اجتماعی

طرز تهیه تارت توت فرنگی، لوکس و خوشمزه

تارت توت فرنگی، یک دسر فوق العاده ساده و خوشمزه می باشد. این دسر انتخاب کاملا مناسبی برای مجالس لوکس است. ما در این مقاله تهیه این تارت را به آسان ترین روش آموزش می دهیم.

به گزارش تجارت امروز؛ تارت توت فرنگی، با رسیدن فصل گرما معمولا بهترین گزینه برای انتخاب دسر است. در این فصل با توت فرنگی های تازه و شیرین، طعم تارت خوشمزه تر از همیشه می شود. معمولا برای روزهای گرم تابستونی، به دنبال دسر همراه شربت های خنک هستیم تا گرما برای ما قابل تحمل تر باشد.

تاریخچه تارت توت فرنگی

این تارت فندقی توت فرنگی به افتخار یک قهرمان گمنام آمریکایی، Tadeusz Kościuszko، ژنرالی است که از لهستان به آمریکا مهاجرت کرد تا به آرمان انقلابی کمک کند. او در آستان بنجامین فرانکلین در فیلادلفیا حاضر شد و داوطلب شد تا نیروها را رهبری کند. در سال ۱۷۷۶، کنگره قاره ای او را به عنوان سرهنگ مهندسان مأمور کرد و او قلعه ها و رودخانه های آمریکا را در برابر نیروی دریایی بریتانیا مستحکم کرد و وست پوینت را طراحی کرد. این غذا به عنوان ادای احترام به ژنرال بزرگ، مهندس و مبارز آزادی درست می شود، زیرا او نوشته است که عاشق توت فرنگی است، میوه ای که در «خانه دوم» او، آمریکا، وحشی و فراوان می روید.

مولد لازم برای تهیه تارت توت فرنگی

آرد ۱۲۵ گرم
پدر قند ۴۵ گرم
نمک ۱/۲ ق چ
پودر پسته ۱۵ گرم
کره ۵۵ گرم
تخم مرغ ۳۵ گرم
کاغذ روغنی به تعداد لازم
شیر ۲۰۰ گرم
شکر ۴۰ گرم
نشاسته ذرت ۱۵ گرم
سس توت فرنگی ۳۰گرم

طرز تهیه تارت توت فرنگی

مرحله اول: در ابتدا باید پودر قند، آرد، نمک، پودر پسته را با هم  مخلوط کنید. سپس کره تقریبا سرئ را به این ترکیب اضفه می کنیم. حالا با لیک تمام مواد را به خوبی هم میزنیم تا صاف و یکدست شود.

مرحله دوم: حالا بعد از اینکه مواد قبلی خوب ترکیب شد، نوبت به اضافه کردن تخم مرغ می رسد و دوباره با لیسک تمام مواد را منسجم می کنید.

مرحله سوم: بعد از اینکه مواد را ترکیب کردید. دو کاغذ روغنی قرار دهید و مواد را روی آن ها به خوبی پهن کنید تا یک دست شود و بعد دو ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و سفت شود.

مرحله چهارم: بعد از دو ساعت خمیر را از یخچال بیرون می آوریم  و با قالب های تارتآن ها را برش می زنیم و در سینی فر می چینیم  تا آماده پخت شود.

طرز تهیه مایع توت فرنگی

مرحله اول: شما باید در این مرحله شیر و شکر را روی حرارت بگذارید تا با هم گرم شود و مخلوط شود.

مرحله دوم: حالا شما باید، شکر، نشاسته ذرت، زرده نخم مرغ و سس توت فرنگی را در یک ظرف ترکیب می کنید و خوب هم می زنید. در اینجا شیر گرم را آرام و مرحله به مرحله به مواد اضافه می کنیم و باهم ترکیب می کنیم.

مرحله سوم: بعد از این که مواد بالارا ترکیب کردید. دوباره روی حرارت گذاشته و  سس توت فرنگی را اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا مخلوط و یک دست شوند.

مرحله چهارم: شما دراینجا بعد ازاینکه مایه سرد شد روی تارت ها می ریزیم و سپس روی آن هم از سس توت فرنگی اضافه می کنیم و برای تزئین می توانید از توت فرنگی های حلقه شده استفادهکنید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا