هنری

بیوگرافی بازیگران سریال ناگهانی+ خلاصه داستان و زمان پخش

سریال ناگهانی، یک سریال آمریکایی است که در سال 2019 شروع به پخش شد. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال می پردازیم.

به گزارش تجارت امروز؛ سریال ناگهانی؛ ژانر، درام و علمی تخلیلی است. این سریال به تاثیر هوش مصنوعی، معایب و مزایای آن می پردازد.

خلاصه داستان سریال ناگهانی

این سریال حول محور یک دختر به نام پایپر است. این دختر ظاهر انسانی دارد اما درواقع یک ربات است. او وارد زندگی یک کارآگاه شده است. این دختر در کنار جاده بوده که کارآگاه او را پیدا می کند.

از آنجایی که این دختر حافظه خود را از دست داده با یکدیگر در تلاش برای یادآوری گذشته هستند و در این راه ماجراهای زیادی برای آن ها اتفاق می افتاد.

سریال ناگهانی دارای داستانی جذاب و پر از suspense است که مخاطب را تا انتها با خود همراه می‌کند. سریال ناگهانی به موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، هویت و مسئولیت اخلاقی می‌پردازد.

سریال ناگهانی چه زمانی پخش می شود؟

این سریال درام و هیجانی هر شب از شبکه تماشا به وقت ۲۲:۳۰ پخش می شود. تکرار سریال ناگهانی نیز فردای همان روز در ساعات ۳:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۶:۳۰ بازپخش خواهد شد.

معرفی بازیگران سریال ناگهانی

  • آلیسون تولمن
  • الکسا سوینتون
  • اوین یومن
  • رابرت بیلی جونیور
  • دونالد فیسون

آلیسون تولمن در نقش کارآگاه سریال

آلیسون تولمن سریال ناگهانی

تولد آلیسون تولمن در ۱۸ نوامبر ۱۹۸۹ می باشد. این بازیگر اصالت آمریکایی دارد. شهرت این بازیگر به دلیل بازی در فیلم هایی مانند “خانه” (۲۰۱۳)، “سگ مرشد” (۲۰۱۶) و “شیفت آخر” (۲۰۲۰)  است.

او در دبیرستان “New Trier” تحصیل کرد و سپس به دانشگاه “Northwestern” رفت و در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد. پس از دانشگاه، تولمن به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری خود را دنبال کند.

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی که بازی کرده شامل: پیدایش (۲۰۱۱)، خانه (۲۰۱۳)، سگ مرشد (۲۰۱۶)، شیفت آخر (۲۰۲۰)، زنان قرن بیستم (۲۰۲۰)
The League (۲۰۱۲-۲۰۱۵)، Fargo (۲۰۱۴)، The Newsroom (۲۰۱۴-۲۰۱۵) و سریال ناگهانی (۲۰۱۹) است.

جایزه انجمن منتقدان جوان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک فیلم بلند (۲۰۱۲) برای فیلم پیدایش و جایزه “Critics’ Choice Television Award” برای بهترین بازیگر زن مکمل در یک سریال کمدی (۲۰۱۴) برای سریال “The League” را دریافت کرده است.

الکسا سوینتون در سریال ناگهانی

الکسا سوینتون

الکسا سوینتون بازیگر جوان و با استعدادی است که چهره جذابی هم دارد. این بازیگر در سال ۲۰۰۹ به دنیا آمده است.

این بازیگر با وجود سن کمی که دارد، در فیلم های زیادی بازی کرده است و رزومه کاری درخشانی دارد و یک یاز این فیلم ها، سریال ناگهانی است.

شروع فعالیت بازیگری او از سال ۲۰۱۱ می باشد. اولین بازی او در فیلم پیدایش است. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند رایان رینولدز و جنیفر کانلی به ایفای نقش پرداخت. جایزه انجمن منتقدان جوان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک فیلم بلند (۲۰۱۲) برای فیلم پیدایش را دریافت کرده است.

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی که بازی کرده شامل: The Escape (2010) فیلم کوتاه، میلیاردها (۲۰۱۶-۲۰۲۳)، قدیمی (۲۰۲۱)، درست مثل آن (۲۰۲۱-)، سریال ناگهانی (۲۰۱۹)، The Typewriter (2022) می بشاد.

اوین یومن در سریال ناگهانی

اوین یومن در سریال ناگهانی

اوین یومن در سال ۱۹۷۶ متولد شده است. این بازیگر اصالت بریتانیایی دارد و با بازی در ژانرهای مختلف، از جمله کمدی، درام، اکشن و فانتزی شناخته می شود.

شروع فعالیت یومن از اواخر دهه ۱۹۹۰ با بازی در تئاتر است. او در سال ۲۰۰۰ با بازی در فیلم “شکارچیان خون” برای اولین بار در سینما حضور پیدا کرد. در سریال ناگهانی حضور پررنگی دارد.

جوایز افتخاری این بازیگر شامل: جایزه “Saturn Award” برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، در یک فیلم علمی تخیلی برای فیلم “من افسانه هستم” (۲۰۰۸) می باشد.

رابرت بیلی جونیور در سریال ناگهانی

رابرت بیلی جونیور

رابرت بیلی جونیور متولد سال ۱۹۵۰ در ۲۳ ژوئن می باشد. این بازیگر آمریکایی فیلم های متعددی را بازی کرده است. فیلم هایی که بازی کرده در ژانر کمدی، درام و اکشن می باشد.

شروع کار این بازیگر در اواخر ۱۹۶۰ می باشد. شهرت این بازیگر با بازی در فیلم های سانتیاگو” (۱۹۷۸) و “سوپرمن ۲” (۱۹۸۰) است.

بیلی تاکنون جوایز و افتخارات متعددی را کسب کرده است، از جمله: جایزه “Golden Globe Award” برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک فیلم سینمایی برای فیلم “راکی” (۱۹۷۷)، جایزه “Primetime Emmy Award” برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام برای سریال “A-Team” (۱۹۸۵)

دونالد فیسون

دونالد فیسون

دونالد فیسون متولد سال ۱۹۴۸ در ماه دسامبر است. این بازیگر رزومه کاری طولانی دارد. اصلت این بازیگر آمریکایی می باشد. بیش ترین نقش هایی که این بازیگر بازی کرده است در فیلم های درام و کمدی می باشد.

آغاز کار این بازیگر با تئاتر بود و اولین بار در اواخر ۱۹۶۰ در تلویزیون حاضر شد. او در دهه ۱۹۷۰ با بازی در فیلم‌هایی مانند “باربارا استرایسند: کنسرتی در لس آنجلس” (۱۹۷۲) و “همه مردان رئیس جمهور” (۱۹۷۶) به شهرت رسید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا