دیگری مانند هایپر مارکت و پارکینگ، آسانسور، اینترنت پرسرعت و کافی شاپ می باشد و یکی از بزرگترین اغذیه فروشی های کیش در مرکز خرید سارینا ۱ واقع شده است و اگر از خرید خسته شدید می توانید خود را با یک نوشیدنی پذیرایی کنید. در کافه.

آدرس مجتمع سارینا ۱: هرمزگان، کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبروی هتل ارم

مجتمع تجاری سارینا ۲

مجتمع تجاری سارینا 2

مرکز خرید سارینا ۲ نیز مانند سارینا ۱ یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. این مجموعه با فروشگاه های ساعت، پوشاک، صرافی، زیورآلات، پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان است.

مجتمع خرید سارینا ۲ فرقی نمی کند برای گشت و گذار به مرکز خرید سارینا ۲ بروید یا خرید. هر چیزی که به دنبال آن باشید حتما در این مرکز خرید مجلل و جذاب پیدا خواهید کرد، جدا از همه این امکانات رفاهی در طبقه بالای مجموعه سارینا ۲ رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می کند که پاسخگوی شماست. همه گردشگرانآدرس مرکز خرید سارینا ۲: هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیر، روبروی بازار بزرگ مروارید.

بازار عرب کیش

بازار عرب کیش

بازار عرب کیش بازاری بسیار قدیمی است که در سال ۱۳۵۰ شروع به کار کرد.نام اصلی بازار عربی بازار صفین است. فروشندگان مغازه ها بیشتر بومیان جزیره هستند و به زبان عربی صحبت می کنند. تجربه بازدید از بازار عرب با سایر مراکز خرید کاملا متفاوت است. بازاری بزرگ با معماری سنتی عربی، تجار عرب و زبان عربی. جالب است، اینطور نیست؟

۳۷ ۲ بازار عرب شامل مغازه هایی مانند لباس فروشی، صنایع دستی، لباس محلی، اسباب بازی فروشی، کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و غیره است.قیمت کالاهایی که در بازار عرب به فروش می رسد ارزان و مقرون به صرفه است. این بازار مکانی برای گردش، خرید، گشت و گذار و همنشینی با مردم محلی جزیره کیش است.

آدرس بازار عرب کیش: هرمزگان، کیش، شهر صفین

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۷ ساخته شده است.بازار پانیذ دو طبقه با معماری متمایز و نمای شیشه ای خود یکی از مکان های دیدنی کیش به شمار می رود. این بازار با ۱۸۳ مغازه، انواع پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و لوازم الکترونیکی، انواع شکلات و قهوه، اقلام تزئینی و … را عرضه می کند.

بازار پانیذ کیشاگر اگر از گشت و گذار در بازار پانیذ خسته شده اید و نیاز به استراحت دارید می توانید از رستوران و کافه این مجموعه استفاده کنید. موقعیت این بازار و مجاورت آن با سایر مراکز خرید کیش از ویژگی های مثبت بازار پانیذ کیش است.

آدرس بازار پانیذ کیش: هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت

بازار دیپلمات کیش

بازار دیپلمات کیش

بازار دیپلمات کیش یک مرکز خرید پنج طبقه در جزیره کیش است که دو طبقه آن شامل واحدهای خرده فروشی، دو طبقه واحد اداری و یک طبقه رستوران و کافه می باشد.این مرکز خرید حدود ۱۲۰ مغازه دارد که اقلامی مانند پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و … را به فروش می‌رسانند و علاوه بر اینها میز بیمه و صرافی نیز در بازار دیپلمات یافت می‌شود.

بازار دیپلمات کیش بازاری پرطرفدار است که به دلیل قیمت مناسب و تنوع محصولات همیشه شلوغ است. به عنوان یکی از مراکز تجاری کیش دارای امکانات رفاهی عمومی مانند پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی کودکان، فضای سبز، سیستم اطفای حریق و … می باشد.

آدرس بازار دیپلمات کیش: هرمزگان، کیش، بلوار ساحل

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش یک مرکز خرید دو طبقه به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع است که در سال ۱۳۶۷ ساخته شده است.این مرکز خرید یکی از مکان های دیدنی کیش است که از ابتدا یکی از بهترین مراکز خرید جزیره بوده است. و با گذشت زمان همچنان یکی از مدرن ترین مراکز خرید کیش است. معماری و ظاهر بازار زیتون کیش به گونه ای است که به عنوان یکی از نشانه های شهر شناخته می شود و به راحتی برای گردشگران پیدا می شود.

بازار زیتون کیش مرکز خرید زیتون دارای ۱۸۰ غرفه تجاری و اداری است که محصولات مختلفی از جمله پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را به فروش می رساند.این مرکز خرید مغازه های خوبی برای خرید سوغاتی مانند قهوه و شکلات های خارجی دارد. مرکز خرید زیتون نیز مانند بسیاری از مراکز خرید کیش دارای رستوران ها و کافه هایی است که به گردشگران فرصت استراحت و رفع گرسنگی می دهد.

آدرس بازار زیتون کیش: هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

پارس بازار خلیج کیش

پارس بازار خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش است که در سال ۱۳۷۰ در قالب یک ساختمان یک طبقه فعالیت خود را آغاز کرد. این بازار یکی از مراکز خرید کیش است که در بین مسافران و گردشگران به محلی برای خرید با قیمت های مناسب شهرت دارد.

بازار پارس خلیج کیش بازار پارس خلیج کیش با ۱۵۰ غرفه تجاری در مساحتی نزدیک به ۱۲۰۰۰ متر مربع عرضه کننده انواع محصولات و کالاها از جمله پوشاک، لوازم خانگی، موبایل و تجهیزات الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، خدمات مسافرتی، اسباب بازی و … بیشتر. این مرکز خرید در نزدیکی بازار عرب کیش و اسکله میرمهنا قرار دارد و امکان بازدید از جاذبه های اطراف را برای گردشگران فراهم کرده است.

آدرس بازار پارس خلیج کیش: هرمزگان، کیش، شهرک صفین

بازار دیمون کیش

بازار دیمون کیش

مرکز خرید دامون یکی از معروف ترین نقاط دیدنی کیش و مراکز خرید این جزیره است که در سال ۲۰۱۱ تکمیل شد.معماری مجلل و جذاب این مرکز خرید در نگاه اول شما را به خود جذب می کند. فودکورت دامون مال در پشت بام مجموعه قرار دارد. مرکز خرید دیمون با ۹۸ فروشگاه و ۱۰ استند خدمات ارائه دهنده انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و تجهیزات آن، وسایل الکترونیکی و … می باشد.

بازار دامون، یخ پیست کیش و مرکز شبیه سازی پرواز فلای مون از جمله جاذبه های گردشگری کیش است که در مجتمع تجاری دامون واقع شده است. قسمت جذاب این مجموعه فودکورتی است که دهان هر گرسنه ای را با انواع غذاهای ایرانی و فست فود پر می کند. در کل بهتر است بدانید که این مرکز خرید یکی از مراکز خرید لوکس کیش است که قیمت آن نسبت به سایر مراکز خرید کیش گرانتر است.

آدرس بازار دامون کیش: کیش، هرمزگان، بلوار ایران، انتهای خیابان وصال

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از مکان های دیدنی کیش است که این بازار در سال ۱۳۷۰ در ساختمانی به مساحت ۲۰۰۰۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد.وجود یک آکواریوم بزرگ با ۸۰۰ گونه آبزی و آب نماهای هیجان انگیز در ساختمان اصلی یکی از نقاط قوت بازار مرجان نسبت به سایر مراکز خرید است.

بازار مرجان کیش بازار مرجان کیش با بیش از ۲۰۰ واحد خرده فروشی و اداری مکانی هیجان انگیز برای بازدید و خرید مسافران است. انواع پوشاک، لوازم آشپزخانه، غذا، کیف، کفش و … را می توانید از این بازار خریداری کنید. خبر خوب در مورد سطح قیمت کالاها در این بازار است. سطح قیمت مناسب اجناس در مغازه های این مرکز خرید دلیل اصلی محبوبیت این بازار در بین مردم کیش است. البته نزدیکی بازار مرجان کیش به دیدنی های کیش و سواحل زیبای آن نیز از این محبوبیت بی تأثیر نمی ماند.

آدرس بازار مرجان کیش: هرمزگان، کیش، جاده جهان

پردیس بازار ۱ کیش

پردیس بازار 1 کیش

بازار پردیس کیش دارای دو شعبه یک و دو می باشد که در این مقاله آن ها را به شما معرفی می کنم. این دو بازار در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. بازار پردیس ۱ یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۱ با کمک معماران فرانسوی به صورت مجموعه ای دو طبقه طراحی و ساخته شد.

بازار پردیس ۱ کیش بازار پردیس ۱ با مساحتی در حدود ۱۲۰۰۰ مترمربع و بیش از ۲۰۰ واحد تجاری محل تحویل انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و پوشاک و … می باشد.این پاساژ نیز مانند بسیاری از مراکز خرید امروزی دارای کافه و رستوران است.

آدرس بازار پردیس ۱ کیش: هرمزگان، کیش، روبروی پارک هنگام.

بازار پردیس ۲ کیش

بازار پردیس 2 کیش

پاساژ پردیس ۲ در چند قدمی پاساژ پردیس ۱ است. بنابراین می توانید همزمان از هر دو مرکز خرید دیدن کنید. بازار پردیس ۲ کیش با نمای بیرونی و داخلی جذاب این ساختمان چهار طبقه به یکی از جاذبه های کیش تبدیل شده است. جاذبه این گذر، نخل های طبیعی است که از طریق ساختمان به سقف می رسند، فضای داخلی این گذرگاه با گیاهان زینتی و درختچه ها تزئین شده است.

بازار پردیس ۲ بازار پردیس ۲ با بیش از ۲۳۰ واحد خرده فروشی و اداری محل مناسبی برای خرید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و … می باشد و با وجود تنوع بازارها و خوشه های خرید در کیش، می باشد. هنوز یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. در این بازی شما هر آنچه را که می خواهید با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. پاساژ پردیس ۲ علاوه بر این فروشگاه دارای رستوران ها و کافه هایی است که به شما فرصت استراحت بین خرید را می دهد.

آدرس بازار پردیس ۲: هرمزگان، کیش، میدان پردیس

مرکز خرید مارکت کیش

مرکز خرید مارکت کیش

بازار مرکز تجاری کیش یکی از بزرگترین مراکز تجاری کیش است که در سال ۱۳۷۹ به صورت ساختمانی ۴ طبقه با مساحتی بیش از ۱۶۰۰۰ متر مربع ساخته شد.مرکز خرید کیش یکی از جاذبه های کیش است که هر گردشگری باید از آن دیدن کند. این مجتمع تجاری با ۴۷۹ واحد تجاری دارای مغازه های فروش پوشاک، عینک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات الکترونیک و موبایل، آژانس مسافرتی و … می باشد.

بازار مرکز خرید کیش بازار مرکز خرید کیش دارای ۴ ورودی از خیابان فردوسی و رودکی می باشد. از امکانات مرکز تجاری کیش می توان به رستوران گردان، کافه، پارکینگ و … اشاره کرد. اگر ساختمان این مرکز خرید را از بیرون ببینید قطعا مجذوب طراحی و نورپردازی جذاب آن می شوید و نمی توانید بی تفاوت از کنار آن بگذرید.

آدرس بازار مرکز خرید کیش: هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی یا خیابان رودکی

سخن آخر

اینکه کدام یک از مناطق تفریحی کیش را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد و گران یا ارزان بودن این تفریح ​​به هیچ وجه ارزش آن تفریح ​​را تعیین نمی کند.این انتخاب و سلیقه شماست که مهم است و شما را سرگرم می کند. در واقع، پول زیاد، زمان خوبی را برای شما تضمین نمی کند. حتی با کمی جستجو هم می توانید زمان های ارزان سفر به کیش را پیدا کنید. پس به دنبال مکان های معروف نباشید بلکه علاقه خود را دنبال کنید. اگر دوست داشتید بگویید کدام یک از تفریحات و دیدنی های کیش را دوست دارید

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا