سیاست خارجی

تصویب لایحه ضدایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه رویکردهای خصمانه خود علیه تهران و در راستای حمایت متحدانش از جمله رژیم صهیونیستی و اوکراین، مجموعه ای از اقدامات ضدایرانی تحت عنوان قانون صلح قرن بیست و یکم را تصویب کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه رویکردهای خصمانه خود علیه تهران و در راستای حمایت متحدانش از جمله اسرائیل و اوکراین، مجموعه ای از اقدامات ضدایرانی تحت عنوان قانون صلح قرن بیست و یکم را تصویب کرد.

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، چهارشنبه گذشته از چندین طرح ضد ایرانی به عنوان بخشی از بسته قانون صلح قرن بیست و یکم رونمایی کرد.

وی با تکرار برخی اظهارات در این زمینه گفت: برای مقابله واقعی با تهدید نسلی ناشی از اتحاد نامقدس روسیه، چین و ایران، علاوه بر ارائه کمک های امنیتی حیاتی به شرکای خود و سرمایه گذاری در پایگاه صنعتی دفاعی خود، نیازمندیم. تغییرات اساسی ایجاد کنید.” ما در سیاست داریم.”

در این بسته تعدادی طرح ضدایرانی از جمله تحریم خریداران نفت ایران و ممنوعیت صادرات فناوری موشکی و پهپادی به ایران گنجانده شده است.برای تبدیل شدن به قانون، قطعنامه مجلس نمایندگان آمریکا ابتدا باید به تصویب سنا برسد و سپس رئیس جمهور ایالات متحده باید آن را امضا کند و به قانون تبدیل شود.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا