واردات و صادرات

تعرفه باربری بین شهری چقدر است؟ حمل بار با خاور یا نیسان؟

باربری‌ها به سه دسته شهری، بین شهری و بین‌المللی تقسیم می‌شوند. باربری‌های بین شهری، حمل بارهایی هستند که در داخل کشور اما میان شهرهای مختلف انجام می‌شوند. به عنوان مثال، اگر قصد نقل مکان از شهری به شهر دیگر را دارید، باید به سراغ باربری بین شهری بروید. عوامل مختلفی از جمله فاصله میان مبدا و مقصد بر اساس کیلومتر، نوع ماشین باربری درخواستی، وزن بار مورد نظر، نوع تجهیزات حمل بار درخواستی، شرایط ویژه حمل بار و بازه زمانی درخواستی برای جابه‌جایی می‌توانند در تعیین تعرفه باربری تاثیرگذار باشند که در این مطلب به صورت کامل آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

چه عواملی می‌توانند بر تعیین تعرفه باربری بین شهری تاثیرگذار باشند؟

فاصله میان مبدا و مقصد بر اساس کیلومتر، نوع ماشین باربری درخواستی، وزن بار مورد نظر، نوع وسیله حمل بار درخواستی، شرایط ویژه حمل بار و بازه زمانی درخواستی برای جابه‌جایی هرکدام از جمله عواملی هستند که به نوبه خود می‌توانند در تعیین تعرفه باربری تاثیر بگذارند. در ادامه این بخش، هرکدام از این عوامل به صورت جداگانه بررسی شده‌اند.

فاصله میان مبدا و مقصد بر اساس کیلومتر

مهم‌ترین عامل در تعیین تعرفه باربری بین شهری، فاصله میان مبدا و مقصد است که معمولا بر اساس کیلومتر طی شده محاسبه می‌شود. نکته‌ای که باید در این میان به آن توجه داشته باشید این است که برخی از مجموعه‌های باربری از طریق تلفن همراه و به صورت اینترنتی مسافت مبدا و مقصد را در نظر می‌گیرند و به شما اعلام می‌کنند. این در حالی است که برخی مجموعه‌های دیگر، این مسافت را بر اساس کیلومتر خودروی باربری به شما اعلام خواهند کرد.

در کنار فاصله میان مبدا و مقصد، نوع مبدا و مقصد نیز می‌تواند عاملی تاثیرگذار بر قیمت باربری بین شهری باشد. به عنوان مثال، اگر قصد جابه‌جایی بار از تهران تا مرز را داشته باشید، هزینه باربری برایتان به مراتب بیشتر از رساندن همان بار با مسافت یکسان به یک شهرک صنعتی خواهد شد.

نوع ماشین باربری درخواستی

از جمله عواملی که می‌تواند تاثیر زیادی بر تعرفه باربری بین شهری بگذارد، می‌توان به نوع ماشین باربری درخواستی اشاره کرد. برای انتخاب نوع وسیله نقلیه درخواستی، حتما باید متناسب با حجم و نوع باری که قصد جابه‌جایی آن را دارید، اقدام کنید. به عنوان مثال، ممکن است برخی از افراد بارهایی را برای جابه‌جایی انتخاب کنند که ابعاد بزرگی دارند و امکان جابه‌جایی آن‌ها در وانت وجود ندارد. در نتیجه، باید به سراغ ترانزیت یا کامیت‌های تک و جفت بروند. در حالی که برخی از وسایل دیگر، به دلیل شرایط نگهداری خاص و نیاز به برخی تجهیزات مانند یخچال، به وانت یا کامیون‌های یخچال‌دار نیاز دارند. به همین خاطر، حتما باید متناسب با نیاز خود، وسیله حمل بار دلخواه را انتخاب کنید.

تعرفه باربری بین شهری چقدر است؟ حمل بار با خاور یا نیسان؟

معمولا در جابجایی های بین شهری خدمات حمل بار با خاور انجام میشود. البته اگر کالاها بزرگ باشند با کامیون ۱۰ تن و ۱۵ تن نیز انجام میشود.

مورد دیگری که درباره تعرفه باری بین شهری و ارتباط آن با نوع ماشین باربری مورد نظر وجود دارد، تعداد ماشین‌های درخواستی می‌باشد. به طور کلی، برای هر خودروی باربری یک تعرفه مشخص در نظر گرفته شده است که هر تعداد خودروی حمل بار بیشتری درخواست کنید، تعرفه حمل بار به همان میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

وزن بار مورد نظر

تصور کنید قصد دریافت خدمات باربری برای باربری بین شهری را دارید. در این موقعیت، ممکن است یکی از سوالاتی که مجموعه از شما می‌پرسد، مربوط به وزن بار باشد. در برخی مواقع، وزن بار می‌تواند روی قیمت باربری تاثیر بگذارد. بدیهی است که در این شرایط، هرچقدر که وزن بار بیشتر باشد، هزینه جابه‌جایی آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر قصد دریافت خدمات باربری بین شهری را دارید، حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید.

شرایط ویژه برای حمل بار

علاوه بر نوع وسیله حمل بار درخواستی، نوع بار مورد نظرتان نیز می‌تواند به نوبه خود در تعیین تعرفه باربری بین شهری تاثیرگذار باشد. همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، برای بارهای خاص، به وسیله‌های حمل بار مخصوص نیز نیاز دارید که این هزینه باربری را برای شما چند برابر می‌کند.

در کنار نوع وسیله باربری که ممکن است برای نوع بار مخصوص خود نیاز داشته باشید، باید حتما به شرایط حمل آن نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال، برخی از بارها باید با سرعت محدودی حمل شوند یا در مسیرهای ناهموار قرار نگیرند.‌ همه این موارد دست به دست هم خواهند داد تا هزینه باربری برایتان چند برابر حالت معمول شود.

نوع بار مورد نظر

یکی دیگر از مواردی که باید درباره حمل بار بین شهری در نظر داشته باشید و با در نظر گرفتن آن، تعرفه را برآورد کنید، نوع بار مورد نظر است. شاید برخی از بارها شرایط حمل چندان خاصی نداشته باشند، اما حتما برای حمل آن‌ها هزینه به مراتب بیشتری در نظر گرفته خواهد شد. به عنوان مثال، هزینه حمل بار یک پیانو بیشتر از یک پالت اسباب‌بازی خواهد بود.

بازه زمانی درخواستی برای جابه‌جایی

اگر در برخی از بازه‌های زمانی خاص برای دریافت خدمات باربری بین شهری اقدام کنید، هزینه حمل بار برایتان بیشتر خواهد شد. به طور کلی، در شب‌ها، تعرفه حمل بار بیشتر از روز است. چرا که رانندگی و حمل بار در شب به راننده باتجربه نیاز دارد و راننده‌های برتر هزینه بیشتری برای ارائه خدمات دریافت می‌کنن

تعرفه باربری بین شهری چقدر است؟ حمل بار با خاور یا نیسان؟

بارتو؛ بهترین اتوبار برای خدمات باربری بین شهر

نوع وسیله حمل بار، فاصله میان مبدا تا مقصد و شرایط ویژه حمل بار از جمله عوامل موثر بر تعیین تعرفه باربری بین شهری هستند. در حال حاضر مجموعه‌‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای دریافت خدمات باربری بین شهری به سراغ آن‌ها بروید.

اتوبار بارتو یکی از بهترین اتوبارهای فعال در این حوزه است که خدمات متنوع باربری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات از این اتوبار نام‌آشنا و محبوب، همین حالا به وب‌سایت بارتو سر بزنید. در صورت نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی و مشاوره نیز کافی است با کارشناسان این اتوبار تماس بگیرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا