هنری

معرفی سریال افعی تهران + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال افعی تهران در سال 1403 شروع به پخش شد. در این سریال خانوادگی بازیگران بزرگی همچون پیمان معادی، نقش آفرینی می کنند. این سریال در حال حاضر طرفداران زیادی را پیدا کرده است، که مشکلات زیادی از جامعه را به تصویر میکشد.

به گزارش تجارت امروز؛ سریال افعی تهران، که به نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده و کارگردانی سامان مقدم می باشد. شاهکاری زیبا را خلق کرده اند. این سریال تصمیم دارد فضاهای مختلفی از جامعه را نمایش بدهد.

خلاصه داستان سریال افعی تهران

آرمان بیانی زندگی شخصی پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کند. مردی که در کودکی توسط پدرش آزار روحی و روانی شدیدی را متحمل شده و در عین حال شاهد مرگ مادرش در یک تصادف بوده است.

همچنین زندگی زناشویی او و همسرش به در بسته خورده و طلاق گرفته و روزگار خود را در تنهایی و انزوا سپری می‌کند؛ آن هم با وجود فرزند پسر کوچکی که توانایی نگهداری وی را نداشته و برای برقراری ارتباط با او چالش‌های متعددی را تحمل می‌کند.

با وجود تمامی این مشکلات آرمان بیانی قصد دارد تا برای آخرین‌بار دست به ساخت فیلمی زده که حول محور قاتل مرموز داستان یعنی افعی تهران جریان دارد.

فیلمی که به طبع با موانع بسیاری در حین تولید مواجه شده و از یک سو مراجع قضایی به او اجازه حضور در صحنه جرم را نداده و در سمت دیگر ماجرا زندگی‌اش به حدی در باتلاقی از مشکلات فرو رفته که برای پیدا کردن سرمایه‌گذار حسابی با مشکل مواجه شده است.

زمان پخش سریال افعی تهران

سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح پخش می‌شود.

معرفی بازیگران سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی (بازیگر خردسال) از دیگر بازیگران سریال افعی تهران هستند.

پیمان معادی در نقش آرمان بیانی

پیمان معادی در نقش آرمان بیانی 

پیمان معادی بازیگر برجسته ایرانی که کارگردانی هم انجام می دهد. در تاریخ ۹ تیر ماه ۱۳۴۶ در نیویورک به دنیا آمد. تولد او در آمریکا باعث دو رگه بودن این بازیگر شد.

معادی پس از بازگشت به ایران، دوران کودکی و نوجوانی خود را در این کشور سپری کرد و درنهایت مسیر پرفرازونشیب خود را در عرصه هنر و سینما آغاز کرد.

علاوه‌بر فعالیت‌های هنری در زمینه بازیگری و فیلم‌سازی، پیمان معادی صاحب یک گالری ساعت در مجتمع تجاری میلاد نور تهران نیز است.

آزاده صمدی در نقش همسر سابق آرمان بیانی الهه

آزاده صمدی در نقش همسر سابق آرمان بیانی 

این بازیگر در این فیلم نقش الهه همسر سابق آرمان بیانی را اجرا م یکند. که در اینجا با پسر خود درگیری و کشمکش هایی دارند.

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه «با مدیریت پرویز پرستویی» گذراند.

در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد.

 آزاده صمدی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» نیز بازی کرده‌است.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۶ با هومن سیدی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر بود. وی در سال ۱۳۹۳ از هومن سیدی طلاق گرفت. وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران «۱۳۸۸» از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

ماهور نعمتی در نقش بابک فرزند آرمان بیانی

ماهور نعمتی در نقش بابک فرزند آرمان بیانی

در این سریال ماهور نعمتی نقش بابک را دارد. که فرزندی است که بین دعواهای مادر و پدر سر خورده و عصبی شده است. و به دنبال جلب توجه پدر خود است.

این بازیگر خردسال به تازگی وارد دنیای سینما شده است، که نیز ساز موسیقی هم می زند.

سحر دولتشاهی در نقش روانشناس سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر ماه سال ۱۳۵۸در تهران است. او ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد و در رشته‌ی ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه به ادامه تحصیل پرداخت. وی در سال ۱۳۷۰ با بازی در تئاتر نیمروز خواب آلود به طور حرفه‌ای وارد عرصه‌ی هنر شد.

جالب است بدانید خانواده‌ی سحر دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. مادر او نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر و یک برادر دارد. برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کانادا و خواهرش دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است.

مریلا زارعی در نقش

مریلا زارعی در نقش قاتل سریال افعی تهران

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران را با مریلا زارعی ادامه می‌دهیم. زارعی در ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌اموخته‌ی رشته‌ی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. او با بازی در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف، وارد دنیای بازیگری شد. ایفای نقش در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی یکی از شانس‌های بزرگ او بود.

زارعی از بازیگران موفق و توانمندی است که تاکنون با کارگردانان مطرحی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌ است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا