بین الملل

سال 2024 سال جهش‌های عجیب مالی است!

درحالی‌که نزدیک به 3 ماه از سال 2024 گذشته است همچنان جهش‌های عجیب مالی در حال روی دادن است. موضوعی که نشان می‌دهد اقتصاد جهانی چالشی جدی را در این سال تجربه خواهد کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ چشم‌انداز بازارها در سال آینده موضوعی که می‌تواند مهم‌ترین مسئله برای حل سال آینده باشد، برنامه‌ریزی تصمیم سرمایه‌گذاری در سال آینده است. مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در مهم‌ترین بخش ممکن است سیاست‌های برنامه‌ریزی‌شده سیاست‌گذار برای ۳۶۵ روز آینده باشد که در صورت داشتن منابع برای تأمین آن، مانند برنامه‌هایی که درگذشته شکل گرفت، در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت. سال و باعث رکود قابل‌توجهی شد.

چشم‌انداز بازارها در سال آینده موضوعی که می‌تواند مهم‌ترین مسئله برای حل سال آینده باشد، برنامه‌ریزی تصمیم سرمایه‌گذاری در سال آینده است. مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در مهم‌ترین بخش ممکن است سیاست‌های برنامه‌ریزی‌شده سیاست‌گذار برای ۳۶۵ روز آینده باشد که در صورت داشتن منابع برای تأمین آن، مانند برنامه‌هایی که درگذشته شکل گرفت، در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت. سال و باعث رکود قابل‌توجهی شد.

آنچه در سال آینده می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، شکل‌گیری امواج جنبشی جدید در بازارهای جهانی است که می‌تواند بازارهای داخلی با ریسک را برای سیاست‌گذاران جذابیتی نداشته باشد و مردم را به دنبال سود بیشتر از بازارهای بدون ریسک باشند.

بازارهای بین‌المللی مانند ارزهای دیجیتال، به دلیل تجدیدنظر آن‌ها، درواقع منجر به خروج مقادیر و ارقام قابل‌توجهی از ارز در قالب تتر و ارزهایی از این قبیل خواهد شد که درنتیجه ممکن است بتواند نقشه‌های کوچک سیاستمداری را که برخلاف گذشته نسبت به این مورد هشدار داده بود، شکست دهد.

در سال گذشته، برنامه‌های سیاست‌گذاران ممکن است همچنان با چالش‌های زیادی مواجه شود. مورد بعدی که شاید با توجه به تغییرات شرکت اکثر نمادهای بازار سرمایه و تغییرات آن‌ها و با توجه به اختناق قابل‌توجهی که در سراسر نماد و بازار سرمایه رخ‌داده است، مربوط به چالش در سال آینده باشد.

ممکن است با چالشی به استقبال سال جدید برود زیرا در بازار سرمایه با تعداد قابل‌توجهی از شرکت‌ها مواجه هستیم که به دلیل سیاست‌های مستمر یک‌ساله با سرکوب‌های کوچک و بزرگ مواجه هستند که درواقع بسیاری از این شرکت‌ها را از قیمت واقعی خود دور کرده است. اگر سیاست‌گذاران از برنامه‌های انقباضی خود عقب‌نشینی کنند، می‌تواند به سمت اعداد مورد انتظار حرکت کند.

سالی که گذشت جدا از تصمیمات مختلف اقتصادی، شاهد فراز و نشیب تصمیمات مختلف سیاسی بودیم که هم اقتصاد جهانی و هم اقتصاد داخلی را با نوسانات مختلفی به همراه داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند خطر جنگ و تنش باشد. برخی از موارد ازآنجایی‌که امنیت آرامش را در برخی از نقاط جهان از بین برده بود، او شاهد تأثیر آن بر بازارهای مختلف و اقتصاد جهانی بود که حتی توانست اونس جهانی را که هدف آن ضربه زدن به وسعت هجده صد دلار و حتی بیشتر بود، ضربه بزند. اعداد کم بعدازآن تا اینکه بار تمام اهداف خود را ۱۸۰ درجه تغییر داد و شروع به ضربه زدن به مناطق بالاتر کرد، جایی که اکنون اعداد زوج بالای دو هزار و صد دلار کم‌کم به مناطق حمایت امن تبدیل می‌شوند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا