واردات و صادرات

انتقال بار و کالا از ایران به ترکیه چگونه است ؟

کشور ترکیه یکی از شش کشور مسقل می باشد که به دلیل همسایگی نزدیک به ایران ، بار و کالاهای خیلی زیادی از ایران به این کشور ارسال می شود.

افرادی زیادی هستند که قصد ارسال بار به ترکیه و خارج از کشور را دارند و به خاطر همین دنبال شرکت هایی می گردند که معتبر و مطمئن باشند. همچنین قیمت حمل بار به ترکیه برایشان بسیار مهم می باشد.  با ما همراه باشید تا دقیق ترین اطلاعات در مورد باربری به ترکیه را بدست بیاورید.

روش های متعددی وجود دارد که می توان ارسال بار به ترکیه را انجام داد که شامل :

  • ارسال بار به صورت زمینی
  • حمل بار به صورت هوایی ( فریت بار )
  • ارسال بار به صورت دریایی

یکی از شرکت هایی که ارسال بار به ترکیه را به صورت تخصصی انجام می دهد باربری بین المللی الوبار می باشد.  الوبار با صادر کردن بیمه نامه بین المللی نگرانی مشتریانش را برطرف می نماید و در تمام روزهای هفته مشاوره صفر تا صد ارائه می دهد. کارشناسان بین المللی الوبار به تمام سوالات در مورد باربری به ترکیه پاسخ می دهند. الوبار ارسال بار به تمام شهرهای کشور ترکیه را با کمترین هزینه در سریع ترین زمان انجام می دهد.

  • ارسال بار به استانبول ترکیه
  • حمل بار به آنکارا ترکیه
  • ارسال بار به ازمیر ترکیه
  • حمل بار به آنتالیا ترکیه
  • ارسال بار به وان ترکیه
  • حمل بار به قونیه ترکیه
  • ارسال بار به ترابزون ترکیه

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه چیست ؟

برای ارسال کالا  محموله های شخصی به ترکیه ، مدارکی مورد نیاز است که به صورت زیر می باشد  :

  • کیملیک کارت ترکیه
  • پکینگ لیست ، اینوویس
  • مدارک هویتی مثل پاسپورت – شناسنامه – کارت ملی
  • مجوز های صادراتی

برای حمل بار به ترکیه داشتن یکسری بار و کالا ممنوع می باشد و داشتن آن ها مشکلاتی را به وجود می آورد.

  • مواد خوراکی
  • لوازم آرایشی
  • مواد دارویی
  • تنباکو و زغال
  • آثال هنری اصیل ایرانی
  • اثاث نو و آکبند

 باربری از ترکیه به ایران

به دلیل باکیفیت بودن اجناس در کشور ترکیه افرادی زیادی هستند که قصد واردات از ترکیه به ایران را دارند. اگر قصد این را دارید که باربری ترکیه به ایران را هم انجام بدهید بازهم پیشنهاد ما شرکت بین المللی الوبار می باشد. الوبار با داشتن نیروهای مجرب و حرفه ای خدمات ارسال از ترکیه به ایران را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می دهد.

الوبار به صورت حرفه اجناس شما را بسته بندی کرده و در سریع ترین زمان در تمام شهرهای ایران تحویلتان می دهد.

حمل بار به ترکیه با بیمه نامه بین المللی

یکی از موارد مهمی که باید هنگام حمل بار به ترکیه توجه کنید این است که حتما شرکتی را انتخاب نمایید که بیمه نامه بین المللی ارائه بدهد. بیمه نامه هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی، تمامی خسارات وارد شده بار و کالاهایتان را جبران می کند.

الوبار دو نوع بیمه ایرانی و یک نوع بین بین المللی را برای باربری به ترکیه ارائه می دهد و سلامت بارتان را تضمین می نماید.

انتقال بار و کالا از ایران به ترکیه چگونه است ؟

هزینه ارسال بار به ترکیه چقدر است ؟

این یکی از سوالات پر تکرار و مهم برای کسانی قصد ارسال بار به ترکیه را دارند این است که هزینه حمل بار به ترکیه چقدر است ؟ عوامل مختلف و بسیار متعدد وجود دارد که بر قیمت ارسال بار به ترکیه تاثیر گذار می باشد و باعث می شود قیمت در تمام روزهای هفته متغیر باشد.

عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل بار به ترکیه شامل :

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • حمل بار به صورت زمینی – هوایی – دریایی
  • ارسال بار به صورت گروپاژ یا فول تراک
  • هزینه بیمه نامه

برای اعلام دقیق هزینه ارسال بار به ترکیه ، کارشناسان متخصص الوبار ، بار و اثاث شما را بررسی و پس از برآورد مقدار بار قیمت دقیق را به شما اعلام خواهند کرد. این نکته را هم بدانید که الوبار ، تمام بار و کالاها را از ایران به ترکیه با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه انجام می دهد.

حمل بار بصورت زمینی به کشور ترکیه

یکی از محبوب ترین روش ها حمل بار بصورت زمینی به کشور ترکیه می باشد. به دلیل مرز زمینی بین ایران و ترکیه هزینه ارسال با این روش بسیار مقرون بصرفه می باشد و به خاطر همین اکثر افراد این روش را انتخاب می کنند.

در روش زمینی از کامیون مسقف و تریلی های ترانزیت استفاده می شود و الوبار، کالا و محموله هایتان را از مبدا مورد نظرتان بارگیری و در مقصد کشور ترکیه تحویلتان می دهند. حمل بار بصورت فول تراک : در این روش یک تریلی ترانزیت بصورت دربست در اختیارتان قرار می گیرد و بارتان بصورت فول تراک از مبدا بارگیری به مقصد شما در کشور ترکیه تحویل داده می شود.

حمل بار بصورت گروپاژ: در این روش بار و محموله شما در کنار دیگر کالاها حمل می شود که به این روش گروپاژ یا خرده بار گفته می شود. هزینه حمل بار بصورت خرده بار خیلی ارزان تر از ارسال بار بصورت فول تراک می باشد.

حمل بار بصورت هوایی به ترکیه

شرکت بین المللی الوبار حمل بار بصورت هوایی به ترکیه را در کمترین زمان از تمام فرودگاهای ایران به کشور ترکیه انجام می دهد. الوبار حمل انواع محموله ها و کالاها را از تهران به و دیگر شهرهای ایران به صورت هوایی انجام می دهیم.

در روش حمل هوایی به دلیل اینکه بارها باید در جعبه چوبی قرار بگیرید باید سم پاشی بشوند و پس از آن گواهینامه معتبر صادر می شود.

در ارسال بار به هوایی به ترکیه به دلیل این که بارهای را بر اساس وزن و حجم محاسبه می کنند قیمت افزایش پیدا می کند که به خاطر همین مورد اکثر افراد روش زمینی را انتخاب می نمایند. ولی اگر می خواهید محموله هایتان خیلی سریع به دستتان برسد بهتر است این روش را انتخاب نمایید.

انتقال بار و کالا از ایران به ترکیه چگونه است ؟

بسته بندی ارسال بار به ترکیه

مهمترین مرحله برای ارسال بار زمینی و هوایی به کشور ترکیه ، بسته بندی برای حمل می باشد. اگر بسته بندی بصورت اصولی و درست انجام نشود ممکن است بار و کالاهایتان آسیب ببیند به خاطر همین حتما شرکت حمل و نقل ترکیه معتبررا انتخاب نمایید که خدمات بسته بندی را انجام بدهند. برای بسته بندی از نایلون های حباب دار و جعبه های چوبی استفاده می شود و در بعضی مواقع به جعبه های سفارشی برای بسته بندی احتیاج می باشد.

الوبار بهترین شرکت در زمینه بسته بندی ارسال بار به ترکیه می باشد که در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت این کار را انجام می دهد. این نکته را هم بدانید که بسته بندی حمل بار به ترکیه توسط کارگران ماهر و حرفه ای انجام می شود.

الوبار برای بسته بندی بار و کالاهای شکستنی مثل : کریستال ، اشیای گران قیمت ، مجسمه های تزئینی و … بسته بندی متفاوتی را پیشنهاد می دهد چرا که با بسته بندی معمولی ممکن است کالاهای گران قیمتتان آسیب ببیند.

بسته بندی مناسب برای این گونه اشیا شامل : کارتن های محکم ، جعبه های فلزی ، چوبی و … می باشد.

مشاوره رایگان برای باربری به ترکیه

بهتر است قبل از این که ارسال بار به ترکیه را انجام بدهید ، از شرکت های معتبر و باسابقه مشاوره بصورت صفر تا صد بگیرید. مشاوران و کارشناسان متخصص الوبار در تمام روزهای هفته ، آماده پاسخ گویی به تمامی افراد می باشند و تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

شما کافی است با شماره تلفن های الوبار تماس بگیرید و هر سوالی که دارید را بپرسید

نتیجه گیری :

خب ما در بالا اشاره کردیم که شرکت بین المللی الوبار متخصص حمل بارهای بین المللی می باشد و با انتخاب شرکت الوبار می توانید بارهایتان را به صورت سالم تحویل بگیرید چرا که الوبار متخصص در این زمینه می باشد.

باربری به کشور ترکیه از کارهای تخصصی می باشد و اگر می خواهید هم کمترین هزینه و هم تخفیف ویژه را با بهترین کیفیت تجربه کنید بهتر است شرکت الوبار را انتخاب نمایید.

تیم متخصص و خبره الوبار آماده ارائه خدمات به تمام شهرهای ترکیه مثل استانبول – آنکارا – آلانیا – آنتالیا – وان – ازمیر- ترابزون – قونیه می باشد و خدمات باربری ترکیه به ایران را هم در سریع ترین زمان با روش هوایی ، زمینی انجام می دهد.

با انتخاب الوبار هیچ نگرانی نداشته باشید و کمترین نرخ کرایه را برای ارسال بار به ترکیه پرداخت نمایید.

شماره تماس شرکت الوبار جهت مشاوره و ثبت سفارش : ۰۲۱۴۰۳۳۳۷۲۳

www.aloobaar.ir آدرس سایت :

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا