اجتماعی

روانشناس ایرانی در کانادا

با توجه به این که مهاجرت از ایران به خارج از کشور مخصوصا کشور کانادا بسیار دیده می شود، اکثر افرادی که به تازگی به کشور کانادا مهاجرت کرده اند و یا سال ها از مهاجرت آن ها به این کشور گذشته باشد، همواره این دغدغه را دارند که برای حل مشکلات روانی خود از روانشناس ایرانی در کانادا کمک بگیرند یا این که از روانشناسان کانادایی کمک دریافت کنند.

روانشناس ایرانی در کانادا

با توجه به این که برای همه افراد راحت تر است که با زبان مادری خود صحبت کنند، مخصوصا مواقعی که از یک مشکل رنج می برند، پس مسلما انتخاب مشاور برای ایرانیان خارج از کشور در اولین مرحله ایرانی بودن مشاور است.

البته انتخاب روانشناس ایرانی در کانادا یا روانشناس کانادایی بیشتر به مدت زمانی که  فرد در کانادا زندگی کرده است بستگی دارد. ولی در هر صورت زمانی که در جلسات مشاوره در خارج از کشور صحبت از احساسات یا گفتن تجربیات یا خاطرات کودکی و خانوادگی می شود، این امکان وجود دارد که به صورت ناخودآگاه با زبان مادری صحبت شود، یا حتی ممکن است که زبان فارسی را در حین صحبت با زبان دوم ترکیب کنید. بنابراین در صورت یافتن مشاور ایرانی در کانادا این مشاور بهتر می تواند احساسات شما را درک کرده و شما را راهنمایی کند.

ضرورت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

با توجه به این که مهاجرت به کشور کانادا بیش از پیش سرعت گرفته است و در کنار تمام مشکلات عمومی که همه مردم دنیا را درگیر کرده است، مهاجرین به دلیل دور بودن از کشور و عزیزان خود، فشارهای روانی زیادی را متحمل می شوند. این مشکلات روحی و عاطفی به یکی از بزرگترین چالش های مهاجرین تبدیل شده است. بنابراین بسیاری از ایرانیان خارج از کشور مخصوصا ایرانیان مقیم کانادا برای به دست آوردن آرامش و متعادل کردن روند زندگی خود به دنبال روانشناس ایرانی در کانادا هستند.

ویژگی های یک روانشناس خوب ایرانی در خارج از کشور

با توجه به این که روانشناس ایرانی در کانادا نسبت به روانشناس های کانادایی برای مشاوره دادن به ایرانیان مقیم کانادا ارجحیت دارند. اما همه ما این نکته را می دانیم که مشاوره های روانشناسان داخل کشور با کیفیت تر و مطلوب تر از مشاورینی است که در خارج از کشور مشاوره می دهند. بنابراین بهترین گزینه برای مشاوره ایرانیان خارج از کشور، دریافت مشاوره آنلاین از یک کلینیک معتبر در داخل ایران است.

یکی از بزرگترین مزایای دریافت مشاوره از مشاورین ایرانی داخل از کشور مبحث هزینه های آن می باشد. با توجه به قیمت دلار شما می توانید از با کیفیت ترین مشاورین ایرانی که هم زبان شما هستند با کمترین هزینه استفاده کنید. به این گونه که درآمد دلاری داشته اما به ریال برای درمان مشکلات روانی خود هزینه می کنید.

مزایای مشاوره آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

یک روانشناس ایرانی با پیشینه فرهنگی و سنتی نزدیک به شما، می تواند چالش های شما را در مقایسه با یک روانشناس کانادایی بهتر درک کند. این عامل کوچک ممکن است نقش بزرگی در درمان و تسریع روند درمان داشته باشد.

  • در دسترس بودن و مطابقت با منطقه زمانی شما
  • امکان ارائه مشاوره به زبان مادری
  • امکان داشتن جلسه مشاوره با یک روانشناس با فرهنگ مشترک
  • امکان مشاوره با بهترین روانشناس در ایران
  • نبود مشکل دسترسی به روانشناسان خوب
  • عدم صرف وقت برای رفت ‌و آمد
  • مدیریت مالی
چگونه می توانم یک روانشناس ایرانی در کانادا پیدا کنم؟

یافتن روانشناس ایرانی در ونکوور، تورنتو و مونترال کار سختی نیست، اما برای یافتن یک روانشناس خوب در کانادا، درمان آنلاین بهترین انتخاب است. از سوی دیگر، ممکن است زمانی را خارج از شهر باشید، یا هر شرایطی که درمان آنلاین می تواند برای شما مفید باشد. شما در درمان آنلاین این شانس را دارید که جلسات درمانی خود را با بهترین روانشناسان ایرانی در سراسر جهان داشته باشید.

موسسه حس تحول شمیرانات در تهران با بهره مندی از روانشناسان و روانپزشکان با تجربه امکان ارائه خدمات و مشاوره رایگان را به ایرانیان خارج از کشور دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

گزینه های درمانی روانشناس ایرانی در کانادا و کشور های دیگر

مدیریت استرس

مهاجرت کردن برای هر کسی استرس زا خواهد بود. مطالعات روانشناسی نشان داده است که مهاجران در معرض خطر بالایی از استرس و اختلالات مربوط به تروما مانند تجربه PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) یا اختلالات سازگاری پس از مهاجرت هستند. بنابراین بسیار مهم است که برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی خود به یک روانشناس مراجعه کنند.

درمان افسردگی در ایرانیان خارج از کشور

تنها بودن بد نیست اما تنهایی بعد از تجربه تنهایی، ناتوانی در لذت بردن از زندگی و غم و اندوه بعد از مهاجرت در صورت عدم درمان، به افسردگی تبدیل می شود. بنابراین یک روان درمانگر می تواند به شما در مدیریت خلق و خوی و درمان افسردگی کمک کند.

زوج درمانی

یکی از باورهای غلط و بسیار رایج این است که “مشکلات زناشویی خود به خود و با گذر زمان حل می شود” . افرادی که دارای مشکلات زناشویی هستند و مهاجرت نیز می کنند، با چالش های جدیدی در زندگی روبه رو می شوند، کمک روانشناس حرفه ای در زوج درمانی و یک سکس تراپیست خوب در چنین مواردی ضروری خواهد بود.

خانواده درمانی

مشکلات خانوادگی حتی زمانی که فرد مهاجرت کرده باشد و از خانواده خود فرسنگ ها دور باشد، می توانند بر زندگی فرد تأثیرات منفی بگذارند. یک روانشناس ایرانی در کانادا یا سایر کشور ها که با فرهنگ خانواده های ایرانی آشنا است، می تواند در این زمینه به آن ها کمک کند.

درمان کودک و نوجوان

تربیت کودک از پیچیده ترین موضوعات است که به یادگیری مهارت های زیادی نیاز دارد. در صورتی که فرزند شما بزرگ شده است، مهارت های یادگیری حتی ضروری تر و پیچیده تر خواهد بود. کودک درمانی به کودک شما کمک می کند تا سازگاری معقولی را در مهاجرت تجربه کند.

مهاجرت و افسردگی

علاوه بر تمام مشکلات و چالش های گفته شده در بالا، مهاجرت به خودی خود می تواند نگرانی هایی را ایجاد کند که منجر به اضطراب، تردید و انزوا در افراد می شود. به همین دلیل است که یک روانشناس ایرانی در کانادا، متخصص در زمینه مهاجرت، می تواند به شما در پذیرش و حل موثر شرایط کمک کند.

نتیجه گیری

یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال روانشناس ایرانی در کانادا هستند، درمان آنلاین می باشد. همان طور که گفته شد یکی از بهترین موسسات روانشناسی در تهران که می تواند مشاوره آنلاین به ایرانیان خارج از کشور ارائه دهد، موسسه روانشناسی حس تحول می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماش باشید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا