رمز ارز

مرجع آموزش صرافی کوینکس در کوینکس هلپ

پیدا کردن یک صرافی خوب که بتوان در بستری امن معامله رمزارزها را در آنجا انجام داد یا آن‌ها را به پول ملی تبدیل کرد، همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های معامله‌گران و تریدرها بوده‌است. وجود تحریم‌ها هم دلیلی بوده که نگرانی‌ها را بیشتر کرده‌است و باعث شده تا فعالیت در این زمینه برای کاربران ایرانی به امری پیچیده و چالش‌برانگیز تبدیل شود. یکی از معدود صرافی‌هایی که می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران ایرانی باشد، صرافی کوینکس است.

مزیت Coinex در این است که تحریم‌ها محدودیتی در فعالیت آن ایجاده نکرده‌اند و توانسته خدمات قابل توجهی را به معامله‌گران ارزهای دیجیتال در ایران نیز ارائه دهد. قطعا برای کار با هر صرافی نیاز به آموزش کامل و جامع وجود دارد؛ ازاین‌جهت، اگر به دنبال بهترین مرجع آموزش صرافی کوینکس در ایران هستید، کوینکس هلپ همراه شماست.

نوشته های مشابه

صرافی Coinex چیست؟

کوینکس (CoinEx) یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی در ایران محسوب می‌شود که با وجود تحریم‌های بین‌المللی و محدودیت‌هایی که بسیاری از صرافی‌های بزرگ مانند بایننس (Binance) و کوکوین (KuCoin) دارند، همچنان به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد. جالب است بدانید بر اساس داده‌های منتشرشده از وب‌سایت تریدرز یونیون (Traders Union)، درصد قابل توجهی از کاربران این صرافی را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. این موضوع نشان‌دهنده آن است که Coinex یکی از پلتفرم‌های اصلی مورد انتخاب کاربران ایرانی برای خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال است.

خدماتی که کوینکس به کاربران خود ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  • Swap (تبدیل ارز)

  • Spot Trading (معاملات نقدی یا اسپات)

  • Margin Trading (معاملات مارجین)

  • Strategic Trading (معاملات استراتژیک)

  • Futures (معاملات فیوچرز)

  • Financials (سپرده‌گذاری)

  • AMM (بازارسازی خودکار)

  • Loans (وام‌های کریپتویی)

  • و …

لازم به ذکر است که برای دسترسی به این خدمات و امکانات، ابتدا باید در صرافی ثبت‌نام کرده و در صورت تمایل، احراز هویت کنید. سپس با واریز وجه یا شارژ حساب می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. همچنین برای برداشت دارایی‌ها یا سودهای به‌دست‌آمده از معاملات، باید نحوه برداشت در صرافی را بیاموزید. با این پیش‌زمینه می‌توانید آموزش ثبت‌نام، دریافت و واریز وجه در Coinex را دریافت کنید تا بتوانید با اطلاعات کامل و کمک مشاوران حرفه‌ای، معاملات دیجیتال خود را انجام دهید.

آموزش ثبت‌نام در Coinex

در اولین مراحل از آموزش صرافی Coinex در کوینکس هلپ، یاد می‌گیرید که چطور باید در این صرافی حساب باز کنید. برای ورود به صفحه اصلی سایت Coinex دقت داشته باشید که حتما باید آدرس این سایت به نشانی www.coinex.com را در مرورگر خود تایپ کنید. جستجوی نام این صرافی در گوگل ممکن است سبب شود تا با سایت‌های فیشینگ مواجه شوید؛ بنابراین، برای جلوگیری از چنین سایت‌هایی و افزایش امنیت حساب خود، آدرس سایت را به‌طور کامل تایپ و جستجو کنید.

نحوه واریز وجه در کوینکس

پس از آن‌که در این صرافی ثبت‌نام کردید، می‌توانید تترهای خریداری‌شده خود را از صرافی ایرانی به حساب خود در Coinex منتقل کنید. برای واریز وجه به این حساب لازم است مراحلی را دنبال کنید که به ترتیب، عبارت‌اند از:

  1. با ایمیل و پسورد مربوطه، وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید.

  2. حال شما می‌توانید به‌راحتی با کلیک روی گزینه Deposit به پنل واریز Coinex منتقل شوید. همچنین، درصورتی‌که نیاز باشد، می‌توانید از منوی گوشه سمت راست بالا روی Assets کلیک کرده و سپس گزینه Deposit را از آنجا انتخاب کنید.

  3. اولین کاری که لازم است در صفحه واریز کوینکس انجام دهید، انتخاب ارز دیجیتال موردنظر خود است.

  4. بعد از آن‌که ارز دیجیتال موردنظر خود را انتخاب کردید، حالا نوبت به انتخاب شبکه انتقال ارز می‌رسد. شما می‌توانید شبکه موردنظرتان را از میان شبکه‌هایی که برای هر ارز دیجیتال انتخاب‌ شده، تعیین کنید.

  5. در این مرحله، Coinex هشداری را برای شما نمایش می‌دهد. هشدار حاکی از آن است که تراکنش موردنظر تنها زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که در مبدأ نیز شبکه یکسانی را انتخاب کرده باشید.

  6. با فعال کردن تیک عبارت I’m aware… که نشان می‌دهد شما هشدار مربوط به رعایت یکسان بودن شبکه در هر دو سمت را متوجه شده‌اید، دکمه  Confirm فعال می‌شود.

  7. حالا کافی است بر روی گزینه Confirm کلیک کنید تا آدرس جابجایی رمزارز موردنظرتان نشان داده شود.

مرجع آموزش صرافی کوینکس در کوینکس هلپ

نحوه برداشت وجه از کوینکس

فرایند برداشت وجه شباهت بسیاری به انتقال وجه به این صرافی دارد؛ اما چند نکته را فراموش نکنید: بسته به اینکه شرایط شما چگونه است؛ احراز هویت انجام داده‌اید یا نه؟ سقف برداشت‌های شما در طول ۲۴ ساعت متفاوت خواهد بود. اگر احراز هویت کرده باشید، سقف برداشت به ۱ میلیون دلار در ۲۴ ساعت هم می‌رسد.

اکنون، برای برداشت وجه از این صرافی طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. برای برداشت وجه از صرافی، دوباره به گزینه Assets در گوشه سمت راست بالای تصویر رفته و این ‌بار روی Withdraw کلیک می‌کنیم.

  2. در مرحله نخست، کافی است ارز دیجیتال موردنظرتان را با کلیک روی BTC که به ‌صورت پیش‌فرض فعال است، از لیست انتخاب کنید.

  3. بعد از انتخاب ارز دیجیتال، مرحله بعدی انتخاب شبکه است.

  4. سپس، وارد کردن آدرس مقصد در فیلد Withdrawal Address را انجام دهید. این آدرس به‌طورمعمول یک آدرس عمومی از کیف پول یا صرافی موردنظرتان است که از قبل کپی کرده‌اید.

  5. درنهایت، مقدار ارزی که می‌خواهید برداشت کنید را مشخص کنید.

مرجع آموزش صرافی کوینکس در کوینکس هلپ

کلام آخر

کوینکس صرافی‌ای است که کار کردن با آن بسیار راحت است و طراحی آن به گونه‌ای است که حتی معامله‌گران مبتدی هم می‌توانند با آن کار کنند. این صرافی نه‌تنها معاملات امن و مطمئن را برای کاربران خود تضمین می‌کند، بلکه کاربران ایرانی می‌توانند بدون نگرانی از بابت محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، از خدمات Coinex بهره‌مند شوند. با انجام عملیات احراز هویت در این صرافی، می‌توانید تا روزانه یک میلیون دلار نیز برداشت داشته باشید؛ اما دقت داشته باشید که برای اینکه به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید و چالش‌های این مسیر را بشناسید، نیاز به یک مرجع معتبر برای آموزش Coinex دارید.

سایت کوینکس هلپ یک مرجع قابل اعتماد برای آموزش کاربران فارسی زبان است که نحوه کار با این صرافی را به‌طور دقیق توضیح می‌دهد. هر سوالی که درباره خدمات Coinex داشته باشید، می‌توانید با پشتیبانی این مجموعه در سایت آن‌ها به نشانی coinexhelp.com در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا