گردشگری

شرایط تحصیل در کانادا در سال ۲۰۲۰

یکی از چیز هایی که برای تحصیل در کانادا بسیار مهم و حائز اهمیت است، گرفتن پذیرش تحصیلی است، که ابتدا برای تحصیل در این کشور باید پذیرش تحصیلی را داشته باشید.

دومین چیزی که مهم است، گرفتن ویزای تحصیلی است، که برای ورود به دانشگاه های آن باید ویزای تحصیلی کانادا داشته باشید، هر کدام از این شرایط قوانین و مقررات خاص خود را دارند.

پس برای ادامه تحصیل باید به این کشور مهاجرت کنید، افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، چه دانش آموز باشند، چه دانشجو باید به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنند.

که ویزا های خاصی برای آن ها در نظر گرفته می شود، اگر دانش آموز هستید، که ویزای دانش آموزی را باید تحویل بگیرید، ولی اگر دانشجو هستید، باید ویزای دانشجویی دریافت کنید.

گرفتن این دو نوع ویزا بسیار مهم است، زیرا هر کدامشان تفاوت هایی دارند، زیرا ویزای دانش آموزی برای افرادی است، که سنشان پایین ۱۸ سال است، که هدفشان ادامه تحصیل در مدرسه های کانادا است.

ولی ویزای دانشجویی برای افرادی که سنشان بالای ۱۸سال است، صادر می شود، شرایط تحصیل هر کدام از موارد بالا متفاوت است، چند نکته که در ادامه به آن می پردازیم از مهم ترین شرایط تحصیل در کانادا است.

یکی از نکته های بسیار مهم پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه معتبر است،  دوم داشتن وضع مالی خوب که بشود، به راحتی تمام نیاز ها را برطرف کرد، نکته دیگر به زبان انگلیسی مسلط بودن است.

همچنین گرفتن شرایطی که بعد از دریافت مدرک این کشور را ترک کنید، دریافت پذیرش گام‌ اول و مهم ترین قسمت آن است.

شرایط دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا چیست؟

اگر فرزند شما قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارد، که سن آن زیر ۱۸ سال است، باید یک سری قوانین را به جا آورد، اولین نکته که والدین باید به آن توجه داشته باشند.

این است، باید مطمئن شوند، که فرزندشان می تواند به طور کامل مستقل زندگی کند، و وابستگی به والدین نداشته باشد،

کودکی که سن آن پایین ۱۷سال است، باید با والدین در آن کشور زندگی کند.

همچنین والدین کودک باید اقامت دائم و یا موقت را دریافت کند، اگر افراد زیر ۱۸سال می خواهند، بدون والدین خود در این کشور اقامت داشته باشند، باید کسی را به عنوان سرپرست خود انتخاب کنند.

مدارکی که باید در برای ادامه تحصیل در کانادا تهیه کرد چه چیز هایی است؟ باید مدارک شناسایی را به طور کامل داشته باشید، علاوه بر آن باید پاسپورت و عکس خود را نیز داشته باشید.

نکته دیگر داشتن استادی پلین است، مدرک مهم دیگری که باید داشته باشید، نشان دادن وابستگی به کشور خود است، که پس از اتمام درس بتوانید به کشور خود باز گردید،

علاوه بر زبان انگلیسی باید زبان فرانسه را نیز مسلط باشید، قبل از مهاجرت حتما مدارک خود را برسی کنید، که عیبی ایرادی را نداشته باشد، مدارکی را که می دانید، از شما می خواهند، آن را آماده کنید.

حتما از قبل باید با یک مشاوره تحصیلی مشورت کنید، و یک وکیل را در پرونده خود داشته باشید، بعد از اتمام پرونده خود آن را به خوبی برسی کنید، که عیبی نداشته باشد.

بعد آن را به کانادا ارسال کنید، اگر پرونده شما ایرادی نداشته باشد، به راحتی پذیرش را دریافت می کنید، و در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

بعد از اینکه پرونده خود را ارسال کردید، وب سایت ها را چک کنید، که اگر با درخواست شما موفقیت شود، با شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت ویزای دانشجویی باید به چند نکته دقت کنید، اول اینکه از پس هزینه های زندگی و تحصیل خود بر آید، مدارک لازم داشتن یک حساب بانکی است، مدرک دوم دیگر داشتن کسی است.

که شما را حمایت کند، لزومی ندارد، این فرد حتما تابع کشور کانادا باشد، بلکه می تواند، از کشور خودتان نیز باشد،  نکته دیگر داشتن یک بورسیه تحصیلی است.

همچنین لازم است، که یک فیش حقوقی نیز داشته باشید، اِستادی پلن یکی از مدرک های مهم کانادا است، که حتما باید آن را دریافت کنید، نکته دیگر گرفتن پذیرش کبک است.

نکته دیگر مسلط بودن بر زبان است، که به عنوان اولین سوالی است، که از مهاجر پرسیده می شود، پس مدرک زبان یک امتیاز مثبت برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، است . گروه مهاجرتی آیلند ویزا با مشاوره رایگان برای اخذ ویزا در گنار شماست.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا