اینترنت

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

طراحی سایت امروزه برای کسب و کار های اهمیت بسیاری دارد و موجب رونق کسب و کار ها میشود . برای اینکه از وبسایتی که طراحی میکنید بهترین نتیجه را بگیرید ، انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر بسیار مهم است . اما برای انتخاب یک شرکت مناسب چه ملاک هایی را باید در نظر بگیرید ؟ در ادامه با ما همراه باشید .

مقایسه نمونه کار ها

ارائه نمونه کار مناسب توسط شرکت ، میتواند به شما در انتخاب شرکت شرکت طراحی سایت مناسب کمک بسیاری کند . قطعا یکی از اولین نمونه کار هایی که باید مورد بررسی قرار گیرد ، سایت خود شرکت میباشد . شرکت های طراحی سایت معمولا سایت خود را به بهترین نحو طراحی میکنند . نمونه کار های یک شرکت میتواند نمایان گر حرفه ای بودن آن شرکت باشد .

نوشته های مشابه

پشتیبانی

با توجه به تعداد نمونه کار های یک شرکت میتوان به این مورد پی برد که آیا این شرکت پشتیبانی خوبی ارائه میکند یا خیر . هرچه تعداد نمونه کار های یک شرکت بیشتر باشد ، مطمئنا پشتیبانی خوبی نیز به مشتریان ارائه میکند که توانسته این تعداد از نمونه کار ها را ارائه دهد .

تعداد وبسایت های یک شرکت اعتبار آن شرکت به شمار می آید . هرچه تعداد نمونه کار ها یک شرکت بیشتر باشد از اعتبار بیشتری نیز برخوردار میباشد  که موجب رضایت تعدد مشتریان شده است . برای اطمینان بیشتر میتوانید از چند مشتری شرکت نیز در مورد نحوه پشتیبانی و عملکرد آن شرکت پرس و جو کنید .

معتبر بودن شرکت طراحی سایت

برای انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت ، در اولین قدم باید اعتبار شرکت را بسنجید . برای بررسی اعتبار یک شرکت کافیست نام آن را در گوگل جستجو کنید  اعتبار یک برند به سوابق آن است . طبیعتا هرچه سوابق یک شرکت و نمونه کار های آن درخشان تر باشد از اعتبار بهتری برخوردار است .

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

بررسی رزومه شرکت

شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند و این انتخاب را برای افراد سخت میکند . بررسی رزومه شرکت میتواند به شما در انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت کمک نماید . هرچه قدمت یک شرکت بیشتر باشد و نمونه کارهای معتبری داشته باشد گزینه مناسب تری برای انتخاب میباشد .

قیمت های مناسب

پس از بررسی شرکت های مختلف ، قیمت های ارائه شده توسط شرکت ها ممکن از موجب تعجب شما گردد . بعضی از شرکت ها قیمت های ارزان و وسوسه انگیز ارائه میکنند و برخی نیز قیمت های گران ، اما کدام یک درست است ؟  همه شرکت ها مدعی در حرفه ای بودن هستند اما راز این تفاوت قیمت در چیست ؟

این تفاوت قیمت ها به نحوه طراحی و برنامه نویسی وبسایت ها بر میگردد . بعضی از شرکت ها به طراحی سایت با قالب های از پیش طراحی شده میپردازند که میتوانند در عرض چند ساعت و با هزینه کم سایت شما را طراحی نمایند . این نوع قالب ها ممکن برای چند نفر استفاده شوند و فقط تصاویر و محتوا و رنگ ها تغییر میکنند به همین دلیل است که از قیمت پایین تری برخوردارند . در صورتی که مایل باشید سایت شما با سایرین تفاوت داشته باشد باید برای شما قالب اختصاصی طراحی شود که این مورد برای شما هزینه مضاعف خواهد داشت .

همچنین پلتفرم طراحی سایت نیز در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است . برای طراحی سایت میتوان از سی ام اس و یا کد نویسی اختصاصی استفاده کرد . سی ام اس ها پلت فرمی هستند که میتوان با توجه به امکانات ارائه شده توسط آن سایت شما طراحی شود . یکی از این سی ام اس های معروف وردپرس میباشد که با امکانات فراوانی که ارائه میدهد از محبوبیت بسیاری برخوردار است . با این سی ام اس میتوان انواع سایت شرکتی ، فروشگاهی ، املاک و … را در مدت زمان کمتری نسبت به کد نویسی اختصاصی طراحی کرد .

درپاره ای از موارد ممکن است امکاناتی که توسط سی ام اس ها ارائه میشود ، انتظارات شما را براورده نکند . در این صورت باید وبسایت شما به صورت اختصاصی کد نویسی شود . در این صورت شرکت هایی که خدمات کد نویسی را به صورت اختصاصی ارائه میدهند در ابتدا نیاز های مشتری را میسنجد و بر اساس این نیاز سنجی شروع به طراحی سایت مد نظر مشتری میکنند . اما این پروسه نسبت به طراحی سایت توسط سی ام اس های آماده ریال زمان بیشتری را برای طراحی میطلبد . همچنین برای طراحی سایت های دولتی و شرکت های بزرگ نمیتوان از سی ام اس های اماده استفاده کرد . این نوع سایت ها باید به صورت اختصاصی طراحی شوند و لایه امنیتی آن نیز بسیار مورد اهمیت است که همین امر موجب شده تا از سی ام اس های اماده برای طراحی این سایت ها استفاده نشود .

طراحی سایت در رشت و گیلان

اگر به دنبال طراحی سایت در رشت و گیلان هستید ، شرکت های زیادی این خدمات را ارائه میدهند . یکی از این شرکت ها  طراحی سایت در رشت پدیدار مارکتینگ میباشد که میتواند به شما در زمینه طراحی سایت کمک نماید . طراحی سایت در رشت و گیلان به دلیل توریستی بودن اهمیت فراوانی دارد .

ملاک های انتخاب شرکت طراحی سایت

کسب و کار ها امروزه از حالت سنتی به سمت آنلاین شدن پیش میروند . هرچند میتوان در شبکه های اجتماعی نیز به صورت آنلاین مشغول به کار شد اما داشتن یک سایت میتواند به شما اعتبار بیشتری ببخشد و همچنین میتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین و با اتصال به درگاه پرداخت به فروش برسانید .

سایت یکی از مهم ترین ویترین هایی است که می تواند نشان نوع فعالیت و کسب و کار شما را نشان داده و به نوعی ویترین کاری شما محسوب می شود و باعث جذب دیگران به کسب و کار شما می شود. برای ورود یک کسب و کار به فضای مجازی و وب اولین اقدام طراحی سایتی است که معرف کسب و کار شما باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا