اقتصاد ورزشی

خرید سکه ای فوتبال در ۳ دقیقه از تاپ جم شاپ

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های ورزشی برای گوشی‌های هوشمند، بازی ای فوتبال است که در واقع نسخه جدیدی از مجموعه محبوب PES Mobile است. شما می‌توانید بازی eFootball را به راحتی بر روی گوشی‌های اندرویدی یا iOS خود نصب کرده و به صورت آنلاین آن را با سایر گیمرها تجربه کنید.

در این بین، از آن جایی که بازی ای فوتبال رایگان است، شرکت کونامی در این بازی ارز مجازی مخصوص به خود را ایجاد کرده است. این ارز که به آن سکه یا کوین گفته می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن کارهای مختلفی را انجام داده و برای پیشرفت در این بازی از آن استفاده کنید.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که گیمرها مطرح می‌کنند این است که برای خرید سکه ای فوتبال نیاز است تا به چه نکاتی توجه داشت و از چه فروشگاهی می‌توان سکه eFootball را خریداری کرد؟

به منظور پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا در این مطلب، به بررسی و معرفی بهترین فروشگاه برای خرید سکه ای فوتبال پرداخته و شما را با مجموعه تاپ جم شاپ آشنا کنیم.

اهمیت خرید سکه ای فوتبال

خرید سکه ای فوتبال در ۳ دقیقه از تاپ جم شاپ

پیش از آن که بخواهیم شما را با روش خرید سکه ای فوتبال از مجموعه تاپ جم شاپ آشنا کنیم، نیاز است تا به بررسی اهمیت خرید و استفاده از سکه ای فوتبال پرداخته و در مورد آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. به صورت کلی بازی eFootball ۲۰۲۳ به نحوی طراحی شده است که برای انجام کارهای مختلف در آن نیاز است تا از سکه یا کوین این بازی استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از کوین‌ها و سکه‌های ای فوتبال برای تیم خود بازیکن خریداری کرده، بازیکنان خود را ارتقا داده و به صورت کلی تیم خود را قوی‌تر کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید تا پک‌های مختلف را در بازی ای فوتبال باز کنید، برای انجام این کار نیاز است تا از سکه‌های ای فوتبال استفاده کنید. بی شک به هر میزانی که سکه بیشتری برای باز کردن پک‌های داخل بازی eFootball پرداخت کنید، می‌توانید به آیتم‌ها و بازیکنان ارزشمندی در هر پک دسترسی پیدا کنید.

مزیت دیگری که خرید و استفاده از سکه ای فوتبال دارد آن است که شما می‌توانید برای دسترسی به برخی از بازیکنان خاص و با قدرت بالا از سکه استفاده کرده و به صورت مستقیم این بازیکنان را برای تیم خود خریداری کنید.

تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا افرادی که قصد دارند تا به سرعت بالا در بازی ای فوتبال پیشرفت کنند، اقدام به خرید سکه ای فوتبال کرده و از این طریق با سرعت بالاتری تیم خود را در این بازی قدرتمند کنند.

روش‌های دریافت سکه در بازی ای فوتبال

به صورت کلی برای آن که بتوانید در بازی ای فوتبال سکه بدست بیاورید، دو روش پیش روی شما وجود دارد. یکی از روش‌ها که به شما اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه در بازی eFootball سکه بدست بیاورید، انجام ماموریت های داخل بازی است.

شرکت کونامی در این بازی ماموریت هایی را به صورت روزانه به بازیکنان ارائه می‌دهد که با انجام آن‌ها شما می‌توانید به صورت رایگان سکه بازی efootball کسب کنید. البته تعداد سکه‌هایی که می‌توانید از این طریق بدست بیاورید بسیار کم است. به همین دلیل برای آن که بتوانید از این روش تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید، نیاز است تا مدت زمان طولانی را صرف انجام این بازی کنید.

خرید سکه ای فوتبال در ۳ دقیقه از تاپ جم شاپ

این در حالی است اگر قصد دارید تا به سریع‌ترین شکل ممکن و به تعداد بالا سکه‌های بازی ای فوتبال را دریافت کنید، می‌توانید اقدام به خرید این کوین‌ها کنید. شرکت کونامی امکان خرید سکه‌های این بازی را به وجود آورده است اما شما نمی‌توانید به دلیل تحریم‌ها به صورت ریالی این کار را انجام دهید. در بخش بعدی به بررسی روش حل این محدودیت می‌پردازیم.

بهترین روش خرید سکه ای فوتبال

اگر قصد دارید تا تعداد کوین‌ها و سکه‌های خود را در بازی ای فوتبال افزایش دهید، باید به این نکته توجه داشته باشید که به واسطه تحریم‌های مالی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید به صورت ریالی و از داخل کشور اقدام به خرید سکه ای فوتبال کنید.

برای حل این مشکل و از بین بردن محدودیت‌ها، شما می‌توانید از طریق مجموعه تاپ جم شاپ اقدام به خرید کوین بازی eFootball کنید. شما می‌توانید از سایت تاپ جم شاپ مشخص کنید که قصد دارید تا چه تعداد سکه خریداری کرده و سپس با پرداخت ریالی و ارائه اطلاعات اکانت خود به کارشناسان سایت تاپ جم شاپ اکانت خود را شارژ کنید.

برای آن که بتوانید اقدام به خرید سکه ای فوتبال در ۳ دقیقه از تاپ جم شاپ کنید، نیاز است تا یا اطلاعات جیمیل یا اطلاعات اکانت کونامی خود را در وب سایت تاپ جم شاپ وارد کنید. اگر بازی ای فوتبال شما به جیمیل تان متصل است، برای استفاده از خدمات فروشگاه تاپ جم شاپ نیاز است تا اطلاعاتی نظیر آدرس جیمیل بازی، پسورد متصل به بازی و ۲ عدد بک اپ کد GMAIL خود را وارد کنید.

از سوی دیگر اگر اکانت کونامی دارید، برای شارژ اکانت خود باید اطلاعاتی چون جیمیل متصل به بازی، پسورد متصل به بازی، آیدی یا نام خود در بازی، UID اکانت خود و در نهایت سرور بازی تان را وارد کنید. پس از وارد کردن این اطلاعات در سایت تاپ جم شاپ و پرداخت ریالی، کارشناسان مجموعه تاپ جم شاپ به سریع‌ترین شکل ممکن اکانت شما را شارژ کرده و می‌توانید از سکه‌های بازی eFootball استفاده کنید.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که برای حفظ امنیت اکانت شما، پس از انجام فرآیند خرید، تمامی اطلاعات اکانت شما از سرورهای فروشگاه تاپ جم شاپ پاک می‌شود و به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت وارد اکانت خود شده و از آن استفاده کنید.

تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا افرادی که قصد دارند تا به صورت ریالی سکه بازی ای فوتبال را خریداری کنند، به سراغ فروشگاه تاپ جم شاپ آمده و با خیال آسوده از طریق این مجموعه اکانت بازی eFootball خود را شارژ می‌کنند.

امتیاز بدهید
تلگرام تجارت امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا