رمز ارز

نحوه خرید اتریوم در تراست ولت

خرید اتریوم از کیف پول تراست ولت که یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در دنیا به شمار می‌رود، بسیار رایج است. در پشت صحنه محبوبیت جهانی این کیف پول، برخی ویژگی‌ها وجود دارد که به شهرت آن افزوده است؛ از جمله اینکه تراست ولت کیف پولی از نوع چند ارزی یا مالتی‌کوین و وابسته به صرافی مشهور بایننس است. نصب تراست ولت روی سیستم‌های عامل‌ اندروید، ios و ویندوز، امکان گرفتن نسخه بک‌آپ از اطلاعات موجود در این کیف پول و بالاخره تامین امنیت بالا برای کاربران و سرمایه‌گذاران از دیگر ویژگی‌هایی است که تراست ولت را برای معامله و خرید اتریوم و هر ارز دیجیتال دیگری جذاب کرده است.

در این مقاله علاوه بر اینکه تلاش کرده‌ایم نحوه خرید و فروش اتریوم از کیف پول تراست ولت را به شما آموزش دهیم، سازوکار خرید اتریوم در بهترین صرافی ایران را نیز به تفصیل توضیح داده‌ایم.

اتریوم چیست؟

نحوه خرید اتریوم در تراست ولت

اتریوم پس از بیت کوین، دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا است. این ارز دیجیتال پایه و اساس بسیاری از پیشرفت‌های فناوری‌های نوظهور مبتنی بر بلاکچین به شمار می‌رود. اتریوم در سال ۲۰۱۵ توسط ویتالیک بوترین و گاوین وود تاسیس شد و امروز ارزش بازارآن تقریبا به ۱,۱ تریلیون دلار می‌رسد. این ارز محبوب، تا به امروز ۲۰ درصد از سهم بازار جهانی ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

در این میان تفاوت‌های مشخصی میان اتریوم و ارزهای دیجیتال اصلی وجود دارد. برخلاف بیت کوین، اتریوم ارزی بیش از یک وسیله مبادله یا ذخیره ارزش است. اتریوم یک شبکه محاسباتی غیرمتمرکز است که براساس فناوری بلاکچین ساخته شده است. به قول خود کریپتو، اتریوم «یک پلتفرم جهانی و غیرمتمرکز برای پول و انواع برنامه‌های جدید» است که هزاران بازی و برنامه مالی در بستر بلاکجین اتریوم اجرا می‌شوند. اما چیزی که اتریوم را منحصربه‌فرد کرده است است که کاربران می‌توانند برنامه‌هایی که روی بلاکچین اجرا می‌شوند را بسازند؛ دقیقا مثل نرم‌افزارهایی که روی کامپیوتر اجرا می‌شوند. این برنامه‌ها می‌توانند داده‌های شخصی را ذخیره و انتقال دهند یا تراکنش‌های مالی پیچیده را انجام دهند.

چرا باید اتریوم بخریم؟

شبکه بزرگ و در دسترس: اتریوم یک شبکه آزمایش شده و واقعی است که در طول سال‌ها کارکرد و ثبت میلیاردها معامله با ارزش با سایر ارزها تفاوت ایجاد کرده است. این ارز دارای یک جامعه جهانی بزرگ و متعهد است و بزرگترین اکوسیستم در بلاکچین و ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

طیف وسیعی از توابع: علاوه‌ بر استفاده به‌عنوان ارز دیجیتال، اتریوم می‌تواند سایر تراکنش‌های مالی را نیز پردازش کند، قراردادهای هوشمند را اجرا کند و داده‌ها را برای برنامه‌های شخص ثالث ذخیره کند.

نوآوری مداوم: جامعه بزرگی از توسعه‌دهندگان اتریوم دائما به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود شبکه و توسعه برنامه‌های جدید هستند.

دوری از واسطه‌گری: شبکه غیرمتمرکز اتریوم به کاربرن این امکان را می‌دهد که واسطه‌های شخص ثالث مانند وکلایی که قراردادها را می‌نویسند و تفسیر می‌کنند، بانک‌هایی که در تراکنش‌های مالی واسطه هستند یا خدمات میزبانی وب شخص ثالث را، کنار بگذارند.

آموزش گام به گام خرید اتریوم در تراست ولت

نحوه خرید اتریوم در تراست ولت

برای خرید اتریوم از تراست ولت، باید ۵ مرحله را پشت سر بگذارید. در گام نخست انتخاب با شماست که این کیف پول محبوب را روی چه سیستم عاملی نصب کنید. پس از انتخاب سیستم عامل موردنظرتان، نسخه تراست ولت مربوطه را روی گوشی یا رایانه خود نصب کنید. در مرحله بعد عبارتی ۱۲ کلمه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که حفظ آن برای شما بسیار حیاتی است؛ چرا که این عبارت را عینا در ورودی‌های بعدی باید وارد کنید. در غیر اینصورت ثبت نام شما به دلایل امنیتی در همان مراحل اولیه متوقف خواهد شد.

پس از طی کردن گام نخست، اکنون باید وارد اپلیکیشن شوید. اما قبل از آن عبارت ۱۲ کلمه‌ای را برای اینکه فراموش نکنید، در جایی مطمئن یادداشت کنید و سپس مجددا وارد کیف پول تراست ولت شوید. به این ترتیب و پس از گذراندن این مراحل، به صفحه اصلی این کیف پول وارد می‌شوید.

صفحه اصلی تراست ولت خالی است، بنابراین در این مرحله اگر می‌خواهید اتریوم خریداری کنید، ابتدا باید آن را در منو پیدا و سپس این رمز ارز را به صفحه اصلی تراست ولت خود اضافه کنید.

پس از اضافه کردن اتریوم در صفحه اصلی تراست ولت‌تان، در گام سوم نوبت به اضافه کردن و خرید این رمز ارز فرا می‌رسد. در این مرحله شما باید روی گزینه + که در قسمت بالا و سمت چپ این کیف پول قرار دارد کلیک و پس از پیدا کردن آن در قسمت جستجو، خرید اتریوم خود را آغاز کنید.

پس از عبور از این مرحله، روی گزینه Receive کلیک کنید. در این شرایط یک آدرس در قالب QR Code برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که فقط مختص به ولت شماست و آن را باید پس از کپی کردن، برای فروشنده اتریوم که می‌توانید از میان صرافی‌های مختلف انتخاب کنید، ارسال کنید. پس از گذشتن از این مراحل، شما موفق شده‌اید که اتریوم را خریداری و در کیف پول تراست والت از آن نگهداری کنید.

خرید و فروش اتریوم در صرافی او ام پی فینکس

نحوه خرید اتریوم در تراست ولت

قیمت اتریوم یکی از اصلی‌ترین مواردی است که در زمان سرمایه‌گذاری افراد بر روی این رمزارز مورد توجه قرار می‌گیرد. اتریوم به عنوان دومین دارایی محبوب بازار کریپتوکارنسی، توسط سرمایه‌گذاران بسیاری مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی تمایل دارند تا این رمزارز را در محدوده‌های کف قیمتی به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنند. قیمت اتریوم در صرافی او ام پی فینکس به‌صورت لحظه‌ای و با مناسب‌ترین نرخ نسبت به دیگر صرافی‌ها محاسبه می‌شود. در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس هم به صورت لحظه‌ای و هم به صورت پیشرفته می‌توانید اقدام به سفارش‌گذاری کنید.

به منظور خرید اتریوم در او ام پی فینکس ابتدا می‌بایست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن رسمی صرافی ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. ثبت نام در او ام پی فینکس به سادگی و از طریق یک ایمیل امکان پذیر است. پس از ثبت نام می‌بایست وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. احراز هویت در او ام پی فینکس طی سه مرحله و در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود. پس از تایید احراز هویت، حساب کاربری شما فعال شده و می‌توانید به خرید و فروش اتریوم یا هر رمزارز دیگری که در نظر دارید، بپردازید.

پس از ثبت نام و احراز هویت، نوبت به شارژ حساب کاربری در او ام پی فینکس می‌رسد. کاربران می‌توانند به دو روش واریز تومانی و واریز رمزارزی نسبت به شارژ حساب کاربری خود در او ام پی فینکس اقدام کنند.

واریز تومانی در او ام پی فینکس با استفاده از شماره کارت و شناسه واریز امکان‌پذیر است. در واریز با شماره کارت می‌توانید از طریق اتصال به درگاه پرداخت آنلاین بانکی، حساب کاربری خود را به صورت تومانی شارژ کنید. سقف واریز ریالی روزانه با استفاده از شماره کارت برای هر کد ملی برابر با ۲۵ میلیون تومان است.

با استفاده از سرویس شناسه واریز نیز می‌توانید از طریق موبایل بانک، اینترنت بانک و یا مراجعه حضوری به بانک نسبت به حساب کاربری خود واریز تومانی نامحدود در روز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با نحوه واریز تومانی نامحدود می‌توانید از مقالات آموزشی موجود در وبلاگ او ام پی فینکس راهنمایی بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

علاوه بر واریز تومانی، امکان شارژ حساب کاربری به روش واریز رمزارزی نیز فراهم شده است. هر کاربر در او ام پی فینکس به ازای تمامی رمزارزهای موجود در پلتفرم، دارایی آدرس واریزی و کیف پول اختصاصی است. بنابراین شما می‌توانید از طریق شبکه‌های بلاکچین، به کیف پول ارز دیجیتال درون حساب کاربری خود رمزارز ارسال کرده و سپس از آن رمزارز برای انجام معامله استفاده کنید.

پس از شارژ حساب کاربری نوبت به خرید اتریوم می‌رسد. برای خرید اتریوم از صرافی او ام پی فینکس می‌توانید از دو روش «معامله سریع» و «معامله در بازار» استفاده کنید.

در این روش می‌توانید به صورت آنی موجودی تومانی حساب خود را به اتریوم تبدیل کنید. کافیست در قسمت «پرداخت می‌کنم» گزینه تومان و در قسمت «دریافت می‌کنم» نیز ارز دیجیتال اتریوم را انتخاب کنید. سپس می‌بایست مقدار تومانی مورد نظرتان را وارد کنید و روی گزینه «تبدیل» بزنید. به این ترتیب ارز دیجیتال اتریوم به صورت آنی و به قیمت لحظه‌ای بازار او ام پی فینکس برای شما خریداری شده و درون کیف پول حساب کاربری‌تان قابل مشاهده است.

معامله به روش سفارش بازار هم ساده‌ترین و سریع‌ترین روش خرید اتریوم در او ام پی فینکس بوده و سفارش‌گذاری به روش لیمیت، استاپ لیمیت و استاپ مارکت نوعی معاملات پیشرفته هستند که در مدیریت نقاط ورود و خروج از معاملات به شما کمک می‌کنند.

فروش اتریوم به صرافی او ام پی فینکس نیز به راحتی به دو روش «معامله سریع» و «معامله در بازار» امکان‌پذیر است. در روش معامله سریع کافیست در قسمت «پرداخت می‌کنم» گزینه اتریوم و در قسمت «دریافت می‌کنم» گزینه تومان را انتخاب کنید. پس از آن می‌بایست مقدار اتریوم تبدیلی را مشخص کنید و در نهایت بر روی دکمه تبدیل بزنید. با روش بازار معاملات او ام پی فینکس نیز می‌توانید وارد بازار «اتریوم – تومان» شوید و به چهار روش سفارش بازار، سفارش محدود، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) تبدیل اتریوم به تومان را انجام دهید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا