هنری

سحر دولتشاهی رازهای عاشقانه خود را فاش کرد | صفر تا 100 ازدواج دولتشاهی و همایون شجریان

رازهای عاشقانه سحر دولتشاهی که طی این چند سال برای مخفی ماندشان تلاش می کرد فاش شد.

به گزارش تجارت امروز؛ سحر دولتشاهی در موارد مختلفی در مورد زندگی شخصی خود صحبت کرده است و ما سعی کردیم با جمع آوری او به رازهای عاشقانه او پی ببریم.

او بازیگر سینما و تلویزیون و مجری سابق رادیو و تلویزیون است. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان و اکنون با همایون شجریان ازدواج کرده است. سحر دولتشاهی در دانشگاه آزاد زبان و ادبیات خوانده است. سحر دولتشاهی در فیلم های زیادی حضور داشته است که خاطره انگیزترین آنها «طلا و برنز» است. در زیر به زندگی شخصی سحر دولتشاهی می پردازیم

سحر دولتشاهی در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در دو گرایش ادبیات نمایشی (موسسه آموزش عالی سوره) و مترجمی زبان (دانشگاه آزاد اسلامی) تا مقطع کارشناسی به پایان رسانده است.

او فعالیت رسمی بازیگری خود را با نمایش نیمروز خفته به کارگردانی سریال نیمروز خفته آیت نجفی با بازی رامبد جوان (همسر سابقش) آغاز کرد.
او در سال ۱۳۹۲ برای فیلم «طلا و برنز» به کارگردانی همایون اسعدیان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهاردهمین جشنواره فیلم کنا شد.همچنین بازی فوق العاده سحر دولتشاهی در سی و سومین جشنواره فیلم سحر با فیلم «عصر یخبندان» و بازی در فیلم های «عرق سرد» و «چراحه استانبول» در سی و ششمین جشنواره فیلم سحر برای بازی فوق العاده اش برنده جایزه بلورین شد. جایزه سیموگر برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن.

او بار دیگر برنده جایزه بلورین سیمرغ جشنواره فجر برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان در مراسم ختم استاد محمدرضا شجریان بسیار داغ شد. سحر دولتشاهی سوار خودرو همایون شجریان بود و اغلب با او در مراسمات حضور پیدا می کرد. اینجا بود که شایعه ازدواج این دو شروع شد.

سحر دولتشاهی در خودرو همایون شجریان

هر دو در این مورد سکوت کردند؛ مدتی بعد اما عکس هایی از حضور این دو در کنار هم در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی در گیت فرودگاه عکس سحر دولتشاهی در کنار همایون شجریان

این اتفاق منجر به انتشار ویدئویی از همایون شجریان شد که به صورت ضمنی ماجرا را تایید کرد.

در نهایت هم همایون شجریان در برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور به این موضوع اشاره و آن را تایید کرد. او طی صحبت هایش گفت که پس از کنسرتی که برگزار شد این دو تصمیم گرفتند که به صورت علنی ازدواج خود را اعلام کنند.

دولتشاهی پس از مصاحبه همایون شجریان در برنامه ۳۶۰ درجه عادل فردوسی پور با این پست در اینستاگرام به موضوع اعلام خبر ازدواجش با همایون شجریان واکنش نشان داد.

واکنش سحر دولتشاهی به انتشار خبر ازدواجش با همایون شجریان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان با هم آشنا شدند و ازدواج کردند

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در یک تئاتر با هم آشنا شدند و در ۶ اسفند ۱۳۸۷ با یکدیگر ازدواج کردند.سحر دولتشاهی در جایی گفت من و رامبد دوستان مشترک داشتیم و از همه جا همدیگر را می شناختیم.

دوستی من با رامبد مانند بسیاری از ازدواج‌های ایران، دو سال بعد به ازدواج من منجر شد…

عاشقانه سحر دولتشاهی و رامبد جوان

وقتش که شد بیشتر به هم علاقه مند شدیم و آشنایی‌مان تا ازدواج ادامه داشت. بعد از خواستگاری رامبد نزد پدرم رفت و در مورد تصمیمش با او صحبت کرد و در نهایت خواستگاری کرد.

جدایی زوج عاشق

وقتی شایعات رامبد جوان و سحر دوراشاهی فضای مجازی را در بر گرفت، خیلی ها باور نمی کردند که این زوج دوست دارند از هم جدا شوند، اما کم کم مشخص شد که منشا این شایعات موثق بوده و متاسفانه طلاق گرفته اند.

در نهایت آنها در سکوت کامل از هم جدا شدند و مدت زیادی در مورد طلاق صحبت نکردند و بدیهی است که آنها دوست نداشتند که حریم خصوصی آنها نقض شود و داستان زندگی آنها توسط رسانه ها تعریف شود.

رفتار رامبد جوان و سحر دولتشاهی با هم در مراسم ختم استاد شجریان

من در دادگاه از او شکایت کردم که او را از کار منع کنم، اما چون خودم اجازه کار داشتم…

دلیل اصلی جدایی سحر دوراشاهی و رامبد جوان هنوز برای مردم مشخص نیست. سخار درشتهی بعدها در مصاحبه ای گفت که سال ۱۳۹۲ برای من سال شلوغی بود اما در خلوتی دلپذیر گذراندم، نه تنها به عنوان بازیگر بلکه به عنوان یک بازیگر نیز رشد کردم و بسیاری از جنبه های دیگر نیز رشد کرده اند.

پایان مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا