تلفن

سامسونگ گلکسی A55 5G معرفی شد؛ قیمت و مشخصات

گلکسی A55 5G میان‌رده ای جذاب با رم 12 گیگابایتی که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش تجارت امروز؛ کمپانی سامسونگ از گلکسی A55 5G به‌عنوان جدیدترین میان‌رده قدرتمند خود نیز رونمایی کرد. جدیدترین عضو از این سری محبوب با تغییرات کوچک نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است تا پاسخگوی نیاز کاربران باشد. در ادامه با مشخصات آن آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی گلکسی A55 5G

گلکسی A55 نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و فناوری Vision Booster دارد. ابعاد این دستگاه ۱۶۱.۱ در ۷۷.۴ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۳ گرم است. Galaxy A55 از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند که ارتقای خوبی نسبت به اگزینوس ۱۳۸۰ نسل قبلی محسوب می‌شود. فریم این گوشی از فلز ساخته شده است تا حس بهتری را به کاربر القا کند. در زیر بخش دکمه‌ها نیز برآمدگی خاصی تعبیه شده است که Key Island نام دارد.

گلکسی A55 5G
در قاب عقب گلکسی ای ۵۵ دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. در جلو نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی قرار دارد.

سامسونگ می‌گوید Galaxy A55 5G در بخش دوربین با قابلیت Nightography می‌تواند حتی در شرایطی که نور کافی وجود ندارد، عکس‌های خوبی ثبت کند. پردازنده سیگنال تصویری (ISP) در این دستگاه به هوش مصنوعی مجهز شده است تا عملکردی بهتر از نسل‌های قبلی داشته باشد. سامسونگ همچنین در گلکسی ای ۵۵ با حالت Night Portrait و ویدیوهای ۱۲ بیتی، ثبت تصاویر و ویدیوها در هر شرایطی را ارتقا داده است.

سامسونگ گلکسی A55 5G
نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی فول اچ‌دی پلاس
پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰
دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی اصلی + ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض + ۵ مگاپیکسلی ماکرو
دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با One UI 6.1
قیمت پایه ۴۸۰ یورو

میان‌رده قدرتمند سامسونگ انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. این گوشی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. گلکسی A55 5G به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و One UI 6.1 به بازار خواهد آمد. این موبایل تا چهار سال آپدیت اندروید و تا پنج سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند. سامسونگ همچنین برای اولین‌بار در این سری قابلیت امنیتی Knox Vault را ارائه کرده است.

قیمت گلکسی ای ۵۵ سامسونگ

گلکسی A55 در رنگ‌های یاسی، آبی تیره (مشکی)، آبی یخی و لیمویی عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه این گوشی ۴۸۰ یورو است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا