حوادث

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم

در این مقاله قصد داریم، اطلاعتی را در اختیار مردم قرار دهیم تا به آنها در یافتن وکیل خوب یا یافتن اطلاعاتی درباره وکیل کمک کند. تا انتها مقاله همراه ما باشید.

دایرکتوری وکیل یک ابزار جستجو است که به شما امکان می دهد بر اساس معیارهای خاصی یک وکیل پیدا کنید. افراد می توانند نیازهای قانونی خود را با جستجوی وکیل بر اساس نام، شرکت، مکان، حوزه(های) فعالیت، زبان(های) صحبت، جنسیت، و اینکه آیا یک وکیل دارای دامنه محدودی است، برآورده کنند.

خدمات ارجاع وکیل به شما کمک می کند با یک وکیل ارتباط برقرار کنید. پس از ارائه اطلاعات در مورد مشکل حقوقی خود، یکی از اعضای تیم خدمات مشتریان انجمن حقوق، اطلاعات تماس حداکثر سه وکیل را ارائه می دهد که ممکن است به رفع نیازهای شما کمک کند. می توانید با یک، دو یا هر سه وکیل صحبت کنید.

نیم ساعت اول مکالمه با وکیل صورتحساب ندارد و باید برای بحث در مورد مسائل حقوقی شما، بررسی گزینه های شما، ارزیابی هزینه های احتمالی و کمک به تعیین اینکه آیا وکیل مناسب برای موضوع حقوقی شما است یا خیر، استفاده شود. لطفاً ذکر کنید که اطلاعات تماس آنها را از وکیل معرفی کرده اید تا مطمئن شوید که نیم ساعت اول شما رایگان است.

لطفاً به یاد داشته باشید که وکلا مشاوره حقوقی رایگان ارائه نمی دهند و خدمات معرفی وکیل فقط شما را با یک وکیل مرتبط می کند نه مشاوره.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنم؟

وکیل به شما کمک خواهد کرد تا مشکلاتتان را حل کنید، بنابراین اولین شرط این است که شما باید به اندازه کافی احساس راحتی کنید که صادقانه و کامل تمام حقایق لازم برای حل مشکلتان را به او بگویید. هیچ کس که به او گوش می دهید و چیزی که می خوانید نمی تواند تضمین کند که یک وکیل خاص برای شما بهترین خواهد بود. شما باید خودتان قضاوت کنید.

برای جستجوی وکیل باید از کجا شروع کنم؟

راه های زیادی برای یافتن وکیل قابل اعتماد وجود دارد. یکی از بهترین ها توصیه یک دوست قابل اعتماد، خویشاوند یا همکار تجاری است. اما توجه داشته باشید که هر پرونده حقوقی متفاوت است و ممکن است وکیلی که برای شخص دیگری مناسب است مناسب شما یا مشکل حقوقی شما نباشد.

آیا تبلیغات مکان خوبی برای جستجوی وکیل است؟

از برخی جهات، بله، تبلیغات مفید هستند. با این حال، همیشه مراقب باشید که همه چیزهایی را که می‌خوانید و می‌شنوید باور کنید – و این در هیچ کجا به اندازه تبلیغات صادق نیست. تبلیغات روزنامه، دایرکتوری تلفن، رادیو، تلویزیون و تبلیغات اینترنتی به همراه پست مستقیم می تواند شما را با نام وکلایی که ممکن است برای نیازهای حقوقی شما مناسب باشد آشنا کند. برخی از تبلیغات همچنین به شما کمک می کنند تا حوزه تخصص یک وکیل را تعیین کنید. سایر آگهی‌ها هزینه یا محدوده قیمتی را برای رسیدگی به نوع خاصی از پرونده «ساده» ذکر می‌کنند. به خاطر داشته باشید که پرونده شما ممکن است راه حل ساده ای نداشته باشد. اگر یک وکیل هزینه ای را نقل می کند، مطمئن باشید که دقیقاً می دانید که هزینه چه خدمات و هزینه هایی را شامل می شود و شامل چه مواردی نمی شود.

وب سایت برای پیدا کردن وکیل

یکی از راههای خوب برای پیدا کردن وکیل جستجو گوگل می باشد که وکلای خوبی در این زمینه می تواند پیدا کرد برای مثال ما در یک سرچ وکیل ariadadyar.com بر خورد کردیم که خدمات وکالتی به صورت تخصصی انجام می ددهد.

اولین سوالی که اغلب در زمانی که شخصی با مشکلات حقوقی روبرو می شود این است که چگونه می توان وکیل پیدا کرد؟ جست‌وجوی وکیل مناسب اغلب می‌تواند تجربه‌ای چالش‌برانگیز و استرس‌زا باشد، مگر اینکه ارتباط شخصی با یک وکیل یا توصیه یکی از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک داشته باشند.

یکی از روش های رایجی که بسیاری از افراد برای یافتن وکیل از آن استفاده می کنند، جستجوی سریع آنلاین است. مشکل این روش این است که بسیار وقت گیر است و همیشه نتایج دقیقی ارائه نمی دهد.

به عنوان مثال، اگر عبارت “یک وکیل” را در حال حاضر در موتور جستجو وارد کرده باشید، به احتمال زیاد نتایج عمومی دریافت خواهید کرد که یا شما را به وب سایتی با پایگاه داده دیگری هدایت می کند که باید آن را بررسی کنید. یا لیستی از تبلیغات شرکت هایی که خدمات ارجاع وکالت ارائه می کنند را به شما نشان می دهد.

اگرچه این ممکن است کمی مفید باشد، اما اگر پارامترهای جستجوی صحیح را ندانید تا شما را به نوع وکیلی که می تواند پرونده شما را رسیدگی کند، ندانید، هرگز وکیل مناسب را پیدا نخواهید کرد. به عنوان مثال، اگر با اتهامات جنایی روبرو هستید، مطمئناً باید یک وکیل مدافع جنایی استخدام کنید زیرا آنها به طور خاص قانون کیفری را انجام می دهند.

حال، اگر موضوع شما مربوط به نقض حقوق مالکیت معنوی شما باشد، چه؟ آیا وکیل بازرگانی استخدام می کنید؟ وکیل شرکتی؟ وکیل فناوری؟ یا شاید، حتی یک وکیل جرم یا آسیب شخصی؟ توجه داشته باشید که چگونه جستجو برای یک وکیل بسیار دشوارتر می شود وقتی که دقیقاً نوع مورد نیاز خود را نمی دانید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا