خودرو

روکش صندلی ماشین از کجا بخرم؟

استفاده از روکش صندلی برای خودرو به یک امر متداول تبدیل شده است. صندلی تمام خودروهای سواری به روکش مجهز هستند. استفاده از این کاورها ضمن افزایش جلوه‌های بصری در فضای داخلی خودرو، کیفیت صندلی‌های ماشین را نیز حفظ می‌کنند. تنوع کیفیت و قیمت روکش صندلی ماشین این امکان را برای افراد از قشرهای مختلف فراهم ساخته است که بتوانند متناسب با هزینه‌ای که در اختیار دارند، یک روکش مناسب تهیه کنند. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، خرید روکش صندلی از یک مرجع معتبر و تخصصی است. ممکن است خرید روکش ساده به‌نظر برسد، اما درصورتی‌که، به انتخاب درستی در خرید این محصول نرسید، ممکن است عملکرد بهینه‌ای از آن دریافت نکنید. با ما همراه باشید تا ضمن بررسی قیمت روکش صندلی ماشین، راهنمای خرید این محصول از یک مرجع معتبر را بررسی کنیم.

انواع روکش صندلی خودرو

روکش صندلی به‌عنوان یک متریال محافظتی و تزییناتی، زیبایی فضای داخلی خودرو را تامین می‌کند. صندلی‌ خودروهایی که به روکش‌های شیک و زیبا مجهز هستند، جلوه بصری بیشتری دارند. ازآنجایی‌که، روکش صندلی برای انواع خودرو در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود، باید در انتخاب روکش نهایت دقت را به‌خرج داد. قبل از اینکه به‌دنبال یک مرجع برای خرید این محصول باشید، بهتر است که با انواع روکش‌های صندلی آشنا شوید.‌ وقتی بدانید که دقیقا به‌دنبال چه چیزی هستید، درواقع، یک گام به‌سمت خرید اصولی این محصول برداشته‌اید. دسته‌بندی روکش‌های صندلی خودرو براساس جنس و متریال ساخت آن انجام می‌شود. در ادامه، انواع مختلف روکش را بررسی می‌کنیم.

روکش صندلی چرم

روکش‌های چرمی همان‌طورکه از نام آن مشخص است، از چرم تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. به‌علاوه، این محصولات از ظاهر بسیار جذابی نیز برخوردارند. این روکش‌ها از انواع چرم‌های صنعتی تولید می‌شوند. قیمت روکش صندلی ماشین با چرم مصنوعی نسبت‌به چرم طبیعی ارزان‌تر است؛ درحالی‌که، می‌توان گفت ماندگاری و طول عمر بالایی دارد. اگر فرزند خردسال دارید، روکش‌های چرمی انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهند بود، چون به‌راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شوند. بیشتر شرکت‌های خودروسازی، برای ماشین‌های لوکس و لاکچری خود از روکش‌های چرمی استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید برای افزایش جلوه‌های بصری فضای داخلی خودرو این نوع روکش را انتخاب کنید.

روکش صندلی پارچه‌ای

روکش‌های پارچه‌ای به‌صورت کامل از پارچه‌هایی مانند: کتان یا مخمل تولید می‌شوند و در رنگ‌های مختلف وجود دارند. قیمت روکش صندلی ماشین از جنس پارچه، ارزان‌تر از روکش‌های چرمی است؛ درحالی‌که، روکش پارچه‌ای از قابلیت تنفس‌پذیری برخوردار بوده و برعکس روکش‌های چرمی ضدتعریق است. روکش‌های پارچه‌ای در مقابل ساییدگی و خراش‌های جزئی، مقاومت بیشتری دارند و در فصل گرم سال خنک‌تر به‌نظر می‌رسند. درصورتی‌که، جنبه‌های کاربردی روکش صندلی ماشین برایتان اهمیت بیشتری دارد، می‌توانید روکش‌های پارچه‌ای را انتخاب کنید.

روکش‌های ترکیبی از چرم و پارچه

این نوع از روکش صندلی خودرو به روکش بغل چرم معروف است. قسمت‌های تکیه‌گاه و نشیمن‌گاه این روکش صندلی از جنس پارچه است و قسمت‌های بغل کاور جنس چرم دارد. به‌این‌ترتیب، روکش جنبه‌های زیبایی و تزییناتی داخل خودرو را تامین می‌کند و دیگر دچار تعریق نخواهید شد. روکش‌های ترکیبی، زیبایی خاصی دارند و با قیمت مناسبی هم عرضه می‌شوند.

روکش صندلی ماشین از کجا بخرم؟

قیمت روکش صندلی ماشین

یکی از فاکتورهای مهم در خرید روکش صندلی خودرو قیمت آن است. قیمت روکش صندلی خودرو باتوجه‌به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. از این فاکتورها می‌توان به جنس و کیفیت متریال مصرفی در تولید روکش، کیفیت دوخت و جلوه‌های بصری آن، نوع روکش متناسب با مدل ماشین، برند تولیدکننده، میزان فراوانی خودرو یا میزان عرضه و تقاضای روکش اشاره کرد. اگر روکش صندلی را براساس میزان عرضه و تقاضا و به ترتیب اولویت بررسی کنیم، باید بگوییم که برندهای محبوب روکش شامل روکش صندلی پژو، نیسان، رنو، برلیانس و سایر خودروهای داخلی و خارجی می‌شوند. قیمت روکش صندلی ماشین در بازار در بازه قیمتی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار دارد. نوسان قیمتی در این بازه و محدوده آن طبیعی است، اما باید سعی کنید که روکشی را انتخاب کنید که کیفیت آن با قیمت روکش صندلی خودرو تناسب داشته باشد.

راهنمای خرید روکش صندلی خودرو

در خرید روکش صندلی ماشین چند فاکتور مهم مورد توجه قرار می‌گیرد که براساس آن می‌توانید خرید ایده‌آلی را تجربه کنید. ابتدا باید جنس روکش را انتخاب کنید. برای این منظور، بهتر است که اقلیم و آب‌وهوای منطقه سکونت، شغل خود و مواردی از این قبیل را در نظر بگیرید. درصورتی‌که، در مناطق گرمسیر هستید، روکش‌های پارچه‌ای تنفس‌پذیر انتخاب بهتری هستند. شغل شما یک عامل مهم در انتخاب جنس و رنگ روکش صندلی است. اگر از خودرو به‌عنوان یک وسیله شخصی استفاده می‌کنید و از بابت تمیز کردن و آسیب‌پذیری روکش نگرانی ندارید، می‌‌توانید روکش‌های چرمی با رنگ روشن را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ روکش صندلی دست شما بازتر است و می‌توانید مطابق با سلیقه خود خرید کنید. به‌این‌صورت که می‌توانید روکشی با رنگ‌های همسان یا متضاد با فضای داخلی کابین خودرو را انتخاب کنید.

روکش صندلی ماشین از کجا بخرم؟

مرجع خرید روکش صندلی ماشین

بعد از اینکه نیاز خود را در خرید روکش صندلی مشخص کردید، باید یک مرجع معتبر برای خرید این محصول را انتخاب کنید. بهتر است مرجعی را انتخاب کنید که از اعتبار و میزان رضایت‌مندی مشتریان آن مطمئن باشید. به‌این‌ترتیب، از بابت کیفیت و قیمت روکش صندلی ماشین دغدغه‌ای نخواهید داشت. درصورت لزوم نیز می‌توانید از خدمات مشاوره کارشناسان فروش آن استفاده کنید. پیدا کردن چنین مرجعی چندان هم سخت به‌نظر نمی‌رسد. سایت‌های فروش مطرح در این حوزه به انجام یک خرید مطمئن به شما کمک می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به خرید روکش‌های صندلی انواع خودروها صحبت کردیم و قیمت روکش صندلی ماشین را مورد بررسی قرار دادیم. اگر به‌دنبال یک روکش باکیفیت و با قیمت مناسب هستید و  یک مرجع معتبر و متخصص در زمینه خرید انواع روکش می‌خواهید، سایت ایمالز انتخاب ایده‌آلی برایتان خواهد بود. ایمالز یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه یک بازار رقابتی است که قیمت انواع روکش‌های صندلی در آن کمترین قیمت فروشنده است. شما می‌توانید با اطمینان از اعتبار این مرجع رقابتی یک خرید مطمئن را با قیمت منصفانه و ارزان تجربه کنید. دسته‌بندی محصولات در این مرجع به شما امکان می‌دهد که به‌راحتی روکش صندلی مناسب خودروی خود را پیدا کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا