هنری

تفاوت عجیب و جذاب چهره با گریم زن اوس موسی در سریال پایتخت 3 و بدون گریم آن

مائده تقوایی بازیگر مشهدی که نقش زن اوس موسی در سریال پایتخت 3 را بازی می کرد در واقعیت و بدون گریم چهره ای کاملا متفاوت دارد.

به گزارش تجارت امروز؛ زن اوس موسی در سریال پایتخت در واقعیت چهره ای کاملا متفاوت دارد. چهره ای که اگر او را در سریال دیده باشید در خیابان هم ببینید نخواهید شناخت.  در ادامه این مطلب از شما دعوت می کنیم بیشتر در خصوص این بازیگر جوان بدانید.

چهره جذاب مائده تقوایی

این بازیگر سینما و تلویزیون در ۲۲ مهر ۱۳۶۴ در مشهد به دنیا آمد. او لیسانس معماری دارد و در موسسه کارنامه بازیگری خوانده است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد.

او در سریال هایی چون: عشقلرزه، مشغله های ذبیه، مده آ، یکه توشدور است و پناهگاه به ایفای نقش پرداخت.

همچنین از مهمترین آثار تصویری که وی در آنها ایفای نقش می کند می توان در سریال های بوی باران (عروس تاریکی، کارگردان: محمود معظمی)، همگناه (کارگردان: مصطفی کیایی)، شهرزاد ۲ (کارگردان: حسن فتحی)، پایتخت ۳ (کارگردان: سیروس مقدم)، نامه های یک زن خانه دار (مسعود کرامتی)، دیوار شیشه ای (کارگردان: نوید میهن دوست)، نوروز رنگی (کارگردان: علیرضا مسعودی) و فیلم سینمایی امکان مینا (کارگردان: کمال تبریزی) را می توان نام برد.

مائده تقوایی در حال اجرا روی صحنه تئاتر

مائده تقوایی علاوه بر بازیگری در فعالیت‌های عام المنفعه نیز حضور فعال دارد که از آن جمله می‌توان به ساخت فیلم مستندی که او را به موسسه خیریه جمعیت طلوع بی نشان ها معرفی کرد، اشاره کرد تا او در طول ۳ سال گذشته مشغول خدمت به دختران نوجوان در در این موسسه باشد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا