گردشگری

خیابان معروف پاتایا کجاست؟

آسمان خراش‌ها در کنار خیابان‌های شلوغ و پرهیاهوی با نور‌های نئون و شلوغی همیشگی و همین طور غذا‌های خوشمزه در خیابان معروف پاتایا، یاد‌آور خوبی برای سفر به این کشور است. تایلند یکی از بهترین کشور‌های دنیا باری سفری پر از تفریح و خوشگذرانی و سرگرمی است. از نظر امکانات تفریحی و حال و هوای مفرح کمتر کشوری با آن در رقابت است. بانکوک و پاتایا مرکز تفریحات تایلند محسوب می‌شوند که می‌توانید با تور تایلند از این مناطق لذت ببرید.

خیابان واکینگ استریت پاتایا چه جور مکانی است؟

پاتایا یکی از شهری محبوبی است که سالانه بخش قابل توجهی از توریست‌ها را به سوی خود جلب کرده است. به طور کلی این شهر از نظر جاذبه‌های گردشگری بسیار غنی بوده و تنوع زیادی هم دارند. خیابان واکینگ استریت، به عنوان خیابان معروف پاتایا است که یکی از جاذبه‌های توریستی این منطقه بوده و همواره توریستان تور تایلند پاتایا استقبال بالایی برای بازدید از آن می‌کنند. شب و روز در این خیابان بی‌معنی بوده و همیشه چراغ‌هایش روشن است. این خیابان است. اگرچه تنها ۱ کیلومتر طول دارد، اما پر از کلاب‌ها، کافه‌ها و رستوران‌هایی است که شب تا صبح فعال هستند و شلوغ‌ترین مرکز تفریحی کل کشور تایلند محسوب می‌شود. نور‌های قرمز رنگ، صدای موزیک بلند و بوی غذا‌های خوشمزه از ویژگی‌های مشخص این خیابان هستند.

آشنایی با واکینگ استریت

پاتایا به عنوان یکی از شهر‌های تایلند بوده که در کل این کره خاکی شناخته شده و برخورداری از سواحل زیبا باعث دلربایی بیشتر آن برای گردشگران در سراسر جهان می‌شود. این شهر مقصد گردشگران زیادی بوده اما بیشتر مورد پسند افراد مجرد و جمع‌های دوستانه است و در این شهر توریستی هزینه‌ها پایین هستند. بازدید از جزیره مرجان و خیابان معروف پاتایا که شلوغ‌ترین خیابان تایلند است را در تور تایلند تجربه خواهید کرد. همچنین بازدید از جاذبه‌های گردشگری، باغ وحش ببر‌ها، باغ استوایی و بسیاری جذابیت‌های دیگر می‌توانند دلایل مهمی برای محبوبیت این کشور باشند.

خیابان معروف پاتایا کجاست؟

غذاخوری‌ های واکینگ استریت

واکینگ استریت به عنوان یکی از پر ترددترین خیابان‌های دنیا بوده که در آن خواب معنایی ندارد و همیشه پر از زندگی و شور و هیجان است. شلوغی این خیابان به اندازه‌ای است که گا‌هاً آن را می‌بندند و اجازه ورود به گردشگران را نمی‌دهند. البته این موضوع برای زمانی است که دیگر خیابان‌ها در حال انفجار باشند. برای رفتن به رستوران‌ها در این خیابان لازم است بدانید که بیشتر رستوران‌ها در ابتدای خیابان قرار دارند و در مسیر‌های جلوتر متوجه کافه‌های این خیابان می‌شوید که محیط بسیار خوبی داشته و می‌توانید در آن‌ها بسیار خوش بگذرانید.

غذا‌های خیابانی تایلند نیز بسیار شناخته شده و خوشمزه هستند. این غذا‌ها در جای جای تایلند همچون واکینگ استریت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. دکه‌های غذافروشی و دست فروشانی که آشپز‌های ماهری هستند، این غذا‌ها را ارائه می‌کنند. در صورتی که علاقه‌مند به غذا‌های دریایی هستید حتماً به واکینگ استریت سری بزنید و در رستوران‌های دریایی آن بچرخید و از غذا‌های خوشمزه آنجا را امتحان کنید.

لذت گردش شبانه در خیابان واکینگ استریت

همان طور که می‌دانید این خیابان به عنوان شلوغ‌ترین خیابان پاتایا بوده که از آن به عنوان قطب تفریحات شبانه در پاتایا یاد می‌شود. طول این خیابان ۷۶۰ متر است و از ۷ شب تا حوالی ۳ صبح مخصوص پیاده رو‌ها بوده و ورود ماشین‌ها به آن ممنوع است. چراغ‌های رنگارنگ و درخشان در حوالی همین ساعت‌ها، در هر گوشه این خیابان روشن هستند. در کنار چراغ‌ها متوجه صدای موزیک در کافه‌ها، کلاب‌ها و دیسکو‌های آن خواهید شد که همگی برای ثبت خاطره‌ای هیجان‌انگیز آماده‌اند.

خیابان معروف پاتایا کجاست؟

خیابان دیاموند پاتایا، لذت پیاده روی در دل شب

درست بین واکینگ استریت و خیابانی به نام خیابان دوم یا جاده دوم خیابان دیاموند قرار دارد که در زبان تایلندی به آن سوی دیاموند می‌گویند. بیش از ۲۵ کافه در این خیابان قرار دارد. شایان ذکر است که این خیابان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین قطب‌های تفریحی پاتایا شناخته می‌شود که تقریباً از سال ۱۹۷۰ تا به حال به عنوان یکی از بهترین خیابان‌های پاتایا برای تفریحات شبانه معرفی می‌شود.

خیابان ال کی مترو پاتایا

یکی دیگر از خیابان‌های محبوب سوی ال کی مترو است که در پاتایا به عنوان بهترین خیابان برای تفریحات مجردی شناخته می‌شود. در واقع سوی ال کی مترو یک گذرگاه بوده که دو خیابان سوی دیانا و سوی بواخائو را به هم مرتبط می‌نماید، یک محوطه L شکل دارد که برای تفریحات شبانه یک خیابان کوچک و جذاب است. انواع و اقسام کافه‌ها، بار‌ها و رستوران‌های جذاب که توجه پیر و جوان را به خودشان جلب می‌کنند در این خیابان دیده می‌شوند. لازم به ذکر است که تفریحات شبانه در این خیابان ارزان‌تر بوده و با قیمت مناسب‌تری در آن غذا و نوشیدنی پیدا خواهید کرد.

سخن پایانی

چندین و چند خیابان در پاتایا وجود دارند که شب تا صبح در آن می‌توان سرزنده، شاد و مفرح بود بدون آنکه لحظه‌ای خواب را به چشم ببینید. این خیابان‌ها را به عنوان خیابان معروف پاتایا می‌دانند که هر یک به نوعی به یک جاذبه توریستی در پاتایا تبدیل شده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت هر یک از خیابان‌ها با یک ویژگی خاص خود باعث محبوب‌تر و جذاب‌تر شدن پاتایا در نگاه توریست‌ها می‌شوند. سفر با تور تایلند تجربه بازدید از خیابان‌های هیجان‌انگیز پاتایا را به شما خواهد داد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا