مسکن

معرفی برندهای مطرح در برقی در بازار ایران!

درب برقی در دنیای ماشینی امروز به یکی از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات الکترونیکی تبدیل شده است. به طوری که اغلب ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری و تجاری مجهز به سیستم های برقی برای باز و بست هستند.

با توجه به فراوانی تقاضا برای این درب ها، شرکت ها و سازندگان مختلفی در سراسر دنیا به طراحی و تولید انواع جک برقی و دیگر تجهیزات آن مشغول می باشند. در این مقاله تصمیم داریم مورد از بهترین برند در برقی را معرفی نموده و مزایا و معایب هر یک را بررسی کنیم.

۱- جک درب برقی BFT

BFT یکی از بهترین برند در برقی است که در ایتالیا تولید می شود. کیفیت بالای قطعات این برند و ظرافت فوق العاده آن ها از منظر طراحی و ساخت از جمله دلایل محبوب بودن محصولات این برند ایتالیایی است. در حال حاضر BFT در حوزه تولید انواع جک بازویی اعم از هیدرولیک و الکترومکانیک و همینطور انواع جک ریلی (کشویی) فعالیت می کند. لاین تولید بی اف تی تنوع زیادی داشته و محصولاتی بسیار عالی برای درب های گوناگون طراحی می کند.

جک درب برقی BFT از اواخر دهه ۷۰ شمسی وارد ایران شد و توانست به سرعت جایگاه معتبری برای خود دست و پا کند. علت این حضور قدرتمند در بازار، کیفیت بالای محصولات و طول عمر زیاد آن ها بود. به طوری که امروزه در سراسر جهان بی اف تی را یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات درب برقی می شناسند.

معرفی برندهای مطرح در برقی در بازار ایران!

۲- جک درب برقی Faac

برند Faac یکی از بزرگ ترین و معتبرترین سازندگان فعال در عرصه تولید جک درب برقی است. مبدا این برند نیز در کشور ایتالیا قرار دارد. هدف این سازنده ایتالیایی طراحی و تولید محصولات قابل اطمینان، امن و دارای طول عمر زیاد می باشد. تاکنون نیز توانسته در راه رسیدن به هدف خود موفق و مطمئن جلو برود. جک بازویی، جک ریلی و راهبند از جمله تولیدات Faac هستند.

حضور سیستم های جک برقی فک در ایران نیز موجب ایجاد تحولی بزرگ در سبک ارائه خدمات درهای اتوماتیک موجود در بازار گردید. از این رو جک های ساخت Faac را می توان به عنوان بهترین برند در برقی بازار ایران و حتی جهان دانست.

۳- جک درب برقی V۲

V۲ یکی دیگر از ساندگان ایتالیایی است که زمینه تولید سیستم های درب برقی فعالیت می کند. این برند از سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است. V۲ اوایل کار با ارائه ایده های کوچک در زمینه درب برقی قدم به دنیای رقابت با دیگر برندها گذاشت. با گذشت زمان و ارائه محصولات باکیفیت، این برند ایتالیایی توانست رفته رفته جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. به طوری که امروزه آن را یکی از بهترین برندهای درب برقی دنیا می دانند.

سیستم های درب برقی ساخت V۲ دارای یک برد الکترونیکی کامل با قابلیت های بسیار متنوع و پیشرفته است. همچنین جک های ساخت آن هم از استقامت بسیار بالایی برخوردارند. دلیل این امر گرد هم آوردن گروهی از متخصصان برتر جهان برای تولید تجهیزات در برقی است.

۴- جک درب برقی بلانکو

بلانکو یکی از برندهای جک درب برقی چین است که در بازار به عنوان قدیمی ترین سازنده تجهیزات در برقی شناخته می شود. محصولات بلانکو تحت لیسانس اسپانیا تولید و به بازار عرضه می شوند. جک در برقی ساخت بلانکو انتخابی مناسب برای درب های لولایی دو لنگه در ساختمان های مسکونی و اداری است. امروزه سابقه و قدمت بلانکو در کنار گارانتی طولانی مدتی که بر محصولاتش عرضه می کنند، موجب تمایز آن نسبت به دیگر رقبا در دنیا شده است. به طوری که برخی آن را بهترین برند درب برقی می دانند.

معرفی برندهای مطرح در برقی در بازار ایران!

۵- جک درب برقی پروتکو

شرکت پروتکو یکی دیگر از با سابقه های ایتالیاست که در زمینه تولید جک درب برقی و دیگر تجهیزات آن فعالیت می کند. کیفیت بالای محصولات و طراحی زیبا و خلاقانه آن ها منجر به محبوبیت زیاد پروتکو در بازارهای جهانی شده است. جک درب پارکینگ، کرکره برقی، راهبند و … محصولات تولیدی پروتکو هستند.

پروتکو را می توان یکی از اولین برندهای خارجی درب اتوماتیک بازار ایران به شمار آورد. در طول ۴۰ سال سابقه ساخت سیستم های درب برقی، این برند ایتالیایی توانسته جایگاه معتبری برای خود ایجاد نماید. به طوری که امروزه یکی از قدیمی ها و کهنه کارهای ساخت جک برقی شناخته می شود. در این سال ها پروتکو یکی از بهترین برندهای در برقی در ایران بوده و فروش زیادی را هم تجربه کرده است.

۶- جک درب برقی Life

یکی دیگر کمپانی های ایتالیایی که در زمینه تولید جک درب برقی خوش درخشیده، برند Life است. محصولات این برند در بازار به عنوان قوی ترین، قدیمی ترین و معتبرترین محصولات شناخته می شوند. کیفیت مثال زدنی جک های Life موجب دریافت فید بک های فوق العاده از سوی مشتریان شده است.

محصولات Life اغلب قیمت بالایی دارند. این مسئله در گرو کیفیت عالی و طراحی زیبا و خاص جک های این برند ایتالیایی است. در واقع لایف را می توان یک کمپانی متخصص در حوزه تولید جک درب برقی دانست.

۷- جک درب برقی Genius

Genius زیرمجموعه کمپانی فک ایتالیا است. از این رو محصولات آن بر اساس فناوری برند فک ساخته می شوند و کیفیت مناسبی دارند. در واقع قطعات داخلی جک درب برقی ساخت Genius همان قطعات Faac است. از جمله این قطعات می توان به مدار فرمان، میل ماردان و قطعات داخلی جک اشاره نمود. کیفیت و خلاقیت در طراحی از مشخصه های جک های ساخت جنیوس است.

مدت زیادی از حضور Genius در بازار ایران نگذشته است. اما در همین فاصله کوتاه نیز توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

۸- جک درب برقی Somfy

یکی دیگر از بهترین برند در برقی دنیا، Somfy فرانسوی است. این سازنده سیستم های درب اتوماتیک محصولاتی با کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد طراحی و تولید می کند. در واقع مشخصه Somfy در بازار، داشتن انواع سیستم های جک درب برقی با خصوصیات ویژه می باشد.

معرفی برندهای مطرح در برقی در بازار ایران!

۹- جک درب برقی Superlife

تا اینجا با بهترین برندهای در برقی خارجی آشنا شدید. حال می خواهیم برندی ایرانی و با کیفیت به شما معرفی کنیم که از لحاظ کیفیت هم پای رقبای خارجی خود عمل می کند. Superlife سال های زیادی در زمینه واردات جک های ایتالیایی به بازار ایران فعالیت نموده است. اما با روی کار آمدن تحریم های مختلف برای ورود محصولات با کیفیت اروپایی به ایران، تصمیم به راه اندازی لاین تولید جک برقی گرفت. سوپر لایف در طول این سال ها توانسته گام های بزرگی بردارد و محصولاتی با کیفیت و استاندارد جهانی طراحی نماید. به طوری که امروزه آن را در بازار ایران به عنوان برادر با کیفیت برندهای ایتالیایی می شناسند.

برای اطلاع یافتن از محصولات سوپر لایف و یا دریافت مشاوره از کارشناسان ما می توانید از طرق زیر اقدام نمایید:

آدرس وب سایت: https://www.superlife۲۴.com

تلفن تماس: ۰۲۱۸۴۲۱۶

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا