گردشگری

مقایسه و رزرو تور استانبول با هتل ۵ ستاره یا ۳ ستاره

وقتی قرار است به ترکیه سفر کنید باید همه‌چیز را در نظر داشته باشید. اینکه قرار است اقدام به رزرو تور استانبول کنید. یا اینکه قرار است خود به‌تنهایی سفر داشته باشید. در مقاله پیش رو ما سعی بر آن داریم تا در کنار رزرو تور استانبول با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه مقایسه‌ای داشته باشیم از اختلاف قیمتی که بین یک رزرو با هتل پنج ستاره و یک رزرو با هتل سه ستاره در پیش روی شما قرار دارد. بدون تردید هزینه کمتری با هتل‌های ارزان‌قیمت در پیش روی شما قرار دارد. این به نیاز شما بستگی دارد اگر قرار است برای خرید و سفرهای کاری با تور استانبول هم‌سفر شوید بدون تردید هتل‌های سه ستاره برای شما مقرون‌به‌صرفه تر است. حال اگر می‌خواهید اقدام به گردش و تفریح کنید و از تمام مدتی که در سفر هستید لذت ببرید بهتر است هتل‌های پنج ستاره را برای رزرو تور استانبول در نظر داشته باشید. با ما برای این مقایسه کاربردی همراه باشید.

مقایسه رزرو تور استانبول با هتل ۵ ستاره و ۳ ستاره

قیمت تمام‌شده یک تور برای شما به پارامترهای متعددی بستگی دارد؛ مثلاً اینکه شما چند نفر هستید، یا قرار است چه خدماتی را در طول سفر دریافت کنید؟ اصلاً شما قرار است چند روز در سفر بمانید و ده‌ها گزینه دیگر که در کنار نرخ تمام‌شده هتل برای شما در نظر گرفته می‌شود.

مقایسه و رزرو تور استانبول با هتل ۵ ستاره یا ۳ ستاره

معرفی هتل‌های پنج ستاره در استانبول

همان‌طور که می‌دانید کیفیت و خدمت‌رسانی در کنار موقعیت مکانی یک هتل در نرخ نهایی آن اثرگذار است. همین امر هم ارتباط مستقیم باقیمت تمام‌شده رزرو تور استانبول شما دارد. با هتل‌های پنج ستاره و برگزیده استانبول آشنا شوید.

هتل الیسیوم ام گالری

یکی از هتل‌های مجلل واقع‌شده در استانبول هتل الیسیوم ام گالری است که خدمات بی‌نظیری را برای مسافران خود رد نظر گرفته است. در این هتل می‌توانید از استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی در کنار حمام ترکی بهره‌مند شوید. ازآنجایی‌که شاید برخی از مسافران اقدام به استعمال سیگار کنند و این امر برای دیگران خوشایند نباشد اتاقی با عنوان اتاق سیگار در این هتل در نظر گرفته‌شده است. برای سمینارهای کاری افرادی که قصد کسب‌وکارهای تجاری دارند اتاق کنفرانس در نظر گرفته‌شده است. در این میان هم می‌توانیم به رستوران و کافی‌شاپ بسیار محبوب این هتل اشاره داشته باشیم. این هتل در ۹ طبقه با ۱۸۶ اتاق و سوئیت با مساحت‌های متمایز به‌صورت دوتخته، سه تخته و با تختخواب‌های بیشتر آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

هتل رادیسون بلو شیشلی

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در استانبول هتل رادیسوناست که در ۸ طبقه و ۲۹۱ اتاق و سوئیت آماده خدمت‌رسانی به توریست‌ها و گردشگران خوش‌سلیقه است. ازآنجایی‌که قیمت تمام‌شده هر شب اقامت در این هتل قدری بالا است. نیاز است به این مهم اشاره داشته باشیم که خدمات رفاهی متناسب و درخورشانی برای مهمان‌های این هتل در نظر گرفته‌شده است. حمام اختصاصی،‌ سشوار،‌ میز و صندلی،‌ اتو و همچنین خدمات روم سرویس، ترانسفر، لاندری،‌سونا و جکوزی، دستگاه ATM، سالن های ورزشی و فروشگاه، پارکینگ و ده‌ها خدمت‌رسانی دیگر در این هتل در پیش روی مهمان‌ها است. مسیر دسترسی به فروشگاه‌های محبوب و شناخته‌شده ترکیه از طریق اقامت در این هتل برای شما بسیار ساده و کم‌هزینه دنبال می‌شود.

مقایسه و رزرو تور استانبول با هتل ۵ ستاره یا ۳ ستاره

معرفی هتل‌های سه ستاره در استانبول

اگر نمی‌خواهید اقامت گران‌قیمتی در پیش رویتان باشد بدون شک باید اقدام به رزرو تور استانبول با هزینه مقرون‌به‌صرفه تری کنید. شاید هدف شما از سفر تجاری یا خرید باشد پس آشنایی با هتل‌های سه ستاره استانبول خارج از لطف نیست. بعد از شناخت ساده‌تر می‌توانید برای رزرو تور استانبول اقدام کنید.

هتل پرمیست

میدان تکسیم یکی از میدان‌های پر رفت‌وآمد و شلوغ محسوب می‌شود. از همین رو اگر بتوانید یک هتل ارزان‌قیمت در این هتل تهیه کنید شانس با شما یار بوده است. هتل پرمیست یکی از این هتل‌های سه ستاره خوش قیمت است که در این میدان واقع‌شده است. هتل پرمیست درمجموع ۴۲ اتاق مجزا دارد که تمام آن‌ها به تجهیزات سرمایشی، کمد لباس، تلویزیون کابلی، مینی‌بار و چای‌ساز برقی مجهز است. اتاق‌های که در طبقه آخر واقع‌شده است دارای تراس هستند و منظره بسیار زیبایی را در پیش روی شما قرار می‌دهد.

هتل تایتانیک کامفورت

اگر می‌خواهید اقامتی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم به میدان تقسیم برای رزرو هتل تایتانیک سری بزنید. در تمامی اتاق‌های این هتل تهویه‌ی مطبوع، حمام خصوصی با تجهیزات آرایشی و بهداشتی، کتری برقی، تلویزیون با سایر خدمات رفاهی دیگر در نظر گرفته شد است. نسبت به قیمت خدمت‌رسانی بسیار ایده ال است چون شما می‌توانید از بوفه صبحانه هرروز صبح بهره بگیرید. درنهایت می‌توانیم به نزدیکی آن با مراکز خرید استانبول اشاره داشته باشیم که خود یک حسن بزرگ برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شمار می‌آید.

کلام آخر پیرامون رزرو تور استانبول

همان‌طور که در طول مقاله پیش رو اشاره شد زمانی رزرو تور استانبول با هزینه مقرون‌به‌صرفه تری برای شما دنبال می‌شود که پارامترهای متعددی را مدنظر داشته باشید؛ مثلاً از تقویم قیمتی بلیط هواپیما تور شما بهره گرفته باشد تا خرید بلیط با نرخ ارزان‌تری برای شما دنبال شده باشد. از سوی دیگر اقدام به رزرو هتلی خوش قیمت و باکیفیت کرده باشد. یا اینکه در طول سفر شمارا یاری کند تا بتوانید از مراکز خرید نزدیک به هتل بدون هزینه ایاب و ذهاب برای گشت‌وگذار در سطح شهر بهره بگیرید. امید است مطالب ارائه‌شده پیرامون یک مقایسه کلی برای بهره گرفتن از تور استانبول موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا