تلفن

مشخصات تبلت پوکو پد با HyperOS+ قیمت

 پوکو پد با HyperOS در 28 نوامبر 2023 رونمایی شد. این کمپانی اعلام کرده است، به دنبال ارئه کیفیت خوب در نمایش و عمر باتری طولانی است.

به گزارش تجارت امروز؛ پوکو پد با HyperOS، اولین تبلت پوکو مبی باشد. به دلیل شباهت زیادی که این تبلت با MIUI دارد. به ویژه از نظر ظاهر و عملکرد، کسانی که قبلا از MIUI استفاده کرده اند، کار با پوکو پد برای آن ها راحت تر است.

معرفی پوکو پد با HyperOS

پوکو پد با تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام، اسنپدارگون ۷s نسل ۲ معرفی شد. همچنین رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی از مشخصات پوکو پد می باشد. علاوه بر آن شما می توانید با کارت microSD تا ۱/۵ ترابایت فضای ذخیره سازی را افزایش بدهید.

این تبلت در اندروید ۱۴ با رابط کاربری سفارشی ، HyperOS 1.0 پوکو اجرا خواهد شد. این ترکیب یک تجربه تمیز و کاربر پسند با آخرین ویژگی ها و بهینه سازی های بالقوه برای عملکرد و عمر باتری را ارائه می دهد.

ورزن پوکو پد حدود ۵۷۱ گرم است. همچنین رنگ بندی آن شامل: خاکستری گرافیکی و آبی اقیانوسی می باشد.

صفحه نمایش پوکو پد با HyperOS

پوکو پد با HyperOS

پوکو پد با HyperOS، احتمالا دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۶۰۰ x 2560 پیکسل است. این به یک تجربه تماشای واضح و پر جنب و جوش ترجمه می شود.

ایده آل برای تماشای فیلم، مرور وب یا کار بر روی پروژه های خلاقانه. با یک نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز شایعه شده، صفحه نمایش باید پیمایش صاف و پاسخگویی را ارائه دهد، و تجربه کلی کاربر را افزایش دهد.

اتصال پوکو پد با HyperOS

از لحاظ اتصال، انتظار می رود که پوکو پد فقط وای فای باشد. پشتیبانی از آخرین استاندارد wi-fi 6 برای اتصالات بی سیم سریع و قابل اعتماد. این به کاربرانی که عمدتا محتوا مصرف می کنند یا از طریق شبکه های Wi-Fi آنلاین کار می کنند، خدمت می کند.

اتصال بلوتوث ۵.۲ نیز محتمل است، اطمینان از جفت شدن بدون درز با هدفون های بی سیم، بلندگو ها و سایر لوازم جانبی. در حالی که هیچ تاییدیه ای در مورد پشتیبانی NFC وجود ندارد، عدم وجود آن ممکن است برای کاربران که به پرداخت های بدون تماس متکی هستند، در نظر گرفته شود.

دوربین پوکو پد با HyperOS

هر دو دوربین جلو و عقب پوکو پد با HyperOS دارای سنسورهای ۸ مگاپیکسلی هستند. در حالی که این دوربین ها باید برای تماس های ویدیویی و عکاسی معمولی کافی باشند. پوکو پد احتمالا شامل سنسورهای ضروری مانند شتاب سنج، ژایروسکوپ و سنسور نزدیکی است که ویژگی هایی مانند چرخش خودکار صفحه نمایش و عملکرد بیدار یا خواب را امکان پذیر می کند.

باتری و قلم پوکو پد با HyperOS

قلم پوکو پد

پد POCO یک باتری بزرگ ۱۰٬۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را بسته بندی می کند و وعده استفاده طولانی مدت با یک بار شارژ را می دهد.

این به ویژه برای کاربرانی که به طور مکرر سفر می کنند یا نیاز به دوام تبلت خود در طول یک روز کاری دارند مفید است. این تبلت همچنین از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می کند و در صورت نیاز امکان شارژ سریع را فراهم می کند.

شیائومی برای کمک به بهبود استفاده و حداکثر بهره‌وری از تبلت، قلمی هوشمند عرضه می‌کند که به‌صورت جداگانه قابل خریداری است.

ویژگی های پوکو پد با HyperOS

تمرکز بر هوش مصنوعی: HyperOS بر ادغام با قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند زیرنویس‌های خودکار، تبدیل گفتار به متن، ترجمه صوتی در زمان واقعی و حتی پرتره‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی تمرکز دارد.
عملکرد بهبود یافته: شیائومی ادعا می‌کند که HyperOS از یک سیستم فایل سبک‌تر و مدیریت ذخیره‌سازی بهینه‌شده بهره می‌برد که منجر به عملکرد روان‌تر و به‌روزرسانی‌های OTA سریع‌تر می‌شود.
یکپارچه‌سازی عمیق‌تر با شیائومی: HyperOS به شما امکان می‌دهد از طریق حساب شیائومی خود، یکپارچه‌سازی عمیق‌تری با سایر دستگاه‌ها و خدمات شیائومی داشته باشید.

قیمت پوکو پد با HyperOS

قیمت اعلام شده برای پوکو پد ۳۲۹ دلار می باشد. کیبورد و قلم هوشمند آن به صورت جداگانه فروخته می شود که به ترتیب ۷۹ و ۵۹ دلار قیمت آن ها است. همچنین قیمت اولیه پوکد برای تبلیغات فروش؛ به ۲۹۹ دلار کاهش پیدا کرده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا